Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Sygnalizacja terminów przeglądów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,moim pytaniem jest,jak wykasować z wyświetlacza wyskakujący napis SERWIS IN 1500 KM po włączeniu zapłonu, po kilku sekundach gaśnie, prubowałem już przycisku A

i B ale bez powodzenia, mechanik mi powiedział że musze go podłączyć pod Vaga i wykasować, czy nie da się tego zrobić inaczej. prosze o jakieś podpowiedzi. dzięki

Opublikowano

tylko VAG, u mnie też nie działa przyciskami :good:

Resztę masz na forum jak to zrobić (jeśli nie masz vaga, to polecam kupić, tani kabel kosztuje tylko ile wykasowanie takiej inspekcji w warsztacie lub może nawet mnie, a zostanie na przyszłość)

Opublikowano

Tak myślałem że nie będzie tal łatwo, możesz mi kolego powiedzieć dokładnie jaki to kabel i pewnie potrzebny jest jakiś program, laptopa już mam.

Opublikowano

Kolego masz A4 B5 wiec wystarczy najzwyklejszy kabel z alledrogo taki niebiesku np: i program vag-com najlepiej 3,11 albo vcds lite działa na tym kabelku i jeszcze ma podpowiedzi. [br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 20:29_________________________________________________Wpisz na alledrogo KABEL OBD2 i kup najtańszy

Opublikowano

" [Wybór] ->[17-Zest.wskaźników]

->[Adaptacja - 10]

->Kanał "02"

->[Odczytaj] (Jeżeli wartość zapisana jest różna od zera to w zestawie wskaźników widnieje prawdopodobnie informacja o konieczności odwiedzenia serwisu :)

->Teraz jako nową wartość należy wpisać: 0 (zero).

->[Testuj] (Upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość).

->[Zapisz]...i gotowe. "

Czy jeżeli wejdę jedynie w odczyt z kanału "02" i będę postępował zgodnie z powyższą instrukcją to to starczy?

Pytam gdyż na forum czytałem że trzeba :

"

Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48

Nawet jeśli nic nie zmieniamy, to należy przejść przez wszystkie etapy i zrobić SAVE." <-> czy jest to konieczne?

Opublikowano

1/2 fis

Opublikowano

Jeżeli nie da redy według instrukcji przyciskami to pozostaje vag kup sobie kabel i tak ci sie przyda jak w przyszłości bedziesz miał problem zczytasz błędy lub zrobisz logi i na forum ci pomogą zaoszczędzisz na mechanikach naciągaczach. A swoją drogą u mnie skasowanie inspecji to 30 zł wiec jeżeli kabel to koszt ok 50 zł to chyba proste co wybrać

Opublikowano

17 - Instruments

10 - Adaptation

02 - wpisać taki kanał

0 - wpisać wartość

Test

Save

Wylogować się ze sterownika, wyłączyć zapłon, po ponownym włączeniu zapłonu inspekcja powinna zniknąć, nie potrzeba przechodzić przez kanały 4x (no chyba, że zmieniamy z trybu LL na stałe okresy międzyprzeglądowe).

Powinno zadziałać :)

Opublikowano

Chyba mam źle skonfigurowany program albo coś bo gdy w opcjach robię test portu COM to pokazuje ze wszystko jest OK

Natomiast gdy chcę wejść w [17 instruments] to wywala błąd:

interface Not Ready!

Possible Reasons:

*Incorrect Com Port selected

*Interface not plugged in

*Ignition not turned On

*K-Line Stuck

For more details, use TEST on Options Screen

Opublikowano

Sprawdź napięcie w gnieździe OBD [pin 16 (+), pin 4 (masa -)].

Opublikowano

11,92 V

Opublikowano

u mnie wyświetlała sie insp jak już kupiłem serwisowany do końca też nie mogłem skasować pokrętłami a znikło przy okazji jak ostatnio wyjąłem aku i malowałem tą podstawkę stał cała noc odpięty i znikła inspekcja Jak na razie nic się nie dzieje :gwizdanie:

Opublikowano

u mnie wyświetlała sie insp jak już kupiłem serwisowany do końca też nie mogłem skasować pokrętłami a znikło przy okazji jak ostatnio wyjąłem aku i malowałem tą podstawkę stał cała noc odpięty i znikła inspekcja Jak na razie nic się nie dzieje :gwizdanie:

ja mialem tez aki problem i mialem service ale roczny i dwuletni jak typ mi to skasowal to mam inny problem brak napisu ok przy uruchamianiu i brak temperatury zewnetrznej same tlo tylko jak przy jednym i drugim problemie. i tak samo nie ma otwrtych drzwi cz bagaznika bo jak nie ma temperatury tylko same tlo to nie bedzie i tego...co moze byc koledzy co mechanik zrobil nie tak????

Opublikowano

najprościej to sciagnij "polskiego VAGa" dajesz "LICZNIK" i po prawej stronie masz "SKASUJ INSPEKCJE" tam kasujesz wszystkie. Wczoraj to robilem pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Tak najłatwiej kasować inspekcje w polskim vag-u. Nie trzeba się z tym męczyć tylko wchodzimy w licznik i skasuj inspekcje i zaznaczamy które skasować i gotowe.

Opublikowano

najprościej to sciagnij "polskiego VAGa" dajesz "LICZNIK" i po prawej stronie masz "SKASUJ INSPEKCJE" tam kasujesz wszystkie. Wczoraj to robilem pozdrawiam :hi:

nie zawsze się tak, czasem wyświetla że licznik potrzebuje adaptacji

Więc lepiej umieć to zrobić "normalnie"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...