Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Chromowane ramki w liczniku - montaż.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak za kawałeczek alu, to strasznie się za to cenią :facepalm:

Opublikowano
Jak za kawałeczek alu, to strasznie się za to cenią :facepalm:
Bez przesady trabantem nie jeździsz :wink:
Opublikowano

Zdecydowałem się na zakup alu ramek i zamontowania w moim :audi: ...... nie wiedziałem ze przysporzy mi to tyle problemu .... wyjąłem licznik na odpiętym aku oraz wyjętym kluczyku . Gdy już go założyłem z nowym modem pojawił się problem :kwasny: ponieważ po podpięciu pod napięcie oraz przekręceniu kluczyka nie działają prawie wszystkie kontrolki, podświetlanie przebiegu, w ogóle cała tarcza nie jest podświetlona a na dodatek po zapaleniu nie działa ani jeden zegar i po 2 sekundach auto mi gaśnie ..... powiem krótko gdybym wiedział ze tak się stanie w ogóle nie zdecydował bym się na mod licznika. Przed cała praca poczytałem trochę porad odnośnie tego tematu i dowiedziałem sie tylko o zarówkach no i odpieciu aku oraz wyjeciu kluczyka a tu się okazuje ze zycie lubi płatac figle .... Audi czeka teraz w kolejce do elektryka .... ciekawe co sie okaze :wink: Pisze aby przestrzec tych którzy będą zdecydowani na aluramki .

Gdy autko wyjedzie z warsztatu dam znac :naughty:

A może ktoś spotkał się już z takim problemem albo słyszał o takiej sprawce ??

Opublikowano

Pierwsze słysze o takim przypadku :eusathink: ciekaw jestem co mogło sie stać miejmy nadzieję że nic poważnego :eusathink:

Opublikowano

W weekend również zakładałem ramki w swojej A4. Przy pierwszym wyjmowaniu licznika odpiąłem akumulator, nie wkładałem kluczyka. Po założeniu ringów i podłączeniu licznika okazało się że siadło podświetlenie licznika kilometrów, reszta na szczęście bez szwanku. Niestety nie miałem gdzie kupić żarówki z oprawką, więc chwilowo została pożyczona od lampki świateł drogowych. Dodam że przy drugim wyjmowaniu licznika, nie odłączałem akumulatora. Nie wkładałem kluczyka. Po zmianie żarówki i podłączeniu licznika nie było żadnych niemiłych niespodzianek w postaci kolejnych przepalonych żarówek.

Zdecydowanie polecam założenie ringów. Zegary przedliftowe bez fisa nabierają w miarę nowoczesnego wyglądu. Nie mówiłem nic swojej kobiecie o ringach, ale jak jechaliśmy razem od razu zwróciła uwagę:-)

Opublikowano

Ja wyciągałem licznk w celu wymiany przypalonej żarówki. Po wymianie przypalonej i założeniu licznika okazało się, że uszkodziły się 2 następne. Ale bez problemów jak pisał kolega wyżej:banan: Sam zastanawiałem się nad tymi ramkami. Jak ktoś może, to niech da fote jak wygląda licznik przed liftem z ramkami

Opublikowano

No i wrescie po bólu :naughty: Audi wróciła do żywych . Elektryk po znajomosci wziął 50 pln :naughty: Wszystko juz działa a co było powodem ?? nie chciał powiedziec :kwasny: po całym problemie i tak nie żałuje ze przez to przeszedłem bo rameczki prezentują się świetnie :banan:

Opublikowano
Elektryk po znajomosci wziął 50 pln :naughty: Wszystko juz działa a co było powodem ?? nie chciał powiedziec :kwasny: po całym problemie
Dziwne dlaczego nie chciał powiedzieć, pewnie jakaś pierdoła może coś po prostu źle podłączyłeś albo coś nie łączyło :eusathink::eusathink::eusathink:ale najważniejsze że już wszystko :thumbup1:.
Opublikowano

Tez tak myślę ze pewnie drobna pierdoła ale chyba musiał podpiąć kompa bo coś było z immo . A wszystkie wtyczki przejrzałem z 5 razy zanim oddałem w ręce elektryka , każda kość inna wiec inaczej nie idzie podpiąć :naughty:

Opublikowano
Fotki licznika przed liftem z ramkami:

http://img824.imageshack.us/img824/5899/dsc0052il.jpg

Ramki zamawiałem ze wcześniej wspominanego sklepu DIDO Tuning. Dostałem w cenie 55 zł (+ KW) komplet 4 ramek + ramka na Fis. Jako że FIS'a nie mam nie zakładałem ramki, żeby nie przesadzać z tym srebrem na zegrach.

Dzięki za fote :decayed: bardzo fajnie wygląda

Opublikowano

koledzy, powiedzcie mi, bo mam zamiar dzisiaj zabrac sie za montaz ringow.

Mam B5 po II lifcie, moge wyjac licznik (oczywiscie po wyjeciu kluczyka z poczatku) i zamknac autko pilotem? Bo w bloku mieszkam i sie wole upewnic :-)

Opublikowano

nic nie stoi na przeszkodzie

Opublikowano

no spoko OGr z tymi ringami to przeoczyłeś że podwarzając te 6 zatrzasków to trzeba jeszcze 2 śrubki torx odkręcić:wink:

No dokladnie :-D ja sie za bardzo wczytalem w instrukcje i mysle 'troche za ciezko idzie to zdjac' :-D a tu te 2 torxy sa :-D

Opublikowano

Wyjalem licznik bez odpinania aku, nie wkladalem kluczyka, wszystko poszlo pieknie do czasu wlozenia licznika spowrotem na miejsce, gdyz po odpaleniu auta zapala sie lampka od immo i gasnie po 2-3 sekundach.

Zastanawiam sie czy moze trzeba cos pogrzebac komputerem, do ktorego niestety nie mam dostepu w Gdansku czy moze zakodowac ponownie kluczyk (Jest nieoryginalny - dorabiany)

pozdro

Opublikowano

Pewnie złapał błąd i trzeba skasować Vag-iem.Ewentualnie spróbuj odłączyć aku na chwilę,może pomoże.

wysłane za pomocą tapki

Opublikowano

No wlasnie dostalem info przed chwila zeby sprobowac odlaczyc minusa na 3-4 min, takze jutro sprobuje ;)

pozdro

---------- Post dopisany 05-03-2013 at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2013 at 20:52 ----------

Niestety nie zadzialalo, pozostaje chyba tylko VAG, niestety nie mam w Gdansku i tu pojawia sie moje pytanie, moze jest ktos z Gdanska/w Gdansku i bylby w stanie mi pomoc?

Pozdro

Opublikowano

Napisz w dziale spotów z Twojego regionu,prędzej ktoś się odezwie.

wysłane za pomocą tapki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...