Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu w A4 B8 2007-2011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
paudib8 przeciez włozyłes manetki tak jak pisałeś z ACC i dlatego ten bład :wink:
Opublikowano

No tak, (Jarku, Jarku czytaj wcześniejsze posty) hehe...

Opublikowano
paudib8 przeciez włozyłes manetki tak jak pisałeś z ACC i dlatego ten bład :wink:

Super - czyli rozumiem, błąd związany z brakiem aktywacji ACC gdy wykryte sprzęt (manetki) są w wersji z ACC i w ten sposób hardware zgłasza błąd. (spróbuje zaznaczyć tylko ACC w module 16 i zobaczymy czy wyczyszczę ten błąd)

A jeszcze jedno pytanie nie mam żadnych oznak aktywacji CP – wszystko działa z tego co zaobserwowałem.

Wielkie dzięki za wsparcie :hi:

Opublikowano
paudib8 przeciez włozyłes manetki tak jak pisałeś z ACC i dlatego ten bład :wink:

Super - czyli rozumiem, błąd związany z brakiem aktywacji ACC gdy wykryte sprzęt (manetki) są w wersji z ACC i w ten sposób hardware zgłasza błąd. (spróbuje zaznaczyć tylko ACC w module 16 i zobaczymy czy wyczyszczę ten błąd)

A jeszcze jedno pytanie nie mam żadnych oznak aktywacji CP – wszystko działa z tego co zaobserwowałem.

Wielkie dzięki za wsparcie :hi:

Nie ma ochrony na takich pierdołach jak manetki.

Opublikowano

Nic z tym błędem nie zrobisz .

Opublikowano
Nic z tym błędem nie zrobisz .

Dokładnie tak jak piszesz – wygląda no to, że przy zastosowanie manetki z ACC dla bezbłędnego raportowania wymagane jest pełne kodowanie sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem.

Przetestowałem i po dodaniu ACC do 16-Steering Wheel (czyli CCS działające i ACC w wyposażeniu manetek ale nie uruchomione) brak błędu 01044 - Control Module Incorrectly Coded – czyli moduł zadowolony z rozpoznanego sprzętu i jego kodowania. Sterownik 16-Steering Wheel - nie zgłasza żadnych błędów. Przy takim kodowaniu 01-Engine zgłasza 4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus – co wydaj się byś związana z oczekiwaniem na dane z systemu ACC dla silnika.

Wróciłem więc do kodowanie tylko z CCS, pozostaje jeden błąd w 16-Steering Wheel – ale wiadomo dlaczego! Wszystko pięknie śmiga.

Raz jeszcze podziękowania za wsparcie do początkujących :drinks:

Opublikowano

Witam

Właśnie skończyłem kolejną modyfikacje w aucie. Ale oczywiście nie obejdzie się bez pomocy.

Mianowicie przełożyłem manetki z tempomatem, starą taśmę również założyłem do nowych manetek.

Manetkę fis musiałem również przełożyć na wersje sedan. Wszystko było by dobrze fis działa kierunki ale brak odpowiedzi tempomatu.

Zakodowałem tempomat w 01 engine i 16 kierownicy. Na desce pojawił się kontrolka EPC która nie gaśnie.

A to błąd jaki wywala:

Address 01: Engine (CL0MA-CDNC) Labels: 06H-907-115-CAB.clb

Part No SW: 8K2 907 115 AJ HW: 8K2 907 115 D

Component: 2.0l R4/4V TF H14 0002

Revision: E1H14---

Coding: 0104000C180F0060

Shop #: WSC 29572 000 1048576

ASAM Dataset: EV_ECM20TFS0118K2907115AJ 001002

ROD: EV_ECM20TFS0118K2907115AJ.rod

VCID: 77F7F505CED6651

1 Fault Found:

4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus

P1647 00 [167] - -

MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 107600 km

Date: 2008.05.27

Time: 00:15:45

Readiness: 1110 0101

Acha bym zapomniał nie kalibrowałem kierownicy ponieważ jak wyżej nie ma takiej potrzeby przy orginalnej taśmie.

