zuloo Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Witam Moje audi niedomaga. Po długim postoju (doba) odpala tak na 1 sekundę i zaraz gaśnie.Nie zawsze tak jest,tylko czasami. Aby je uruchomić muszę pokręcić trochę rozrusznikiem aż zacznie łapać(tak jak by zasysał powoli ropę) i zapali. Później pali przez cały dzień na dotyk. Lub też tak jest ze jak zapali za pierwszym razem po długim postoju to nierówno pracuje przez jakieś 15-30 s . Albo aż dodam gazu na chwile. Moje pytanie czy ktoś z was miał już takie objawy? 1-Przeszło mi przez myśl immo 2-I zapowietrzanie się układu paliwowego(wstawiłem zaworki zwrotne ale to nic nie daje) Tak się zastanawiam może pompa w zbiorniku paliwa nie działa? O ile ją mam :gwizdanie: Dojście do niej jest tu? Albo vacum pompa nie trzyma- zna ktoś sposób jak ja sprawdzić? Macie jakieś pomysły?
andrewb25 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 immo raczej nie bo: 1.świecił by się immo 2. za każdym razem po zapaleniu po kilku sek zgasł by coś wygląda na układ paliwowy: możliwe że pompa vacum jest nieszczelna lub w niej samej też są zawory zwrotne i może nie trzyma w razie czego mam taką pompę LUKa 100% sprawną i szczelną za nieduże pieniądze. pompa w zbiorniku raczej nie bo ona ma tylko podać paliwo do pompy vacum która wtłacza pod ciśnieniem paliwo na wtryski. w niektórych autach pompy w zbiorniku wogóle nie ma tylko jest pompa vacum przy głowicy. zresztą jak przekręcisz kluczyk to niech ktoś posłuch czy pracuje pompa w zbiorniku jest to do usłyszenia.
zuloo Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Właśnie w aucie jej nie słychać, może ona nie podaje paliwa i pupa same vacum nie da rady po długim postoju hmm, będę zmuszony wsadzić dziewczynę do bagażnika niech się do czegoś przyda
wrclaguna Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 W obudowie ECU moze gdzies tam wilgoc sie dostala .
zuloo Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 kiedyś była bo miałem problemy i musiałem czyścic styki :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 17:50_________________________________________________Pompa w baku działa w środę będe wstawiał inny pompowtrysk bo mój troszkę niedomaga ( na próbę )zobaczymy czy cos to da. Bo nadal telepie moją furką rano
Nizin5 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 a nie smierdzi Ci ropa pod maska albo nie masz gdzies wycieku? zobacz. ja sciagnałem niedawno b5 fl 2000r 116 ps i objawy były identyczne, co sie okazało pompa vacum była nieszczelna, i kapało z niej jak cholera, rozebralem to, w środku jest cos ala uszczelka, oring cos w tym stylu, dobry silikon to uszczelnił i było git jak reka odjął ew mozna kupic nowa pompe :gwizdanie:
zuloo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 właśnie nie widać aby ta pompa przeciekała,chyba że nie trzyma po prostu. Zastanawiałem się nad nią Chce zmienić wszystkie oringi na pompowtryskach czy te będą dobre? http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-uszczelki-pompowtryskow-oringi-vw-i1747031425.html[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 09:22_________________________________________________Jeszcze jedno pytanko. U mnie jest pompa vacum ta 038 145 209 N Mogę kupić Z AJM 1.9 115 KM sprawdzona ciśnieniowo, w 100% sprawna i 100% szczelna. daję gwarancję rozruchową 14 dni. Pompa firmy LUK nr. 038 145 209 A Będzie pasowała?
dariodario Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 pompa bedzie pasowac,ale ten komplet oringow to nie tak do konca ten. tzn oringi i uszczelka miedziana ok,natomiast grzybek to jest od nowszych wtryskow
zuloo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 A może ktoś z was ma takie komplety do awx?
Linksiq Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Ten sam problem co moj, zreszta czytales moje posty. Ja zaczne od oringów pompek, ale od jutra furka u lakiernika, wiec 2 tyg bede czekal i dumał, moze Ty cos wczesniej wykombinujesz. U mnie na 75% maja byc oringi, ale co wyjdzie to nie wiem. U mnie na poczatku telepalo tylko na zimnym, a teraz tez na rozgrzanym, na biegu jałowym oczywiscie.
kkam Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 przerabiałem ten sam temat...wyglądało tak jakby był zapowietrzony...okazało się, że oring na jednym pompowtrysku był wyrobiony. po wymianie kompletu oringów wszystko wróciło do normy
Linksiq Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Mam nadzieje ze tak tez bedzie a jezeli nie chcial Ci odpalic i kreciles kilka razy i jak juz zalapal to kopcil Ci przez kilka sekund ??
kkam Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 musiałem kręcić czasem nawet 10s. Po odpaleniu chodził nierówno i było dużo białego dymu. Po jakimś czasie(1-2 minuty) wszystko było już dobrze, chodził normalnie i nie kopcił. Jak już odpalił to mogłem zgasić, nie było problemu z ponownym odpalaniem. Problem pojawiał się jak długo postał, powyżej 10 godzin. Dodatkowo miałem taki objaw ze jak stałem na luzie, np na światłach to czułem że silnikiem czasem "rzuci", było takie charakterystyczne szarpanie.
zuloo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Powiedz skąd kupowaleś uszczelniacze i po ile i jakie?
kkam Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 uszczelniacze kupiłem u siebie w mieście w zwykłym sklepie motoryzacyjnym. Podałem dane samochodu i na tej podstawie mi poszukali. O ile dobrze pamiętam były z Boscha, komplet(na jeden pompowtrysk) kosztował chyba 42zł
zuloo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Aha zamówie u siebie 4 komplety i wymienie, powiedz po zmianie uszczelniaczy korekcje w grupie 13 poprawiły się?
kkam Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 korekcje się poprawiły, w ogolę z korekcjami działy się dziwne rzeczy, raz były w normie, a wystarczyło chwile się przejechać i już na jednej pompce było -2.9. Jak mechanicy to sprawdzali to odrazu obstawiali ze pompki do wymiany. Poczytałem trochę na forum... Kolega Jarol pisał o podobnych objawach u siebie i u niego pomogła właśnie wymiana oringów to ja też zaryzykowałem i je wymieniłem. Jak pojechałem do mechanika i powiedziałem, że ma mi wymienić oringi to mnie wyśmiał... powiedział ze tylko stracę kasę... ale wedle życzenia mi wymienił. Okazało sie ze jeden oring był zmurszały, były na nim takie małe pęknięcia. Mechanik mówił że przez te peknięcia paliwo spływało do cylindra...nieiwem czy to prawda bo nie wiem jak te oringi sa umieszczone na pompowtrysku.
zuloo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Powiedz a podczas jazdy miałeś objawy telepania czy nierównej pracy silnika w obrebie 2 tys obrotów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się