Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS5


Gość rob

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala.

poczytaj trochę zanim się wypowiesz.

sztampowy tekst... :kwasny:

RS5 (RS4) jest za mocne dla M3, S5 (S4) zawsze bylo za słabe. taka polityka Audi.

Opublikowano

bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala.

poczytaj trochę zanim się wypowiesz.

sztampowy tekst... :kwasny:

RS5 (RS4) jest za mocne dla M3, S5 (S4) zawsze bylo za słabe. taka polityka Audi.

Jakie za mocne(RS4?), jaka polityka, co ty człowieku za farmazony piszesz... :wallbash: :wallbash: Jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj.

Opublikowano

Panowie zapominacie o jednym - kupno wozu a jego serwis, to dwie różne sprawy.

różnica kosztów serwisowania S5, RS5, M3 i podobnych a GT-Ra to przepaść.

Opublikowano

bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala.

poczytaj trochę zanim się wypowiesz.

sztampowy tekst... :kwasny:

RS5 (RS4) jest za mocne dla M3, S5 (S4) zawsze bylo za słabe. taka polityka Audi.

Jakie za mocne(RS4?), jaka polityka, co ty człowieku za farmazony piszesz... :wallbash: :wallbash: Jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj.

wpadnę do Irlandii - zrobię taka sieczkę, ze nie będziesz wiedział co to YouTube.

warnwarn.gifCo to ma byc? / Flyer

Opublikowano

wpadnę do Irlandii - zrobię taka sieczkę, ze nie będziesz wiedział co to YouTube.

:polew: :polew: :polew: Tym humorystycznym akcentem koniec OT.

Opublikowano

wpadnę do Irlandii - zrobię taka sieczkę, ze nie będziesz wiedział co to YouTube.

:polew: :polew: :polew: Tym humorystycznym akcentem koniec OT.

Thom4s nic sie nie martw w sasiednim temacie tez dal popis blyskotliwosci :rolleyes:

Opublikowano

Thom4s nic sie nie martw w sasiednim temacie tez dal popis blyskotliwosci :rolleyes:

Czytałem :doh1::bag:

Opublikowano
Opublikowano

Hinter den Kulissen: Mit Audi Testfahrern unterwegs im neuen RS5 +Video

auto motor und sport-TV: Audi Testfahrer

Opublikowano

RS5 by Steve Sutcliffe

Opublikowano

Heh nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale piękne cuda dzieją sie z tylnym oswietleniem w tym testowym egzemplarzu , jak by jakieś zwarcie instalacji czy cos , niezła reklama bezawaryjności :polew:

Opublikowano

Heh nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale piękne cuda dzieją sie z tylnym oswietleniem w tym testowym egzemplarzu , jak by jakieś zwarcie instalacji czy cos , niezła reklama bezawaryjności :polew:

turdzi, gdzie ty masz cuda? :mysli: te diody siedzą w takich "wnękach odbłyskowych" i pod różnymi kątami tak je po prostu widać :> wszystko zależy od ujęcia, w innych ujęciach są to refleksy światła właśnie na odbłyśnikach...

Opublikowano

turdzi link=topic=2750.msg1560918#msg1560918 date=1272018748]

Heh nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale piękne cuda dzieją sie z tylnym oswietleniem w tym testowym egzemplarzu , jak by jakieś zwarcie instalacji czy cos , niezła reklama bezawaryjności :polew:

turdzi, gdzie ty masz cuda? :mysli: te diody siedzą w takich "wnękach odbłyskowych" i pod różnymi kątami tak je po prostu widać :> wszystko zależy od ujęcia, w innych ujęciach są to refleksy światła właśnie na odbłyśnikach...

no na filmie wyglada to jak by gasly , moze masz racje :embarrassed: .... nie trawie tych ledow kaze wygladaja wiesniacko jak z taniego zlotu tjuningowego[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 14:38_________________________________________________KENOiX nie zgodze sie jednak z toba cos z niem jest nie tak , 1:48 , 2:27 a zwlaszcza 3:15 , gasna i dyskoteka sie robi.....

Opublikowano

według mnie 1:48 i 2:27 to ten sam fragment tylko inna kamera, muszę oblukać "klatka po klatce" w 720p bo faktycznie dziwnie to wygląda...

Opublikowano

Proponowałbym zmienić 1 post tego wątku bo jak wiemy Rob'a już nie ma z nami i te dane wkleić na początku aby temat jakoś wyglądał :)

Silnik - Benzynowy , V8, 32V, wtrysk bezpośredni Rozrząd - DOHC, łańcuch Pojemność - 4163 cm Moc - 331KW/450KM przy 8250/min Maks. moment - 430Nm przy 4000-6000/min Skrzynia biegów - 7 - biegów., aut. dwusprzęgłowa Napęd - 4x4 Zawieszenie - Przód: oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, Tył - oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, ESP Hamulce - tarcze wentylowane (ceramiczne opcja za dopłatą) Opony - przód/tył: 275/30 ZR 20 Rozmiar felg - 9 x 20 Dł./szer./wys. - 465,1/186,0/136,9cm Rozstaw osi - 275,1cm Masa własna/ładowność - 1790/435kg Bagażnik - 455l Norma spalin - Euro 5 Pomiary testowe. 0-100km/h - 4,3s (4,6s fabryka) Prędkość maks. - 250km/h (ogr. el.) Hamowanie - I TUTAJ UWAGA :kox: Tarcze zimne - 33,2m Tarcze gorące - 32,3m śr. spal. test - 13,8;/100km 98/99okt śr.spal. ECE - 10.8l/100km 98/99okt Emisja CO2 - 252g/km Cena - 77 700tys JURO Co do tarcz ceramicznych to nie ma jeszcze podanej ceny ale dodam że w porszaku 911 carrera s taka dopłata wynosi 39 100zł :decayed:

Opublikowano

Co do tarcz ceramicznych to nie ma jeszcze podanej ceny ale dodam że w porszaku 911 carrera s taka dopłata wynosi 39 100zł :decayed:

W RS6 były za 49 000 PLN...

Opublikowano

Miałem przyjemość jeździć RS5 po torze w Lausitz tydzień temu ...

Niesamowite autko, daje nieziemską radość z jazdy.

W porównaniu do R8, jest to poprostu bardziej cywilizowane i bardziej wyciszone auto o niesamowitych osiągach :)

Opublikowano

Miałem przyjemość jeździć RS5 po torze w Lausitz tydzień temu ...

Niesamowite autko, daje nieziemską radość z jazdy.

W porównaniu do R8, jest to poprostu bardziej cywilizowane i bardziej wyciszone auto o niesamowitych osiągach :)

A jak skrzynia, bo na tym filmie z 5 na 3 w trybie S zmienia jak karabin.

Opublikowano

Dokładnie. Tak jak widać na filmie, szybciutko zmienia biegi. Na torze jeździło się praktycznie na 2-ce i 3-ce, na prostych wchodziła 4-ka.

Auto bardzo szybko zmieniało biegi i robiło to dosyć łagodnie, bo np. R8 strasznie szarpało, chyba, że szedł pod czerwone pole i sam zmieniał bieg.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...