Proszę o pomoc

---------- Post dopisany at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ----------

To mój numer taśmy 8K0 953 568 F

Opublikowano

Coding: 0104000C180F0060 ---> sprawdz kodowanie czy ci przyjeło w sterowniku silnika

Opublikowano

Zrobiłem

Wykasowałem błędy i wszystko działa :naughty::wink::decayed:

Super następny mod zakończony powodzeniem

Bardzo dziękuje za szczegółowe wyjaśnienie jaki i co należy zrobić :hi:

Pozdrawiam :thumbup1:

Opublikowano

Tzn nie trzeba ciągać żądnych wiązek do komory silnika??

Wystarczy zakladac manetki , kodowanie i smiaga ??

Pewnie wiecej zabawy jest z dorzuceniem ACC :/

---------- Post dopisany at 10:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ----------

Audi A4 B8 8K0 A5 S4 S5 manetki tempomat igła !! (3926853486) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Kolo na A---o ma manetki za 120 PLN....

Opublikowano
Tzn nie trzeba ciągać żądnych wiązek do komory silnika??

Wystarczy zakladac manetki , kodowanie i smiaga ??

Pewnie wiecej zabawy jest z dorzuceniem ACC :/

---------- Post dopisany at 10:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ----------

Audi A4 B8 8K0 A5 S4 S5 manetki tempomat igła !! (3926853486) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Kolo na A---o ma manetki za 120 PLN....

Zadnych wiazek nie dokładamy do załozenia tempomatu .

Manetki te z Aukcji sa pod ACC , dodatkowo trzeba tasme zmienic :wink:

Opublikowano

witam czujnik skalibrowany kodowanie w silniku przyjęte w kolumnie kierow. też zero błędów a tempomat nie działa co jest do cholery??? ;////

Opublikowano
Witam jak zakodować tempomat jakie kody w audi a4 b8

Wszystko opisane jest w pierwszy poście, czy tak trudno przeczytać :question:

Opublikowano

ja podmienilem znajomemu swoja manetke z tempomatem do jego a4 2010

tasma orginalna z koncowka F czyli pod tempomat, kodowanie w steering wheel zrobione ale z zakodowaniem w engine jest problem

po pierwsze wyskakuje komunikat ze brak podpowiedzi dla ECU a po drugie cale long coding wyglada inaczej tzn w byte 6

Address 17: Instruments (J285) Labels: 8T0-920-xxx-17.clb

Part No SW: 8K0 920 980 N HW: 8K0 920 980 N

Component: KOMBIINSTR. H20 0255

Revision: 00100000 Serial number: CIZ61AG1A

Coding: 232D090002000608010000

Shop #: WSC 06325 000 00000

VCID: 3D753DC71FB1

1 Fault Found:

00003 - Control Module

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 35

Mileage: 181532 km

Time Indication: 0

Date: 2014.07.23

Time: 11:08:08

Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: None

Part No SW: 03L 906 022 RM HW: 03L 906 019 AL

Component: R4 2,0L EDC H22 8422

Revision: 25H22---

Coding: 0A194012230703080000

Shop #: WSC 00383 210 83674

ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022RM A02005

ROD: EV_ECM20TDI03L906022RM.rod

VCID: 810D0137A3C9

1 Fault Found:

4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus

P1647 00 [167] - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 181538 km

Date: 2014.07.23

Time: 13:16:11

bartek.jpg

Opublikowano

Mozliwe ze słaby kabel masz :wink:

w liczniku 17 jest bład przegladu auta, pasuje zmienic ( skasowac ) Insekcje serwisowa

Opublikowano

Próbowałeś zapalić, zgasić auto? Przejechać się? Może warto. A nawiasem mówiąc, mam takie manetki z taśmą jakbyś potrzebował. Wyślę gratis. :wink:

Opublikowano

heheh ale manetki i tasma to ja mam tyle ze nie moge zakodowac jak tzreba

podjade do speca moze poradzi z lepszy kablem

....

....

nowszy vcds zalatwil sprawe dzieki WRClaguna

Opublikowano

Mam pytanie dlaczego nie mogę dołożyć tylko manetki tempomatu tylko trzeba wymieniać całość?

Opublikowano

Bo manetka od tempomatu nie występuje w B8 oddzielnie tylko w komplecie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...