endriuu Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala. poczytaj trochę zanim się wypowiesz. sztampowy tekst... RS5 (RS4) jest za mocne dla M3, S5 (S4) zawsze bylo za słabe. taka polityka Audi.
Thom4s Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala. poczytaj trochę zanim się wypowiesz. sztampowy tekst... RS5 (RS4) jest za mocne dla M3, S5 (S4) zawsze bylo za słabe. taka polityka Audi. Jakie za mocne(RS4?), jaka polityka, co ty człowieku za farmazony piszesz... :wallbash: Jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj.
pet3r Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Panowie zapominacie o jednym - kupno wozu a jego serwis, to dwie różne sprawy. różnica kosztów serwisowania S5, RS5, M3 i podobnych a GT-Ra to przepaść.
endriuu Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala. poczytaj trochę zanim się wypowiesz. sztampowy tekst... RS5 (RS4) jest za mocne dla M3, S5 (S4) zawsze bylo za słabe. taka polityka Audi. Jakie za mocne(RS4?), jaka polityka, co ty człowieku za farmazony piszesz... :wallbash: Jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj. wpadnę do Irlandii - zrobię taka sieczkę, ze nie będziesz wiedział co to YouTube. Co to ma byc? / Flyer
Thom4s Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 wpadnę do Irlandii - zrobię taka sieczkę, ze nie będziesz wiedział co to YouTube. :polew: Tym humorystycznym akcentem koniec OT.
turdzi Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 wpadnę do Irlandii - zrobię taka sieczkę, ze nie będziesz wiedział co to YouTube. :polew: Tym humorystycznym akcentem koniec OT. Thom4s nic sie nie martw w sasiednim temacie tez dal popis blyskotliwosci
Thom4s Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Thom4s nic sie nie martw w sasiednim temacie tez dal popis blyskotliwosci Czytałem :doh1:
ba$ior Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Hinter den Kulissen: Mit Audi Testfahrern unterwegs im neuen RS5 +Video auto motor und sport-TV: Audi Testfahrer
turdzi Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Heh nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale piękne cuda dzieją sie z tylnym oswietleniem w tym testowym egzemplarzu , jak by jakieś zwarcie instalacji czy cos , niezła reklama bezawaryjności
KENOiX Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Heh nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale piękne cuda dzieją sie z tylnym oswietleniem w tym testowym egzemplarzu , jak by jakieś zwarcie instalacji czy cos , niezła reklama bezawaryjności turdzi, gdzie ty masz cuda? te diody siedzą w takich "wnękach odbłyskowych" i pod różnymi kątami tak je po prostu widać :> wszystko zależy od ujęcia, w innych ujęciach są to refleksy światła właśnie na odbłyśnikach...
turdzi Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 turdzi link=topic=2750.msg1560918#msg1560918 date=1272018748] Heh nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale piękne cuda dzieją sie z tylnym oswietleniem w tym testowym egzemplarzu , jak by jakieś zwarcie instalacji czy cos , niezła reklama bezawaryjności turdzi, gdzie ty masz cuda? te diody siedzą w takich "wnękach odbłyskowych" i pod różnymi kątami tak je po prostu widać :> wszystko zależy od ujęcia, w innych ujęciach są to refleksy światła właśnie na odbłyśnikach... no na filmie wyglada to jak by gasly , moze masz racje .... nie trawie tych ledow kaze wygladaja wiesniacko jak z taniego zlotu tjuningowego[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 14:38_________________________________________________KENOiX nie zgodze sie jednak z toba cos z niem jest nie tak , 1:48 , 2:27 a zwlaszcza 3:15 , gasna i dyskoteka sie robi.....
KENOiX Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 według mnie 1:48 i 2:27 to ten sam fragment tylko inna kamera, muszę oblukać "klatka po klatce" w 720p bo faktycznie dziwnie to wygląda...
PABLO Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Proponowałbym zmienić 1 post tego wątku bo jak wiemy Rob'a już nie ma z nami i te dane wkleić na początku aby temat jakoś wyglądał Silnik - Benzynowy , V8, 32V, wtrysk bezpośredni Rozrząd - DOHC, łańcuch Pojemność - 4163 cm Moc - 331KW/450KM przy 8250/min Maks. moment - 430Nm przy 4000-6000/min Skrzynia biegów - 7 - biegów., aut. dwusprzęgłowa Napęd - 4x4 Zawieszenie - Przód: oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, Tył - oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, ESP Hamulce - tarcze wentylowane (ceramiczne opcja za dopłatą) Opony - przód/tył: 275/30 ZR 20 Rozmiar felg - 9 x 20 Dł./szer./wys. - 465,1/186,0/136,9cm Rozstaw osi - 275,1cm Masa własna/ładowność - 1790/435kg Bagażnik - 455l Norma spalin - Euro 5 Pomiary testowe. 0-100km/h - 4,3s (4,6s fabryka) Prędkość maks. - 250km/h (ogr. el.) Hamowanie - I TUTAJ UWAGA Tarcze zimne - 33,2m Tarcze gorące - 32,3m śr. spal. test - 13,8;/100km 98/99okt śr.spal. ECE - 10.8l/100km 98/99okt Emisja CO2 - 252g/km Cena - 77 700tys JURO Co do tarcz ceramicznych to nie ma jeszcze podanej ceny ale dodam że w porszaku 911 carrera s taka dopłata wynosi 39 100zł
endriuu Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Co do tarcz ceramicznych to nie ma jeszcze podanej ceny ale dodam że w porszaku 911 carrera s taka dopłata wynosi 39 100zł W RS6 były za 49 000 PLN...
Szupryk Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Miałem przyjemość jeździć RS5 po torze w Lausitz tydzień temu ... Niesamowite autko, daje nieziemską radość z jazdy. W porównaniu do R8, jest to poprostu bardziej cywilizowane i bardziej wyciszone auto o niesamowitych osiągach
Thom4s Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Miałem przyjemość jeździć RS5 po torze w Lausitz tydzień temu ... Niesamowite autko, daje nieziemską radość z jazdy. W porównaniu do R8, jest to poprostu bardziej cywilizowane i bardziej wyciszone auto o niesamowitych osiągach A jak skrzynia, bo na tym filmie z 5 na 3 w trybie S zmienia jak karabin.
Szupryk Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Dokładnie. Tak jak widać na filmie, szybciutko zmienia biegi. Na torze jeździło się praktycznie na 2-ce i 3-ce, na prostych wchodziła 4-ka. Auto bardzo szybko zmieniało biegi i robiło to dosyć łagodnie, bo np. R8 strasznie szarpało, chyba, że szedł pod czerwone pole i sam zmieniał bieg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się