mosiek2206 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 A rzeczywiście sprawdziłem jeszcze raz bo oglądałem aukcje i widziałem samą manetkę tempomatu ale to do b7.
proximpuh Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 A rzeczywiście sprawdziłem jeszcze raz bo oglądałem aukcje i widziałem samą manetkę tempomatu ale to do b7. W B7 inna bajka, w B8 w zasadzie też można, z tym, że musisz mieć dawcę, czyli inne przełaczniki z których przekładasz do swoich, ale to bez sensu (chyba, że jakieś uszkodzone kupisz ze sprawną manetką od tempomatu)
bukaj1978 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Panowie, czy manetki o numerze 8R0953502K będą pasowały do A4 B8 Avant? Literka R w numerze niby oznacza że to model do Q5. Wydaje mie się ze mają drobner różnice w rozstawieniu przyłączy. Co sądzicie? Poniżej link do strony: http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k-manetki-pajak-przelaczni-8r0953502k-i4537596180.html
wrclaguna Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 A jaka masz tasme i auto który rocznik ?
bukaj1978 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Aktualnie posiadam taśmę obsługującą Multifunkcje, symbolu nie znam nie rozbierałem jeszcze auta. Audi A4 B8 rocznik 2008.
Papik00 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Witam zamontowalem u siebie tempomat 8k0 953502 BK wcześniej był 8k0953502 BJ tylko za cholerę niemoge zakodować zeby to działało moze ktos mi napisać jakie liczby trzeba wpisać i gdzie przy kodowaniu i co po kolei kodowac FIS a potem silnik czy jak??? HELP dodam ze szukałem we wcześniejszych postach ale nigdzie niepisze co pokolei i jak kodowac...z góry dziekuje
wrclaguna Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 Podpinamy naszego VCDS wchodzimy w 16 pozniej Coding 07 Long Coding i zazanczamy Bite 2 wciskamy EXIT i pozniej Do It ! Po zakodowaniu musimy skalibrowac czujnik kata skretu Ustawienie podstawoweCzujnik kąta skrętu kierownicy G85 Kalibracja [Wybierz][16 - Kierownica] Włącz kierownicy co najmniej 30 ° w lewo lub w prawo iz powrotem prosto (tolerancja: ± 5,0 °). [Access Security - 16]Wpisz 40168[Do It!] [ustawienia podstawowe - 04]Grupa 001[idź!]Uaktywnij ustawienia podstawowego.[ON / OFF / Dalej]Po udanym ustawienie podstawowych, pole 3 należy powiedzieć "OK".[Gotowe, powrót] [Pom. Blocks - 08]Grupa 032 Pole 1 (kąt skrętu kierownicy Sensor-G85-)Specyfikacja: 0.0 °Tolerancja (po prostej): ± 1,5 °[Gotowe, powrót] Jeszcze wchodzimy w ENGINE 01 CODING 07 Long Coding -> Byte 6 i zaznaczamy bit 0
Papik00 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Dzieki wielkie bede sie bawił jak zrobie to dam znac.. Na kierownicy wywala mi blad 01044 :/
frog125 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Przy wymianie tasmy przy kostce jest już pin do acc Edytowane 8 Września 2014 przez frog125
Papik00 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 To juz zrobione,jutro jade do znajomego ktory am vcds bo ja korzystam z autocom I tu moze byc problem...napisze jutro co wygrzebalem Ok dzieki wszystko dziala problem byl z moim autocomem podlaczylem vcds i w 15 minut wszystko bylo gotowe Dzieki wrclaguna
frog125 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Mam pytanie odnośnie tempomatu dzis zmieniłem taśmę na M oraz manetkę od tempomatu na manetkę acc z tempomatem, myślałem że tempomat będzie działać normalnie nie dziła kodowanie wpisałem ze starej taśmy,ustawiłem kąt skrętu wszystko ładnie podpiołem i jest błąd Address 16: Steering wheel Labels: 8K0-953-568.clb Control Module Part Number: 8K0 953 568 M HW: 8K0 953 568 M Component and/or Version: Lenks.Modul H03 0005 Software Coding: 000016 Work Shop Code: WSC 06337 123 12345 VCID: 448D52C9C780FE9 Fault Codes have been Erased 2 Faults Found: 00895 - Cruise Control Switch (E45) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 145 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 145 Dodam jeszce że acc mam nie założone Dodam jeszcze ze w Grupa 032 Pole 1 (kąt skrętu kierownicy Sensor-G85-)Specyfikacja: 0.0 °Tolerancja (po prostej): ± 1,5 ° niemam takiej opcji oto zdjecia z próby http://www.directupload.net/file/d/3742/58f7j38p_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3742/j4ckf5py_jpg.htm Edytowane 11 Września 2014 przez frog125
wrclaguna Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 zakodowałes CCS i ACC w module 16 ?
