Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę, coś się dzieje - włącza się tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, moje pierwsze w życiu Logi i chyba nie jest najlepiej.

Blok 011 nie pociągnołem do końca bo mocy mu brakło i kontrolka na desce się zaświeciła (aż mi się ciepło zrobiło)

logixk2.jpg

Jakby nie było obrazka http://allegro76.republika.pl/Logi.jpg

Odczytane błędy

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4910

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: WAUZZZ8E54A091667 AUZ6Z0C0168990

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 K

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D37

Coding: 00000

Shop #: WSC 20788

WAUZZZ8E54A091667 AUZ6Z0C0168990

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 BD

Component: Komfortgerát TBF 1511

Coding: 06986

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

kolego co to za doładowanie ?? :shocked:

Opublikowano

robaq, staraj się nie przekraczać 2300 obrótów, bo mogą być duże problemy.

No i załatwiać nową turbinę.

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

ten błąd jest z powodu tego pierwszego w silniku.

Opublikowano

Turbo pompuje o wiele za dużo nie jeździj tak bo się szybko rozleci. Sprawdź czy Sztanga przy gruszce od turbiny się nie zacina i czy kierownice nie są zapieczone. A jak kierownice są ok to sprawdź N75. A najważniejsze nie naciskaj za głęboko gazu żeby turbo jak najmniej pompowało bo przy takim przeładowaniu szybko się rozleci.

Opublikowano

To znaczy że jest szansa coś z tym zrobić? ,

Post pre_pl był wyrokiem dla turbiny bez żadnych wskazan na ratunek.

Opublikowano

Jak nie puszcza oleju to mysle że wystarczy wyczyścić kierownice.

Opublikowano

1 raz w zyciu widze prawie 2 bary na seryjnych gratach

Turbo musialo dostac w tylek strasznie. Tak czy siak sie rozleci jak dlugo juz tak jezdziles (czasem lepiej wymienic za wczasu niz pozniej wymieniac silnik)

zrob BS 011 - zobaczymy jak kierownice, ale jak dla mnie N75 nie zyje

Opublikowano

O kurde, takiego przeładowania dawno nie widziałem. Ja stawiam na N75 - podmień i zobacz co się będzie działo ... o ile turbina nie dostała już tak, że trzeba będzie ją wymienić.

Opublikowano

jak dlugo juz tak jezdziles

Ja jeżdze nim dopiero od 2 miesięcy, poprzednio jeździł po niemczech. Nie mam pojęcia od kiedy turbo tak pracuje, zanim kupiłem był sprawdzany w ASO i gadali ze silnik zdrowy, wiec go brałem.

Kabelek mam od przedwczoraj(to mój pierwszy kontakt z vagiem), po testach i odpowiedziach na logi aż sie boje jeździc.

Zrobie dzisiaj SB 011 , czy zrobić jeszcze jakieś logi?

Opublikowano

Gdzie się podział obrazek z pierwszego Twojego posta ?

No coś go czasem nie wczytuje, dodałem jeszcze linka jakby co.

[br]Dopisany: 08 Luty 2008, 12:18 _________________________________________________No i Mam log 011 BS i jeszcze 001 003. Bardzo prosze o analize

Ja jestem początkujący w tych sprawach, ale wydaje mi się że kierownice ledwo się ruszają.

Log 011 BS miałem okolo 1min, wartości cały czas podobne do tych co widać

Log011.jpgLogi001003.jpg

Opublikowano

silnik niedogrzany, sztanga pracuje tak se jak na ten silnik, ale dramatu raczej nie ma, strasznie koxiarska ilosc tlenu na zamknietym EGR

Opublikowano

1. Wymienic termostat

2. Podmienic N75

3. Logi na sprawnym N75

4. Jak logi nie wyjda dobrze ->

5. Wymienic turbo lub wyczyscic kierownice

Opublikowano

Ledwo co się pojawiło 90 stopni na desce to robiłem logi.

A co do N75 to bym podmienił zanim kupie ale czy ma ktoś z was taki zaworek w zapasie :) co by zrobić logi

Opublikowano

:mysli: a byles kiedys na spocie w SK??

Mozna podmienic z jakiegos innego AVF

Temp na desce nie ma wiele wspolnego z rzeczywistoscia.

Trza na vaga zaboczyc jaka jest realna

Opublikowano

Murzyn, ale ten EGR chyba już jest trochę brudny.

Co do termostatu to w AVF jest tak, że jak on postoi kilka minut na postoju to temperatura mu spada do tych 85 stopni. U mnie jest podobnie i nie tylko u mnie.

Te kierownice tak czy siak nie chodzą do końca dobrze.

I reszta tak jak napisałeś.

Opublikowano

nie ma prawa spadac.

jestem 2gi miesiac po wymianie termostatu i trzyma 90,9 C nawet gdy bylo ponizej 0C gdy mialem dobrze nagrzany silnik i właczone ogrzewanie stało 90,9C.

jezeli spada znaczy termostat puszcza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...