ruks Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Siemanko mam takie pytanie Czy zawieszenie 1BE rożnie sie od 1BV tym ze 1BV jest dedykowane to quattro ? Nie, zarówno 1BE i 1BV może być w ośce i Q. 1BV jest sztywniejsze od 1BE
Świderbragga Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Dzięki za info kolego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MICHU2482 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam, Ja mam dość nietypowy problem ze ściąganiem samochodu, Mianowicie jak samochód dłużej postoi i ja rozpoczynam jazdę to przez pierwsze kilka kilometrów ( około 2-3) jest ok, jedzie jak po sznurku, pozniej zaczyna skręcać w prawo czasami mocniej czasami słabiej i dzieje się tak za każdym razem. Dodam ze mialem wymieniana pompę wspomagania i regenerowana maglownice i po tym ustawiana zbieznosc. Proszę o pomoc w czym może być problem,ciśnienie w oponachok,kola tez przekladalem, hamulce tęż nie trzymają.
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Wygląda ze coś się nagrzewa i trzyma, jak nie hamulce to może łożysko lub padł amortyzator.
MICHU2482 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Co do hamulców to sprawdzalem na dotyk czy któraś tarcza nie jest bardziej nagrzania i jak na moje to nagrzewają się jednakowo , jak by hamulec trzymał to by była na pewno różnica. Miałem jeszcze zrobić pomiar termometrem na podczerwień ale nie wiem czy jest to konieczne. Co do amortyzatora to co sugerujesz ze może amortyzator nie trzymać i samochód z prawej strony może niżej siedzieć ? A może maglownica złe zregenerowana- czy może być taki objaw ?
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Weź vaga i sprawdź czujnik kąta skrętu. Bo może zbieżność ustawili na skręconej kierownicy i nie ma 0 jadąc prosto a wtedy esp koryguje bo myśli ze skrecasz.
niestandardowy Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Jak sprawdzic czujnik kata skretu?
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Jest zakładka układ kierowniczy. Podlaczysz znajdziesz. Ja mam inny sprzęt Actine wiec z vagiem nie podpowiem.
MICHU2482 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Ok podjade gdzieś na warsztat i to sprawdze. Dodam jeszcze ze kierownica podczas jazdy jak ja puszcze to ustawia się idealnie prosto, i tak jak na poczatku przez te kilka kilometrów jade i puszcze kierownice to jedzie prosto, po tych kilku kilometrach samochód zaczyna skręcać ale kierownica w dalszym ciągu jest ustawiona prosto po jej puszczeniu. Po tych kilku kilometrach jakby cos zaczęło samochód ciągnąc w prawo Kurcze mam nadzieje ze to jakoś rozwiąże, moja stara audi 80 lepiej się prowadzi
krzysiekml Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 tu zerknij Audi A4 (8E) Brake Electronics (Bosch 5.7) - Ross-Tech Wiki
ruks Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Weź vaga i sprawdź czujnik kąta skrętu. Bo może zbieżność ustawili na skręconej kierownicy i nie ma 0 jadąc prosto a wtedy esp koryguje bo myśli ze skrecasz. Wtedy chyba kontrolka od ESP by się zaświecała. Ja obstawiam źle zrobioną geometrię lub hamulce, sprawdź porządnym termometrem. Poza tym nie ten wątek raczej
Kuba A4 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 moze ktos jeszcze podrzucic oznaczenia wagowe sprezyn wedlug oznaczen kropek?
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 ściąganie pojazdu na prawa str moze byc spowodowane katem nachylenia nawierzchni jak również nagraniem sie opon. wymysl sobie inna drogę gdzie w bedzie ciagneło cie na prawo i potem wróc tym samym odcinkime i zobacz czy auto jedzie prosto czy ciagnie cie na lewo.- swiadczy to o nawierzchni. jesli nie masz opon kierunkowych to mozesz zamienic koła stronami p na L str. spr. cisnienie w kołach.
Wojtek84 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Czy ktoś moze mi sprecyzować jakie amortyzatory do B6,zawias 1BV?Szukam wg pdf'a podanego na forum,ale niestety bez skutku,a chcialbym zostawić te same ustawienia.
SotoM Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie czytałem wszystkich postów -w serwisie którym pracuje kupili geometrę 3D-na szkoleniu dowiedziałem się takiej inform że w autach gr.vag gdzie występuje zawieszenie wielo-wahacz z przodu,przy ust zbierzności kół przednich należy podłożyć specjalną belkę ustalającą pod auto i unieść prżód pojazdu 20cm w górę i dopiero regulować-tylko nikt tej belki nie stosuje bo jej koszt to 3000pln -nie wiem jak dokładnie ta belka wygląda ale w kompie od geometrii są do dyspozycji filmy instruktażowe,wiec popatrze i postaram się wrzócić coś na 4um.
j a s i o Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam mam pytanko co do oznaczenia amortyzatorów byłem w serwisie audi i mi się te kolory nie zgadzają z tą tabelka bo przód mi się zgadza ale z b6 a ja mam b7 wiec co jest grane? błąd w tabelce jest?
trelemorele Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Czy po wymianie sprężyn na obniżające używa się jakiś innych nastawów czy wszystko to samo co w tabelce ?
powaguspisz Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Czy ktoś moze mi sprecyzować jakie amortyzatory do B6,zawias 1BV?Szukam wg pdf'a podanego na forum,ale niestety bez skutku,a chcialbym zostawić te same ustawienia. Troszkę późno, ale lepiej późno niż wcale To zawieszenia 1BV ETKA na przód mówi tak : 8E0-413-031CN i takie amortyzatory miał bym z TRW. A na tył w/g ETKA 8E0-513-033N
bartekzks Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Witam Panowie mam pytanko taki zestaw zawieszenia podejdzie do 1.8t lub 2.0 tfsi z QUATTRO ?? ZAWIESZENIE AUDI A4 B6 B7 S-LINE ORYGINALNE 1BA BE (5036323632) - Allegro.pl - WiÄ™cej niĹź aukcje. ( w tej aukcji chodzi mi o ten zestaw "A4 B6 B7 KOMPLET PRZÓD I TYŁ s-line 1BE (1-3foto) - 400 ZŁ" ) lub http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-zawieszenie-s-line-1be-1-9-tdi-1-8-t-i5028564275.html lub Amortyzatory przĂłd tyĹ‚ komplet 1BE AUDI A4 B6 1,8T 1,9TDI sedan SokoĹ‚Ăłw Podlaski • OLX.pl (dawniej Tablica.pl) ?? i Pytanko bo się nie znam to jest 1 BE ( -20 MM) ( jakie oznaczenie kropek na prezynach ma 1 BE ??) http://olx.pl/oferta/sprezyny-tylne-do-audi-a4-b7-2-0-tfsi-quattro-CID5-ID8p1TH.html#6081e7a578 http://olx.pl/oferta/amortyzatory-przednie-do-audi-a4-b7-2-0-tfsi-CID5-ID8pAkR.html#6081e7a578 Proszę o pomoc !! pozdro Edytowane 18 Lutego 2015 przez bartekzks
mateusz233 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Mam pewien problem. Otóż zauważyłem że koła na tylnej osi są nierówno wysunięte w stosunku do nadkoli. Lewe koło jest bardziej schowane o ok 3 mm w stosunku do prawego. Auto bezwypadkowe, oryginalny lakier. Niby niewiele ale chcę założyć dystanse i nie wiem co robić. Czy zamówić takie same na tylną oś i olać to, czy zrównać odległości dystansami i dać 17 mm i 20mm? Co myślicie? Miał ktoś tak? Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez mateusz233
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się