Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o skrzynię to szukaj hck z silnika brd jest tak długa jak dqs ale sporo młodsza

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

400 Nm dla sprzegła 228 mm z tarczą obitą kevlarem i lekko "wzmocnionym" dociskiem to jeszcze wakacje. Taki setup przeniesie ok 500 Nm.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Jeśli chodzi o skrzynię to szukaj hck z silnika brd jest tak długa jak dqs ale sporo młodsza

Generalnie gdyby była możliwość to odpuscił bym sobie wymiane skrzyni...

 

Przypomniałem sobie o tym że znajomy w a4b5 115 wrzucił docisk ze sprzęgłem z vr6, troszeczkę mniej zabawy a moment przeniesie.

 

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Opublikowano
400 Nm dla sprzegła 228 mm z tarczą obitą kevlarem i lekko "wzmocnionym" dociskiem to jeszcze wakacje. Taki setup przeniesie ok 500 Nm.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Czyli odpuścił byś sobie zabawę ze skrzynią?

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

U mnie przy 475 Nm nie było zadnych problemów w AWX ze sprzegłem. Na obecnym setupie z 520 Nm już się poddaje, choć może przez puszczajacy olej uszczelniacz wału korbowego z tyłu sprzęgło lubi się ślizgać. Jeśli nie przeszkadza Ci skrzynia 5 biegowa i wysokie obroty przy większych prędkosciach to nie widzę zbytnio potrzeby wydawania tych 3-4k zł na swap skrzyni przy Twoich planach co do mocy.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
U mnie przy 475 Nm nie było zadnych problemów w AWX ze sprzegłem. Na obecnym setupie z 520 Nm już się poddaje, choć może przez puszczajacy olej uszczelniacz wału korbowego z tyłu sprzęgło lubi się ślizgać. Jeśli nie przeszkadza Ci skrzynia 5 biegowa i wysokie obroty przy większych prędkosciach to nie widzę zbytnio potrzeby wydawania tych 3-4k zł na swap skrzyni przy Twoich planach co do mocy.
 
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 
 
 
 
Szczerze powiem tak że jeżdże nią juz 2 lata i zdążyłem przywyknąć trasy robie raczej większość z żoną i synem rzadziej sam a wtedy wolniejsza jazda, pójdę za Twoim pomysłem obiję tarczę kewlarem i wzmocnie docisk (jakieś propozycje gdzie to zrobić? Gdzie dorwać zregenerowana gt1756vk? Boje się takich pseudo małych przebiegów bo nikt tego nie wie jak poprzednik dbał)

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tarczę polecam wysłać tu: http://www.makland.com.pl/

Za 250 zł obiją ją w pełni prawdziwym kevlarem, a nie jak dotąd znane mi firmy - okładziną organiczną z niewielkim dodatkiem kevlaru.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Ok już zapisuje stronę, co do turbiny coś podpowiesz gdzie szukać ?

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
400 Nm dla sprzegła 228 mm z tarczą obitą kevlarem i lekko "wzmocnionym" dociskiem to jeszcze wakacje. Taki setup przeniesie ok 500 Nm.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Powiedz mi jeszcze taką rzecz co rozumiesz przez lekkie wzmocnienie docisku? Bo jestem zielony generalnie w temacie.

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Uderz do Turbo Spaw po sprezarke, Krzysiek mial tez zetaw sprzegla bez dwumasy na 500 nm za jakis tysiac i tarcza obita kevlarem juz.

 

Edytowane przez zadzik
Opublikowano

A i kapec na przod 225 minimum bo bedziesz jezdzil przoodem po calym pasie :)

Opublikowano

Heble jak najbardziej w planie przed tym wszystkim, ale to ogarnę sam w tej kwesti potrzebuję pomocy [emoji6] zastanawiam się tylko między 320/288 a 345 na przód ewentualnie zacisk 320 i większe jarzmo tylko chyba ciężko wyrwać. Kapeć na chwile obecną jest 225/40r18 na DTM-ce [emoji6].

 

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, sgn1808 napisał:

Generalnie gdyby była możliwość to odpuscił bym sobie wymiane skrzyni...

 

Przypomniałem sobie o tym że znajomy w a4b5 115 wrzucił docisk ze sprzęgłem z vr6, troszeczkę mniej zabawy a moment przeniesie.

 

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Nie da sie wsadzić sprzegła vr6 do wzdłuznego silnika:wink: na wątku o jednomasie są/były zdjecia dlaczego sie nie da

 

Moje padło jutro startuje na modyfikacje, kupione HF100...

Opublikowano

Być może coś pokręciłem ...

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie zakupiłem GTB 1756VK przyspawaną do kolektora pod mojego AJM przerobione na podciśnienie w zestawie z flanszą dp, giętki przewód teflonowym w stalowym oplocie do zasilania olejem i takie pytanie czy spływ oleju pasuje oryginalny czy jeśli trzeba go przerabiać mogę go rozciąć i wstawić przewód gumowy olejo/ognioodporny  i skręcić opaskami SGB ? Jeśli tak orientuje się ktoś może jaką średnice węża zakupić

Opublikowano

Nie polecam żadnego węża, spadnie ci kiedyś i kicha. Przerabialem to. Ja z dwóch węży powrotnych zrobiłem jeden. Ktoś mi to spawal chyba migomatem. Zrób raz, a porządnie.

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

A przerabial ktoś opcję żeby go zakuc w zakładzie hydrauliki siłowej ?

Opublikowano (edytowane)

Zainstalowane GTB1756VK do passat b5 1.9 TDI AVF.

Rozwija się bardzo szybko. 

 

be16ads-960.jpg

IMG-3d24d0654b232f7aa626f625a96b106e-V.jpg

Edytowane przez Booxter
Opublikowano
W dniu 18.03.2018 o 12:17, Booxter napisał:

Zainstalowane GTB1756VK do passat b5 1.9 TDI AVF.

Rozwija się bardzo szybko. 

 

be16ads-960.jpg

IMG-3d24d0654b232f7aa626f625a96b106e-V.jpg

Jaka moc wyjdzie na ten suszarce ?
Planuje coś po zimie pod ~200hp a większe np GTB 2056 to juz moce pod 220+ z tego co czytam.
Jaka jest aktualnie "najświeższa" turbina dla 1.9 pod moce ok 200hp ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...