greg2505 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Jeśli chodzi o skrzynię to szukaj hck z silnika brd jest tak długa jak dqs ale sporo młodsza Edytowane 17 Października 2017 przez greg2505
Blachu Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 400 Nm dla sprzegła 228 mm z tarczą obitą kevlarem i lekko "wzmocnionym" dociskiem to jeszcze wakacje. Taki setup przeniesie ok 500 Nm. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sgn1808 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Jeśli chodzi o skrzynię to szukaj hck z silnika brd jest tak długa jak dqs ale sporo młodszaGeneralnie gdyby była możliwość to odpuscił bym sobie wymiane skrzyni... Przypomniałem sobie o tym że znajomy w a4b5 115 wrzucił docisk ze sprzęgłem z vr6, troszeczkę mniej zabawy a moment przeniesie. Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka
sgn1808 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 400 Nm dla sprzegła 228 mm z tarczą obitą kevlarem i lekko "wzmocnionym" dociskiem to jeszcze wakacje. Taki setup przeniesie ok 500 Nm. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu TapatalkaCzyli odpuścił byś sobie zabawę ze skrzynią?Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka
Blachu Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 U mnie przy 475 Nm nie było zadnych problemów w AWX ze sprzegłem. Na obecnym setupie z 520 Nm już się poddaje, choć może przez puszczajacy olej uszczelniacz wału korbowego z tyłu sprzęgło lubi się ślizgać. Jeśli nie przeszkadza Ci skrzynia 5 biegowa i wysokie obroty przy większych prędkosciach to nie widzę zbytnio potrzeby wydawania tych 3-4k zł na swap skrzyni przy Twoich planach co do mocy. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sgn1808 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 U mnie przy 475 Nm nie było zadnych problemów w AWX ze sprzegłem. Na obecnym setupie z 520 Nm już się poddaje, choć może przez puszczajacy olej uszczelniacz wału korbowego z tyłu sprzęgło lubi się ślizgać. Jeśli nie przeszkadza Ci skrzynia 5 biegowa i wysokie obroty przy większych prędkosciach to nie widzę zbytnio potrzeby wydawania tych 3-4k zł na swap skrzyni przy Twoich planach co do mocy. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Szczerze powiem tak że jeżdże nią juz 2 lata i zdążyłem przywyknąć trasy robie raczej większość z żoną i synem rzadziej sam a wtedy wolniejsza jazda, pójdę za Twoim pomysłem obiję tarczę kewlarem i wzmocnie docisk (jakieś propozycje gdzie to zrobić? Gdzie dorwać zregenerowana gt1756vk? Boje się takich pseudo małych przebiegów bo nikt tego nie wie jak poprzednik dbał)Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka
Blachu Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Tarczę polecam wysłać tu: http://www.makland.com.pl/Za 250 zł obiją ją w pełni prawdziwym kevlarem, a nie jak dotąd znane mi firmy - okładziną organiczną z niewielkim dodatkiem kevlaru. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sgn1808 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Ok już zapisuje stronę, co do turbiny coś podpowiesz gdzie szukać ?Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka
sgn1808 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 400 Nm dla sprzegła 228 mm z tarczą obitą kevlarem i lekko "wzmocnionym" dociskiem to jeszcze wakacje. Taki setup przeniesie ok 500 Nm. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu TapatalkaPowiedz mi jeszcze taką rzecz co rozumiesz przez lekkie wzmocnienie docisku? Bo jestem zielony generalnie w temacie.Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka
zadzik Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Uderz do Turbo Spaw po sprezarke, Krzysiek mial tez zetaw sprzegla bez dwumasy na 500 nm za jakis tysiac i tarcza obita kevlarem juz. Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez zadzik
zadzik Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 A i kapec na przod 225 minimum bo bedziesz jezdzil przoodem po calym pasie
sgn1808 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Heble jak najbardziej w planie przed tym wszystkim, ale to ogarnę sam w tej kwesti potrzebuję pomocy [emoji6] zastanawiam się tylko między 320/288 a 345 na przód ewentualnie zacisk 320 i większe jarzmo tylko chyba ciężko wyrwać. Kapeć na chwile obecną jest 225/40r18 na DTM-ce [emoji6]. Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka
Kowi87 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 2 godziny temu, sgn1808 napisał: Generalnie gdyby była możliwość to odpuscił bym sobie wymiane skrzyni... Przypomniałem sobie o tym że znajomy w a4b5 115 wrzucił docisk ze sprzęgłem z vr6, troszeczkę mniej zabawy a moment przeniesie. Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka Nie da sie wsadzić sprzegła vr6 do wzdłuznego silnika na wątku o jednomasie są/były zdjecia dlaczego sie nie da Moje padło jutro startuje na modyfikacje, kupione HF100...
sgn1808 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Być może coś pokręciłem ...Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka
Młodyy Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Panowie zakupiłem GTB 1756VK przyspawaną do kolektora pod mojego AJM przerobione na podciśnienie w zestawie z flanszą dp, giętki przewód teflonowym w stalowym oplocie do zasilania olejem i takie pytanie czy spływ oleju pasuje oryginalny czy jeśli trzeba go przerabiać mogę go rozciąć i wstawić przewód gumowy olejo/ognioodporny i skręcić opaskami SGB ? Jeśli tak orientuje się ktoś może jaką średnice węża zakupić
mlodziak22 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Nie polecam żadnego węża, spadnie ci kiedyś i kicha. Przerabialem to. Ja z dwóch węży powrotnych zrobiłem jeden. Ktoś mi to spawal chyba migomatem. Zrób raz, a porządnie. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Młodyy Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 A przerabial ktoś opcję żeby go zakuc w zakładzie hydrauliki siłowej ?
tazzi Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 W dniu 17.10.2017 o 22:20, zadzik napisał: Mozesz tez zapytac o pomki Tomka https://www.olx.pl/oferta/pompowtryski-pompowtryskiwacze-038-130-073-bj-CID5-IDixmVw.html#490d41905e Takie pytanko ten Tomek jest od nas z forum? Brał ktoś coś od niego?
Booxter Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) Zainstalowane GTB1756VK do passat b5 1.9 TDI AVF. Rozwija się bardzo szybko. Edytowane 18 Marca 2018 przez Booxter
boguc Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 W dniu 18.03.2018 o 12:17, Booxter napisał: Zainstalowane GTB1756VK do passat b5 1.9 TDI AVF. Rozwija się bardzo szybko. Jaka moc wyjdzie na ten suszarce ? Planuje coś po zimie pod ~200hp a większe np GTB 2056 to juz moce pod 220+ z tego co czytam. Jaka jest aktualnie "najświeższa" turbina dla 1.9 pod moce ok 200hp ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się