Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zdrowo sie odpycha:wink:

Opublikowano

to chyba 3.0 TDI w serii nie ma szans, a i po sofcie pewnie do 220 km/h miało by ciężko ??

Opublikowano

ja jechałem z A6 3.0 224 KM to dostałem długosc od 30 do konca 4

majac 166 KM i 366 Nm....

PiotrekIgo swoim idzie równo z 3.0 w B7 zrobionym na 280 KM

wiec tutaj to mysle ze spokojnie wciaga takie 3.0 i na cwiartke pojedzie niska 14:wink:

Opublikowano

Fajnie, że w końcu doszedłem w miarę ładu z tym autem...

Zrobimy jeszcze z tunerem full dawke i boost 1.9 do 4600-4700rpm

Opublikowano

Dejf niepowinienes jej krecic powyzej 3tys obr/min :decayed:

odpycha sie niezle, i bardzo ladnie tez brzmi :kox:

Ps. masz spalanie takie jak w mojej 2.8 :decayed:

Opublikowano

sorry chlopaki, ale na takie modzenie konskie i osprzet to szału nie ma, ok idzie ale nie uznal bym wow.. ;)

Dejf wybacz, wiem ze po lędzwiach czuc Nm + jechales bylo tylko 10C wiec super warunki... Czekam na poprawienie góry :)

Opublikowano

mega idzie ,porownalem z kilkoma autami i robi robote :naughty:

100-180 w niecale 9s :shock3:

tak tak wiemy twoj golf idzie lepiej,ma nowe czesci i duzy wydech....

Opublikowano

grejf - jakie końskie modzenie :D? Raptem cooler, dolot z nierdzewki 57mm, wydech 65mm (zwykła stal), gtb22 i strojenie. Ani PD, ani mapsensor, ani sprzęgło, ani zawiecha, ani na razie heble nie były ruszane (czekam aż klocki zjadę). Auto nie dostanie już zbyt dużo mocy, tyle co pociągniemy mu od 4200 do 4600 te kilka kuni myślę, że dużej różnicy nie zrobi w ruchu wskazówki.

Wskazówka to nie wszystko, zapraszam na jazdę... 11st. wiadomo, że Każde auto będzie lepiej jechać...więc nie wiem po co o tym mówić.

Pamiętaj, że to tylko seryjne AL po 200tys przebiegu i zadane 2900mbar.

P.S. Rozmowa o wydanych środkach w porównaniu do efektu końcowego to moim zdaniem totalna żenada - to jest tuning i Zawsze trzeba brać pod uwagę fakt, że nie remontując silnika od podstaw, coś może nie wydolić... a diagnoza po OBD nie wszystko nam powie. Nie miałem zamiaru zdejmować 'czapki', etc. Kupilem turbo, zleciłem montaż FMIC z dolotem i tyle. Wydana kasa nie powinna się liczyć, zawsze będą auta na tej samej konfiguracji, które będą miały więcej ps/Nm.

Żeby było jasne - nie chodziło mi o to, żeby zrobić najszybsze R4 tdi A3 w PL, auto miało jechać odczuwalnie lepiej niż seria z cipkiem i jak widać jedzie.

Chętnie sprawdzę się z innym R4 tdi o podobnej mocy...lub benzyną 250ps, nie mówię, że jestem pewien wygranej, po prostu taki pojedynek będzie ciekawy.

---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:39 ----------

Dejf niepowinienes jej krecic powyzej 3tys obr/min :decayed:

odpycha sie niezle, i bardzo ladnie tez brzmi :kox:

Ps. masz spalanie takie jak w mojej 2.8 :decayed:

No powiem Ci, że do 9 w cyklu mieszanym spokojnie dochodzi jak stopa niecierpliwa ;) na mieście dycha bez problemu, ale trzeba pociskać.

Teraz już wydech trochę zaszedł spalinami od wewnątrz i jest ciszej, jak odebrałem to dopiero był koncert - myśli człowiek nie słyszał :D a widok ludzi przechodzących obok bezcenny :P ubaw niezły.. Nagram coś jutro jak to chodzi na postoju i coś spod maski...

Zapraszam wszystkich do dyskusji - grejf nie krępuj się. Ja jestem otwarty na dyskusję z zachowaniem zdrowego rozsądku...

