pacbusz Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Witam wszystkich,moim pytaniem jest,jak wykasować z wyświetlacza wyskakujący napis SERWIS IN 1500 KM po włączeniu zapłonu, po kilku sekundach gaśnie, prubowałem już przycisku A i B ale bez powodzenia, mechanik mi powiedział że musze go podłączyć pod Vaga i wykasować, czy nie da się tego zrobić inaczej. prosze o jakieś podpowiedzi. dzięki
aju Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 tylko VAG, u mnie też nie działa przyciskami Resztę masz na forum jak to zrobić (jeśli nie masz vaga, to polecam kupić, tani kabel kosztuje tylko ile wykasowanie takiej inspekcji w warsztacie lub może nawet mnie, a zostanie na przyszłość)
pacbusz Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Tak myślałem że nie będzie tal łatwo, możesz mi kolego powiedzieć dokładnie jaki to kabel i pewnie potrzebny jest jakiś program, laptopa już mam.
IDUAL Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Kolego masz A4 B5 wiec wystarczy najzwyklejszy kabel z alledrogo taki niebiesku np: i program vag-com najlepiej 3,11 albo vcds lite działa na tym kabelku i jeszcze ma podpowiedzi. [br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 20:29_________________________________________________Wpisz na alledrogo KABEL OBD2 i kup najtańszy
Fazii Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 " [Wybór] ->[17-Zest.wskaźników] ->[Adaptacja - 10] ->Kanał "02" ->[Odczytaj] (Jeżeli wartość zapisana jest różna od zera to w zestawie wskaźników widnieje prawdopodobnie informacja o konieczności odwiedzenia serwisu ->Teraz jako nową wartość należy wpisać: 0 (zero). ->[Testuj] (Upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość). ->[Zapisz]...i gotowe. " Czy jeżeli wejdę jedynie w odczyt z kanału "02" i będę postępował zgodnie z powyższą instrukcją to to starczy? Pytam gdyż na forum czytałem że trzeba : " Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48 Nawet jeśli nic nie zmieniamy, to należy przejść przez wszystkie etapy i zrobić SAVE." <-> czy jest to konieczne?
rsiak Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 A masz pelnego fisa czy 1/2? U mnie da sie to zrobić bez VAGa.
IDUAL Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Jeżeli nie da redy według instrukcji przyciskami to pozostaje vag kup sobie kabel i tak ci sie przyda jak w przyszłości bedziesz miał problem zczytasz błędy lub zrobisz logi i na forum ci pomogą zaoszczędzisz na mechanikach naciągaczach. A swoją drogą u mnie skasowanie inspecji to 30 zł wiec jeżeli kabel to koszt ok 50 zł to chyba proste co wybrać
adamq Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 17 - Instruments 10 - Adaptation 02 - wpisać taki kanał 0 - wpisać wartość Test Save Wylogować się ze sterownika, wyłączyć zapłon, po ponownym włączeniu zapłonu inspekcja powinna zniknąć, nie potrzeba przechodzić przez kanały 4x (no chyba, że zmieniamy z trybu LL na stałe okresy międzyprzeglądowe). Powinno zadziałać
Fazii Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Chyba mam źle skonfigurowany program albo coś bo gdy w opcjach robię test portu COM to pokazuje ze wszystko jest OK Natomiast gdy chcę wejść w [17 instruments] to wywala błąd: interface Not Ready! Possible Reasons: *Incorrect Com Port selected *Interface not plugged in *Ignition not turned On *K-Line Stuck For more details, use TEST on Options Screen
adamq Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Sprawdź napięcie w gnieździe OBD [pin 16 (+), pin 4 (masa -)].
Kwinto69 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 u mnie wyświetlała sie insp jak już kupiłem serwisowany do końca też nie mogłem skasować pokrętłami a znikło przy okazji jak ostatnio wyjąłem aku i malowałem tą podstawkę stał cała noc odpięty i znikła inspekcja Jak na razie nic się nie dzieje :gwizdanie:
Rapciuch-R1 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 u mnie wyświetlała sie insp jak już kupiłem serwisowany do końca też nie mogłem skasować pokrętłami a znikło przy okazji jak ostatnio wyjąłem aku i malowałem tą podstawkę stał cała noc odpięty i znikła inspekcja Jak na razie nic się nie dzieje :gwizdanie: ja mialem tez aki problem i mialem service ale roczny i dwuletni jak typ mi to skasowal to mam inny problem brak napisu ok przy uruchamianiu i brak temperatury zewnetrznej same tlo tylko jak przy jednym i drugim problemie. i tak samo nie ma otwrtych drzwi cz bagaznika bo jak nie ma temperatury tylko same tlo to nie bedzie i tego...co moze byc koledzy co mechanik zrobil nie tak????
odison Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 podpinam sie pod temat ale mianowicie chodzi mi o vag z centralka w jezyku polskim cos takiego http://allegro.pl/polski-vag-can-k-obd2-vw-audi-skoda-seat-f-v-i1781737910.html Co byscie mi doradzili nie mam laptopa zeby kabel podlaczyc
eu4yaon Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 najprościej to sciagnij "polskiego VAGa" dajesz "LICZNIK" i po prawej stronie masz "SKASUJ INSPEKCJE" tam kasujesz wszystkie. Wczoraj to robilem pozdrawiam
Perzan23 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Tak najłatwiej kasować inspekcje w polskim vag-u. Nie trzeba się z tym męczyć tylko wchodzimy w licznik i skasuj inspekcje i zaznaczamy które skasować i gotowe.
aju Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 najprościej to sciagnij "polskiego VAGa" dajesz "LICZNIK" i po prawej stronie masz "SKASUJ INSPEKCJE" tam kasujesz wszystkie. Wczoraj to robilem pozdrawiam nie zawsze się tak, czasem wyświetla że licznik potrzebuje adaptacji Więc lepiej umieć to zrobić "normalnie"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się