frog125 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 accc nie bo nie mam radaru jeszczce narazie wymieniłem tylko manetkę i taśmę kodowanie zostało stare
wrclaguna Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 BLAD masz od zle zakodowanego sterownika ( brak ACC)
frog125 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Aha wszystko wiadomo, a ten bład 01044 nie da się usunąć po niby dobrym ustawieniu kąta skrętu. Łudziłem się że jak zmienię manetkę dalej będę miał tempomat
wrclaguna Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 1044 nie da rady skasowac
frog125 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 mam nadzieję że jak założę acc wszystkie błędy znikną
bukaj1978 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Panowie czy mówi wam coś takowy zapis: Coding rejected error: 22 Conditions not correct or request sequence error? Wymieniłem manetki bez tempomatu w a4 b8 2008 rok na manetki z tempomatem, taśmy nie zmieniałem. Przy kodowaniu 16 steering wheel żadnych problemów, przy kodowaniu 01 Engine takowy komunikat o błędzie. czyżby zasłaby kabel? interfejs 12.12 dodam że nie kalibrowałem kąta skretu kierownicy.
wrclaguna Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 a jaki numer sterownika 16 ?
bukaj1978 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 dodatkowo wyskoczył takowy błąd: Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 3173 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C18072118 Shop #: WSC 06335 123 12345 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod VCID: 79F90B6FF82C89D6D3D-802C 1 Fault Found: 4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus P1647 00 [167] - - MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 210082 km Date: 2014.09.25 Time: 14:13:19 Readiness: 0 0 0 0 1 nie jestem pewien skąd odczytać nr sterownika, czy to coś pomoże? Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 8K0-953-568.clb Part No SW: 8K0 953 568 F HW: 8K0 953 568 F Component: Lenks.Modul H13 0013 Revision: -------- Serial number: 90304HIA0006B Coding: 000017 Shop #: WSC 06335 123 12345 VCID: 3D71DF7FA48475F6BF5-8068 Component: E221 - MFL H02 0003 Dodam jeszcze, ze gdy w 16 steering wheel powróciłem do pierwotnych ustawień tj. brak tempomatu 01 Engine bez problemu zakodowałem, później ponowne kodowanie 16 steering wheel rónież bez problemu. Nie mniej jednak błędy są nadal, błędu silnika nie mogę wykasować na zegarach mruga ikonka "żołta sprężynka" A w 16 Steering wheel pojawił się takowy błąd: Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 8K0-953-568.clb Part No SW: 8K0 953 568 F HW: 8K0 953 568 F Component: Lenks.Modul H13 0013 Revision: -------- Serial number: 90304HIA0006B Coding: 000017 Shop #: WSC 06335 123 12345 VCID: 3D71DF7FA48475F6BF5-8068 Component: E221 - MFL H02 0003 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 220 Mileage: 210082 km Time Indication: 0 Date: 2014.09.25 Time: 14:12:09 ten błąd po skasowani nie powrócił, a kodowanie w 16 było poprawne zaznaczyć bit 3" crusie control system instaled" Czyżby sterownik był nieodpowiedni? Taśmy nr nie pamiętam ale mam multifunkcyjną kierownicę więc z tego co wyczytałem każda taka taśma obsługuje tempomat. Kontynując wątek, problem został rozwiązany :-) po około 1h od dokonania zmian i powyżej opisanych błędów auto zostało uruchomione i na moje szczescie już zadnych błędów nie było a tempomat działa. Swoją drogą ciekawe dlaczego wyskakiwały błędy. Myślę, ze sprawę załatwiła kolejność kodowania tj. 01 Engine next 16 Steering whell, w odwrotnej kolejnosci nie mogłem zakodować silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się