---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ----------

mega idzie ,porownalem z kilkoma autami i robi robote :naughty:

100-180 w niecale 9s :shock3:

tak tak wiemy twoj golf idzie lepiej,ma nowe czesci i duzy wydech....

Bardzo się cieszę z faktu, że góra jest mocna, o to mi głównie chodziło zaczynając ten projekt - żeby przedział 3000-4500 był szybki. Popracujemy jeszcze nad przebiegiem momentu, żeby troszkę bardziej płaski był, aczkolwiek nie wiem czy jest taka potrzeba szczególnie do codziennej spokojnej jazdy gdzie mocny dół też się przydaje przy lizaniu gazu..

Opublikowano

auto jedzie nieziemsko,patrzalem z q7 v12tdi,s4 b8 przedzial 100-180 i jest szybsze!!!!

Opublikowano

dejf nie twierdze, ze jest zenada przestan :) zapindala autko ze szok... ale koszt wytrzymalosci czapki termiki egt ect, jest niewspolmierna do wyniku... i jak bys dal spieka 240mm to by bylo piknie.. Barow od konia... a ile dawka?

Opublikowano

pany ja stoje przed rozkmina BRD czy GTB setup jaki bedzie to map z AWX,ssacy AWX ,dolot z kwasiaka,FIMC,230 farelli,pompa 11, sprzeglo awx...brakuje mi turbiny i moze skrzynia piatka z awx bo jest dluzsza a robert odradzal 6biegow z a6 2.5 v6(w sierpniu robert z tune up bedzie to stawial na nogi) zastanawiam sie ktora wybrac do tego setupu....maja byc okolice 200ps(przebieg slupka bo tez bedzie zmieniany to 150tys)....wiem ze okolice 200ps moge osiagnac obiema turbinami jak reszta gratow bedzie nienaganna ale brd pozno wstaje niektorym,znowu przy gtb jest troche wiecej rzezby i kurde niewiem co brac...ci co maja brd uderzyli by teraz w gtb w razie uszkodzenia tej turbiny czy szukali by drugiej brd?

Opublikowano

widac po filmie u dejfa, ze gtb22 nie wstaje lepiej niz brd...jak na 200ps to jednak brd bym bral

Opublikowano
widac po filmie u dejfa, ze gtb22 nie wstaje lepiej niz brd...jak na 200ps to jednak brd bym bral

A ja bym wziął GTB1756vk nie trzeba dorabiać flanszy do kolektora jedynie wywiercić nowe otwory.

Opublikowano

Tak się budzi u mnie BRD. Dołu mocnego nie chciałem, wole górną partie z koksem.

Opublikowano

Jakoś to jedzie ;)

Opublikowano

No jedzie:) Jeszcze poprawimy ze Spanky-im soft na wiekszego koksa i się zobaczy:)

Opublikowano

Piotrek - to mnie zaskoczyłeś z tymi porównaniami szczerze powiem....aż ciężko uwierzyć. Fakt faktem z rolki dziś A8 4.2tdi zostało 2 długości.

Dawka dawka max 70mg, czasy powydłużane względem obrotów wału..etc...

Termika, wiem, masakra, ale jest podlane więc paliwo też chłodzi :D

Staram się nie przesadzać z podłogą na każdym biegu, jeżdżę też normalnie, jeżeli cokolwiek niedobrego tfu tfu zacznie się dziać, napiszę o tym tutaj.

Po zestrojeniu z gtb22 sprzęgło uślizgnęło się z 5 razy (2600-3000 na czwórce), ostatni raz z tydzień temu. Na razie czuję jakby się ułożyło, przenosi bdb. Dwumas troszkę klepie przy gaszeniu bez sprzęgła (spoko, gaszę zawsze z wyciśniętym), no ale klapy gaszącej też nie ma hehe

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

Prace mroza:

20120328332.jpg

DSC00057.jpg

DSC00058.jpg

20120320481.jpg

20120320482.jpg

Opublikowano
Dwumas troszkę klepie przy gaszeniu bez sprzęgła (spoko, gaszę zawsze z wyciśniętym), no ale klapy gaszącej też nie ma hehe

U mnie tez tak jest od wywalenia EGR z klapą więc spoko.

Opublikowano

dejf nagraj filmik 50-100 , 50-150,100-200

i bedzie mozna wrzucic do tematu porowanianie osiagow :naughty: mysle ze moze byc ciekawie :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...