Daras Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 dziś stało sie tak z 3 razy mianowicie wycieraczki w momencie gdy pracowały stanęły w połowie i d*pa. manetką wycieraczek można majtać góra dół ale to nic nie daje. w momencie jak wycieraczki staną przestaje wyświetlać informacji od radia na FIS-ie. jak sie zgasi i zapali auto jest ok, ale po jakimś czasie znowu sie dzieje. potem po jakims czasie ojciec znowu jechał i było wsio gites. co to może byc?
pre_pl Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 o wycieraczkach pisaliśmy, nawet wklejałem zdjęcia.. Jest trochę roboty z tym, ale można zrobić samemu nic nie kupować nowego przy tym. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=20199.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22835.0 Ale z tym radiem ?? Jak się spotkamy na spocie, to mam stary mechanizm wycieraczek i Ci pokaże jak to wygląda.
Daras Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 tylko ze u mnie to jest raczej jakiś zonk z elektroniką niż z mechanicznym problemem w wycieraczkach. chodziły cały czas normalnie, nie było czegoś takiego że wolniej czy coś. tym bardziej że wyświetlanie radia znieknęło
alvaro Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 no to może coś z modułem na kierownicy...
Daras Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Opublikowano 12 Lutego 2008 i dziś znowu coś... rano przy zapaleniu auta zaczeło gasnąć i zaplać sie podświetlenie zegarów i wyświetlacz od climatronica (sam pasek gdzie temp. jest wyświetlana). po przejechaniu 500m sie uspokoiło i było ok. co jest kufa grane?
Gość RS4DEVIL Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Nie wiem czy to taki sam system. Ja mialem problem z wycieraczkami w B5. Najpierw zaczely wolno chodzic, pozniej przerywac i w koncu stanely. Okazalo sie ze bolce na ktore sie naklada ramiona wycieraczek sie zapiekly. Olej lub smar pomogly niewiele. Gdy wymienilem cale ramiona to tylko przerywaly. Dopiero po wymianie calego mechanizmu z silniczkiem zaczelo dzialac jak nalezy ( tak w nawiasie to byl system z audi A6) Okazalo sie ze w silniczku jest uklad scalony sterujacy praca wycieraczek, ktory przez zapieczone bolce sie zepsul. Moze tez byc ze on jest jakos z FIS-em polaczony i dlatego FIS ci swiruje. Pozdrawiam[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 13:36 _________________________________________________Acha, tak sobie mysle ze niskie temperatury to tez nie najlepsze warunki do pracy elektroniki...
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 [br]Dopisany: 13 Luty 2008, 13:36 _________________________________________________Acha, tak sobie mysle ze niskie temperatury to tez nie najlepsze warunki do pracy elektroniki... i w zwiazku z tym ma prawo niedziałac??byc moze jest luzna sruba mocujaca złącza masy znadujaca sie za zestawem wskaznikow. zajrzyj z boku deski rozdzielczej tu gdzie sa bazpieczniki czy wiazki sa ulozone pozadnie, czy moze ktos grzebal i jest bajzel w kablach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się