robaq Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam, moje pierwsze w życiu Logi i chyba nie jest najlepiej. Blok 011 nie pociągnołem do końca bo mocy mu brakło i kontrolka na desce się zaświeciła (aż mi się ciepło zrobiło) Jakby nie było obrazka http://allegro76.republika.pl/Logi.jpg Odczytane błędy VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4910 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E54A091667 AUZ6Z0C0168990 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D37 Coding: 00000 Shop #: WSC 20788 WAUZZZ8E54A091667 AUZ6Z0C0168990 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BD Component: Komfortgerát TBF 1511 Coding: 06986 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - End ------------------------------------------------------- 1
pre_pl Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 robaq, staraj się nie przekraczać 2300 obrótów, bo mogą być duże problemy. No i załatwiać nową turbinę. 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent ten błąd jest z powodu tego pierwszego w silniku.
robaq Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 Kurka, nowa turbina , (myslałem o czyś w stylu n75 lub kierownice)
Jarol Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Turbo pompuje o wiele za dużo nie jeździj tak bo się szybko rozleci. Sprawdź czy Sztanga przy gruszce od turbiny się nie zacina i czy kierownice nie są zapieczone. A jak kierownice są ok to sprawdź N75. A najważniejsze nie naciskaj za głęboko gazu żeby turbo jak najmniej pompowało bo przy takim przeładowaniu szybko się rozleci.
robaq Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 To znaczy że jest szansa coś z tym zrobić? , Post pre_pl był wyrokiem dla turbiny bez żadnych wskazan na ratunek.
Jarol Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Jak nie puszcza oleju to mysle że wystarczy wyczyścić kierownice.
Gość Murzyn Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 1 raz w zyciu widze prawie 2 bary na seryjnych gratach Turbo musialo dostac w tylek strasznie. Tak czy siak sie rozleci jak dlugo juz tak jezdziles (czasem lepiej wymienic za wczasu niz pozniej wymieniac silnik) zrob BS 011 - zobaczymy jak kierownice, ale jak dla mnie N75 nie zyje
lukaszr Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 O kurde, takiego przeładowania dawno nie widziałem. Ja stawiam na N75 - podmień i zobacz co się będzie działo ... o ile turbina nie dostała już tak, że trzeba będzie ją wymienić.
robaq Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 jak dlugo juz tak jezdziles Ja jeżdze nim dopiero od 2 miesięcy, poprzednio jeździł po niemczech. Nie mam pojęcia od kiedy turbo tak pracuje, zanim kupiłem był sprawdzany w ASO i gadali ze silnik zdrowy, wiec go brałem. Kabelek mam od przedwczoraj(to mój pierwszy kontakt z vagiem), po testach i odpowiedziach na logi aż sie boje jeździc. Zrobie dzisiaj SB 011 , czy zrobić jeszcze jakieś logi?
pre_pl Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 Zrobie dzisiaj SB 011 , czy zrobić jeszcze jakieś logi? zrobić to, co jest opisane w poście podwieszonym.... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Gdzie się podział obrazek z pierwszego Twojego posta ?
robaq Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 Gdzie się podział obrazek z pierwszego Twojego posta ? No coś go czasem nie wczytuje, dodałem jeszcze linka jakby co. [br]Dopisany: 08 Luty 2008, 12:18 _________________________________________________No i Mam log 011 BS i jeszcze 001 003. Bardzo prosze o analize Ja jestem początkujący w tych sprawach, ale wydaje mi się że kierownice ledwo się ruszają. Log 011 BS miałem okolo 1min, wartości cały czas podobne do tych co widać
Gość Murzyn Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 silnik niedogrzany, sztanga pracuje tak se jak na ten silnik, ale dramatu raczej nie ma, strasznie koxiarska ilosc tlenu na zamknietym EGR
robaq Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 Dobra, ale co dalej z tym robić żeby wszystko chodziło jak należy?
Gość Murzyn Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 1. Wymienic termostat 2. Podmienic N75 3. Logi na sprawnym N75 4. Jak logi nie wyjda dobrze -> 5. Wymienic turbo lub wyczyscic kierownice
robaq Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 Ledwo co się pojawiło 90 stopni na desce to robiłem logi. A co do N75 to bym podmienił zanim kupie ale czy ma ktoś z was taki zaworek w zapasie co by zrobić logi
Gość Murzyn Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 a byles kiedys na spocie w SK?? Mozna podmienic z jakiegos innego AVF Temp na desce nie ma wiele wspolnego z rzeczywistoscia. Trza na vaga zaboczyc jaka jest realna
robaq Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 no to kiedy się mozemy spotkać na spocie (czy to nie parking silesi)
lukaszr Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 Murzyn, ale ten EGR chyba już jest trochę brudny. Co do termostatu to w AVF jest tak, że jak on postoi kilka minut na postoju to temperatura mu spada do tych 85 stopni. U mnie jest podobnie i nie tylko u mnie. Te kierownice tak czy siak nie chodzą do końca dobrze. I reszta tak jak napisałeś.
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 nie ma prawa spadac. jestem 2gi miesiac po wymianie termostatu i trzyma 90,9 C nawet gdy bylo ponizej 0C gdy mialem dobrze nagrzany silnik i właczone ogrzewanie stało 90,9C. jezeli spada znaczy termostat puszcza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się