WinterOOOO Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam, Czym może być spowodowany taki błąd: 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie. Może tu być wina słabego aku?
itor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam, Czym może być spowodowany taki błąd: 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie. Może tu być wina słabego aku? moze byc albo niewyrabiajacego alternator
Onkel Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Albo po odpięciu aku takie coś może też wyskoczyć. Usuń go i zobacz czy powraca....
WinterOOOO Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Albo po odpięciu aku takie coś może też wyskoczyć. Usuń go i zobacz czy powraca.... Powraca, ładowałem aku całą noc bo się okazało że był trochę słaby, jutro jadę po nowy aku, mam nadzieję, że pomoże...
Onkel Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Ale jak usuniesz błąd to nie odłączasz aku?? Tylko po jakimś czasie wraca błąd tak???? Nie masz taty, brata, siostry aku żeby zobaczyć????
WinterOOOO Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Ale jak usuniesz błąd to nie odłączasz aku?? Tylko po jakimś czasie wraca błąd tak???? Nie masz taty, brata, siostry aku żeby zobaczyć???? A po co mi "tata, brat, siostra" żeby aku sprawdzić? błąd po skasowaniu powraca jak odpalam autko, także wdaje mi się że to aku bo jak go podłączyłem do ładowania to wskazówka prądu ładowania poszła do oporu. Jutro jadę po nowe aku więc napisze co i jak. Najważniejsze że po ładowaniu aku nie zapalają się kontrolki ABS i ESP przy hamowaniu. 1
Onkel Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Nie tata, siostra, brat tylko akumulator z auta członka rodziny. Wykluczysz wtedy aku bo może rzeczywiście to wina alternatora.... MAsz u sibie wskaźnik ładowania???
itor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Nie tata, siostra, brat tylko akumulator z auta członka rodziny. Wykluczysz wtedy aku bo może rzeczywiście to wina alternatora.... MAsz u sibie wskaźnik ładowania??? wystarczy miernik
Onkel Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 wskazówka prądu ładowania poszła do oporu Tak napisał więc pomyślałem, że ma wskaźnik dodatkowy.
WinterOOOO Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Po wymianie aku na nowy błędu nie ma stary już nie domagał.
Kamil4b7 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 Witam mam pytanie otorz: 2 tygodnie temu padł mi alternator i poszedł do regeneracji i założyłem po regeneracji i jest ok ładuję ale mam taki błąd o co chodzi ? Nie kasuję się powraca pomoże ktoś ?
pelonek1 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 Może akumulator nadaje się do wymiany?
Muskel1 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 W którym sterowniku jest ten błąd? Podłącz auto pod vcds, wykonaj pełny autoscan i go tu wrzuć.
Kamil4b7 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 Akumulator jest pół roczny pytanie czy jak przed padnięciem alternatora po wymianie nie był aku ładowany może trzeba go naładować prostownikiem. ? Zaraz pójdę zrobię skan vcds
Muskel1 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 Wrzuć pełny autoscan jako plik .txt a nie zdjęcie.
Kamil4b7 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 aaaaaaaLog-DFDDDDDD-WAUZZZ8E85A542124-295970km.txt
Muskel1 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 Sterownik silnika jako jedyny melduje za niskie napięcia zasilania z zacisku 30, czyli do sterownika silnika dochodzi za niskie napięcie zasilania (stałe 12V). Powodem może być skorodowany przewód zasilania, zaśniedziałe styki przekaźnika lub bezpiecznika sterownika silnika. Musisz zmierzyć jakie dochodzi napięcie zasilanie do sterownika silnika.
Kamil4b7 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 10 minut temu, Muskel1 napisał(a): Sterownik silnika jako jedyny melduje za niskie napięcia zasilania z zacisku 30, czyli do sterownika silnika dochodzi za niskie napięcie zasilania (stałe 12V). Powodem może być skorodowany przewód zasilania, zaśniedziałe styki przekaźnika lub bezpiecznika sterownika silnika. Musisz zmierzyć jakie dochodzi napięcie zasilanie do sterownika silnika. Przeczyszczę jutro klemy na aku. A gdzie jest ten przekaźnik? I bezpiecznik .?
Muskel1 Opublikowano 24 Marca 2023 Opublikowano 24 Marca 2023 Przeczyszczenie klem na aku nic tu nie da bo to tylko sterownik silnika dostaje za niskie napięcie zasilania. Zmierz jakie napięcie dochodzi do sterownika silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się