MichałGST 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam, proszę o analizę logów. Samochód ogólnie jest "zmulony" a pow 3 tyś dużo mu brakuje. Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wronz123456789_53029.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/wronz123456789_53030.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wronz123456789_53031.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/wronz123456789_53032.html Z góry dziękuje, to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Co tu duzo gadac. Turbina zdrowo zasyfiona. Bez czyszczenia sie nie obejdzie. Pamietaj zeby nastepnym razem zamieszczac komplet logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałGST 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Turbina jest wyczyszczona, sztanga ładne chodzi. Sprawdzałem też wężyki od podciśnień czyściłem n75, już nie mam pomysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Ja mialem takie samo cos i to byla gruszki wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 sprawdź cały układ podciśnieniowy, powymieniaj podejrzane wężyki, po skracaj te co są za długie, zwróć uwagę czy któryś nie ma tendencji do zaginania się, sprawdź zaworek zwrotny koło turbo, sprawdź akumulator podciśnienia, ta czarną gruszkę czy jest szczelna, odepnij wężyk od ecu i go przedmuchaj, zdejmij zawleczkę na końcu sztangi i odkręć gruszkę od wspornika, śrub na sztandze nie dotykaj! sprawdź ręcznie czy po wciśnięciu ręka sztangi nic nie wadzi, trze czy trzeszczy, podczas wciskania sprężyna ma stawiać olbrzymi opór, przydało by się wyczyścić gruszkę bo pewnie pordzewiała w okolicy sprężyny, może wpuść jakiś olej nie niszczący gumy tym odpowietrznikiem pod spodem gruszki tam gdzie masz sztangę, tam gdzie zakładasz wężyk ma być sucho, zwróć uwagę czy tam nie ma cieczy masz katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałGST 0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Ok będę patrzył. Katalizator wydłubałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Zanim zrobisz cokolwiek uzuplenij logi statyczne i statyczne w trybie Basic Settings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Ja mialem takie samo cos i to byla gruszki wina Jest to wręcz niespotykany przypadek w silnikach gdzie grucha jest montowana pionowo nad turbosprężarką. Faktycznie ją przycinało ? Zardzewiała była sztanga czy jak, bo jestem niezmiernie ciekaw ? Sorry za OT w temacie ale ciekawość mnie zżera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Hmm podmiana zaworka n18 i n75? może to wina wtrysków albo pompy? rozumiem że auto nie kopci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałGST 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Jak kupiłem auto turbina stała, Audi było totalnym mułem. Wyczyściłem geometrie, turbo zaczęło dmuchać ale samochód wpadał w tryb awaryjny. Za jakiś czas pojawił się dymek. Okazało się że posypało się coś w pompie i opiłki poszły na wtryskiwacze. Oczywiście wtryski i pompa zostały zrobione, teraz nie kopci. Spotkaliście się kiedyś ze źle złożoną turbiną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Ja mialem takie samo cos i to byla gruszki wina Jest to wręcz niespotykany przypadek w silnikach gdzie grucha jest montowana pionowo nad turbosprężarką. Faktycznie ją przycinało ? Zardzewiała była sztanga czy jak, bo jestem niezmiernie ciekaw ? Sorry za OT w temacie ale ciekawość mnie zżera. Wiesz nie powiem Ci co bylo dokladnie z nia,bo wymienilem turbo.Mialem takie samo cos jak kolega podobnego, delikatne przeladowanie do 1.1 bar i nagle spadek na 0.4-0.5 i totalny mul po chwili sie stabilizowalo i byl ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałGST 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Znów rozebrałem turbo żeby sprawdzić czy czegoś czasem źle nie poskładałem. Dalej to samo, jutro zrobię jeszcze raz logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się