morsdicti Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4. 2.5 TDI chodzi jak agregat od klimatyzacji zamontowany za każdym Tesco przy rampie załadunków do działu mięsnego :/ Więc .... polemizowałbym czy 1.9 to aż taki klekot
Szamek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4. słyszałeś kiedyś w ogóle jak pracuje 1.9?
kubson Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 A mnie sie strasznie podoba dźwiek V6 w 2.5 a poza tym zdrowy silnik zjada każde 1.9 do tego sam program i wychodzi jakies 190km i 390nm Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4. słyszałeś kiedyś w ogóle jak pracuje 1.9? słyszałem bo pełno tego na ulicach/ i nawet jeździłem pare miesiecy golfem z 1.9 ale mnie nie przekonał
Szamek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 A mnie sie strasznie podoba dźwiek V6 w 2.5 a poza tym zdrowy silnik zjada każde 1.9 do tego sam program i wychodzi jakies 190km i 390nm Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4. słyszałeś kiedyś w ogóle jak pracuje 1.9? słyszałem bo pełno tego na ulicach/ i nawet jeździłem pare miesiecy golfem z 1.9 ale mnie nie przekonał a nie od dziś wiadomo że trudno znaleźć zdrowe 2.5
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 W każdym razie opinii będzie tyle co użytkowników forum Musisz sam zdecydować co Ci bardziej się opłaca i czy chcesz tym autem długo jeździć. poza tym taki silnik kupi z mniejszym przebiegiem A co do kupowania 1,9 tdi z mniejszym przebiegiem eh.... Te magiczne 150tyś polemizowałbym
Kali S4 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Wystarczy przejrzeć niemieckie strony z autami,2.5 TDI wyskakuja jako pierwsze,najtańsze przed beżowymi i białymi 1.9
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 A mnie sie strasznie podoba dźwiek V6 w 2.5 a poza tym zdrowy silnik zjada każde 1.9 do tego sam program i wychodzi jakies 190km i 390nm sory za OT nie mogłem się powstrzymać Mimo to ja bym robił swapa, wyjdzie taniej i mniej problemów później będzie
morsdicti Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Wystarczy przejrzeć niemieckie strony z autami,2.5 TDI wyskakuja jako pierwsze,najtańsze przed beżowymi i białymi 1.9 Bo 2.5 TDI to dziad zawsze był dziad i nawet jak jest zdrowy ... to też jest dziad. ---- tak jeździłem takim autem mamy takie w rodzinie - patologia.
Szamek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 poza tym taki silnik kupi z mniejszym przebiegiem A co do kupowania 1,9 tdi z mniejszym przebiegiem eh.... Te magiczne 150tyś polemizowałbym moim zdaniem 1.9 produkowany po 2000r będzie mimo wszystko miał mniej nalatane niż 2.5 z '99 A mnie sie strasznie podoba dźwiek V6 w 2.5 a poza tym zdrowy silnik zjada każde 1.9 do tego sam program i wychodzi jakies 190km i 390nm sory za OT nie mogłem się powstrzymać Mimo to ja bym robił swapa, wyjdzie taniej i mniej problemów później będzie dokładnie :good:
IDUAL Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja wiem czy swap tańszy bedzie za dobry silnik awx wołaja 4000-4500 zł z osprzętem w tańszy nie wiem czy jest sens sie pchać. Do tego dochodzi skrzynia kolega ma quattro. I tu moje pytanie czy skrzynia w 2,5 tdi dokładnie samo jest użona jak w 1,9 tdi bo jak nie to chyba bedą problemy z podpięciem tylnego napędu. No i jeszcze elektryka komp i cała reszta kolega ma silnik na VP44 a tu pompowtryski. No i wydech chyba tez inny w 2,5 jak w 1,9. Ja bym chyba remontował. Znam ludzi co jeżdzą 2,5 tdi i nie nażekają
