letallec 2 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Duze wloty i automat Moze jednak wrzuca te V10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 wydaje mi sie ze bedzie V8 450KM, ale serie bedzie trzymal na bank,mysle ze wyciagneli wnioski juz w S5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Splash 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 To ten sam silnik tyle, że trochę wyżej się kręci dlatego ma podniesioną moc do 450KM. Co do S5 3.0T to tak jak pisałem, żeby się nie okazało że audi sobie samobója strzeli, bo program MTM daje 420 koni i o wiele większy moment niż w RS5. Nowe S4 3.0T daje radę bez problemu w konfrontacji z RS4 B7 :gwizdanie: Poczekamy, zobaczymy. Prezentacja ma być za miesiąc na targach w Genewie, sprzedaż zaś w przyszłym roku, więc może jeszcze coś się zmieni. nie daje... z autopsji... co do samej RS5... http://www.exoticcars.pl/news/index.php?id=541 ja żyłem w przekonaniu, że wsadzą tam V10 z RS6 a nie stary engine z RS4, cóż… i swoją drogą chciałem, żeby RS5 było konkurencją dla M6 ale cóż… co najwyżej z M3 i to pewnie z wielkim bólem (waga)… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Splash , V10 w RS5 ?? No bez jaj hehe , jak już to 4.2 T . RS5 jest jak A4 wiec klasa M3 a nie M6. Co do wagi ,katalogowo S5 jest lżejsze od M3 o 25 kilo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek80 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Ledy identyczne jak na allegro Ale nic, kryzys mamy to oszczędności szukają, czyżby kontrakt z Sonarem? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ba$ior 1 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Fotki prosto z Genewy. http://www.autogespot.com/nl/item/6897/geneve-2010-audi-rs5.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Fotki prosto z Genewy. http://www.autogespot.com/nl/item/6897/geneve-2010-audi-rs5.html I co ba$ior, jednak wolnossak... Ciekawe jak się będzie sprawować S-tronic w tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ba$ior 1 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Fotki prosto z Genewy. http://www.autogespot.com/nl/item/6897/geneve-2010-audi-rs5.html I co ba$ior, jednak wolnossak... Ciekawe jak się będzie sprawować S-tronic w tym modelu. No jednak Też jestem ciekaw bo do tego silnika 4.2 V8 z RS4 nie stosowano automatycznej skrzyni biegów. Czas pokarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Czas pokarze. kogo i za co za brak turbin i kompresora w V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Czas pokarze. kogo i za co za brak turbin i kompresora w V8 chyba nie o to chodzilo :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Myślałem że będzie ładniejsza i jakiś zadzior będzie a to się wiele od S4 nie różni No i silnik też bez szału Co nie znaczy że bym takiej nie przygarnął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 chyba nie o to chodzilo doskonale wiem ale prof. Bralczyk by się również zastanowił generalnie bryka ciekawe kiedy pierwsze egzemplarze na ulicach w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyliner89 2 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Po Skawinie jeździ szara i czarna S5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Świetny samochód, byleby tylko trzymał serię.[br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 09:51_________________________________________________http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/247665/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Może to niektórych zmartwić, ale RS5 będzie dostępne tylko z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią S-tronic, która oferowana będzie jako standard - tak piszą w najnowszym numerze autocar. Ma być również nowy dyfer quattro, który będzie mógł skierować aż 85% momentu na tył i do 70 na przód w razie potrzeby. Dynamic Ride Control z RS6 i ESP, które będzie można całkowicie wyłączyć. Cena od 78 tys €€€ Główny konkurent - BMW M3 ma w ofercie manual i jest na rynku od 3 lat za mniejsze pieniądze. Sorry ale za tą cenę wolałbym wybrać się do salonu Nissana po dużo szybszego GT-R'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Główny konkurent - BMW M3 ma w ofercie manual i jest na rynku od 3 lat za mniejsze pieniądze. Sorry ale za tą cenę wolałbym wybrać się do salonu Nissana po dużo szybszego GT-R'a. bo GTR jest w sumie bezkonkurencyjny jesli chodzi o osiagi/cena , i dobrze mowisz bo ja bym zrobil dokladnie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala. M3 to jest główny konkurent dla RS5 - ten sam segment, poczytaj trochę zanim się wypowiesz. S-tronic to świetna skrzynia i pewnie też bym ją wybrał, ale dziwi mnie brak manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się