kkam Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Nie, w trakcie jazdy nie czułem nierównej pracy. Tylko zaraz po odpaleniu, i czasami jak stałem na luzie, na światłach albo w korku. W trakcie jazy było wszystko ok.
zuloo Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Dziś byłem w sklepie i uszczelniacze na pompowtryski kosztują 28zł firmy bosch w środę wymienię wszystkie i pozamieniam miejscami pompowtryski
lukaszlsw Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Podepnę się pod temat, mam podobny problem mianowicie gdy odpalam rano auto po nocy łapie z pół obrotu ale tak jak by na 3 cylindry i przecz jakieś 3sekundy dochodzi z silnika taki dźwięk dudnienia a z tyłu wydobywają się kłęby białego dymu. Jak załapie chodzi równo i nie ma żadnego dymka, boje się że w zimie ten problem może się nasilić. Myślałem może o wyregulowaniu pompowtrysków.Oleju płynu nie ubywa oleju nie przybywa. Bipy 5;1;7;15 korekcje 0.8; 0,2; 0,11; 0,5. Kąt synchro ok -0.5 Brać się za te uszczelniacze czy to może być coś innego
zuloo Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Trudno powiedzieć poczekaj ja w środę wymienię u siebie i zobaczymy co będzie, w sumie nie tragiczny koszt, ale ja mam u siebie na jednej pompce dużą korekcje na plusie. Aczkolwiek u mnie nie dymi. u Ciebie z ta korekcją nie ma tragedii
lukaszlsw Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Właśnie na kompie wtryski wychodzą ok, jedynie ten dym mnie denerwuje, może trzeba coś doregulować albo dawka rozruchowa za duża/za mała
zuloo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Panowie właśnie sprawdziłem są u mnie pompowtryski z końcówką Q czy to są ori pompki czy ktoś już zmienił? bo chyba powinna być w awx BA tak? pompki sa z 2002r
raffik Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 zuloo,do AWX szły pompki o numerach: 038 130 073 AN 038 130 073 BA 038 130 079 FX Skoro wcześniej chodziły te co masz to je regeneruj i obowiązkowo daj znać czy jest poprawa!!!!
zuloo Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Dzwoniłem do serwisu OOOO Niechętnie udzielili mi informacji ale pompki z literka Q były to pierwsze wypusty i już ich nie produkują na ich miejsce weszły z końcówką BA. I teraz pytanie czy mogę wstawić jedną z końcówką BA czy nie?
raffik Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Po mojemu raczej możesz tak zrobić.Ale są tu fachowcy od tego,niech się wypowiedzą... A dla czego nie chcesz regenerować tych co masz???
zuloo Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Narazie auto jest mi potrzebne do codziennej eksploatacji a na początku września jadę do Chorwacji więc ewentualnie po powrocie zajmę się pompkami i zdecyduje się na regeneracje lub kupno nowej pompki muszę jeszcze wykręcić pompę vacum bo coś mi się wydaje ze ona niedomaga też chyba ma lekki wyciek Tylko pytanie czy można wstawić jedną BA zamiast Q[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 11:04_________________________________________________Zna ktoś z was numer przewodu wodnego który idzie pod pompa vacum? bo on jest już miękki od przeciekającej pompy i może ktoś z was wie gdzie można kupić nową pompę w dobrej cenie?[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 16:18_________________________________________________Tak apropo pompa luk new 600zł [br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 16:42_________________________________________________Jutro wymieniem tandem pompę - ona trzyma się tylko na tych śrubach z zewnątrz czy coś jeszcze tam trzeba odkręcać?
Musashi Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 w takich przypadkach, nalezy sprawdzic 1. czy w czasie uruchamiania z wlaczonymi swiatlami jest poprawa 2. wydajnosc pompy spietrzajacej w zbiorniku. 3. przekaznik pompy - podpiac ja na krotko do 12V 4. szczelnosc tandempompy. 5. sprawdzic tandem pompe pod katem pekniec. 6. ew. wymienic uszczelnienia.tandempompy 7. wymienic uszczelnienia PD
zuloo Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 1 nie 2 działa - wydajności nie mierzyłem 3 skoro pompuje to działa 4 tandem musiała gdzieś przeciekać bo idący pod nią wąż wodny był już miękki spuchnięty zapewne od ropy - właśnie wymieniłem na nową tandem pompę, miałem już luźne wyjście na podciśnienie 7 jak wymiana tandemu nic nie da to zajmę się pompkami Teraz trzeba czasu i wszystko się okaże
Rafal_1188 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Ja w swoim "zetorze" miałem kiedys identyczne objawy ze rano odpalał na sekunde i gasł... Stało sie to zaraz po tym jak zatankowałem VERVĘ na Orlenie. Po wyjeżdzeniu vervy i zalaniu zwykłego paliwka nigdy wiecej takie objawy sie nie pokazały
zuloo Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 Po wymianie vacum czy tam tandem pompy narazie jest oki pali od strzału koszt 600zł nowa luk :hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się