Szamek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja wiem czy swap tańszy bedzie za dobry silnik awx wołaja 4000-4500 zł z osprzętem w tańszy nie wiem czy jest sens sie pchać. Do tego dochodzi skrzynia kolega ma quattro. I tu moje pytanie czy skrzynia w 2,5 tdi dokładnie samo jest użona jak w 1,9 tdi bo jak nie to chyba bedą problemy z podpięciem tylnego napędu. No i jeszcze elektryka komp i cała reszta kolega ma silnik na VP44 a tu pompowtryski. No i wydech chyba tez inny w 2,5 jak w 1,9. Ja bym chyba remontował. Znam ludzi co jeżdzą 2,5 tdi i nie nażekają jestem w trakcie takiego swapu i graty mnie mniej wyniosły niż piszesz o samej cenie silnika, trzeba po prostu wiedzieć gdzie szukać tylko nie wiem jak tutaj by się miała sprawa z napędem Q, ale to po prostu trzeba byłoby szukać dawcy z Q :gwizdanie:
kuba84 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Aż tak dużo roboty nie ma, najlepiej jak ma się całego dawce wtedy swap praktycznie p&p, elektryka dla kumatego żaden problem. Zdrowy Passat z UK to kolo 8-9 tys + zwrot z części które się sprzedadzą, minus to czas i inwestycja pieniążków ale jednak plusów jest zdecydowanie więcej.
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ale znawcy... człowieku do 1.9 nawet pas przedni nie podejdzie nie mówiąc już o chłodniacach daj sobie spokój ze SWAPem. Jakiś rok temu kalkulowalem to i się za h*ja nie opłaca. Jedynym słusznym wyjściem jest wg mnie kupienie dobrego silnika 2.5 choć ciężko znaleść. Lub kupujesz goły słupek z oznaczenien BAU (bardzo trwałe silniki 2.5 stosowanie m.in. w a6 allroad) i oprzet pasuje od twojego silnika. inne 2.5 nie podejda bo mają inny stopień sprężania. Przemyśl to :-) coś to pytaj do mnie na PW
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 pas 900 z chłodnicami silniki z osprzętem 2-2500zł (3 do wyboru)
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Dobra i to wszystko? Silnik kompletny? Z dolotem? IC? Kodowanie IMO? Przy okazji napewno coś się wysra, załatwienie problemu z pompką w zbiorniku, itd itp Aju uwierz mi że to gra niewarta świeczki [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 12:46_________________________________________________Tyle że nie przerabialem tematu czy silnik wogóle do skrzyni będzie pasował choć powinien więc załóżmy że to odpada, [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 12:47_________________________________________________No i od razu trzeba by program zrobić bo oczywiście 1.9 w Q jaj nie urwie
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Podtrzymuje naprawę tanim kosztem I niech inni się martwią :gwizdanie: życie
Cristoforo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 kupić anglika z silnikiem AJM i masz drugie auto na przeszczep
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Dobra i to wszystko? Silnik kompletny? Z dolotem? IC? Kodowanie IMO? Przy okazji napewno coś się wysra, załatwienie problemu z pompką w zbiorniku, itd itp Aju uwierz mi że to gra niewarta świeczki wg mnie warta, właśnie znajomy przerobił A6c5 z 2,5 na 1,9 Kodowanie IMO w obecnych czasach można to zrobić w 3 minuty, a wyłączenie imo całkiem to kliknięcie IMO OFF Wiadomo masz rację zawsze coś wyjdzie, ale przy remoncie też może się coś urodzić.
AndyN Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4. 2.5 TDI chodzi jak agregat od klimatyzacji zamontowany za każdym Tesco przy rampie załadunków do działu mięsnego :/ Więc .... polemizowałbym czy 1.9 to aż taki klekot Taaa, 1.9 w porównaniu pracuje wręcz aksamitnie .... Kierowałeś kiedykolwiek 2.5 tdi dłużej niż 5 minut, że masz legitymację by pierd**** takie bzdury?
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Panowie nie sprzeczajcie się, 2,5 ma swoje uroki i wady jak każdy silnik i auto. pewnie kolega już zgłupiał inie wie sam co ma robic :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się