dero686 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Mam problem ze sprzęgłem w moim audi , sprzęgło łapie dopiero jak pedał jest już puszczony do końca , źle się tak startuje... czy da się jakoś podciągnąć sprzęgło aby łapało już na połowie padała ? czy trzeba wymienić tarczę.. ?
dariodario Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 tu jest hydraulika i sie podciagnac nie da. czeka cie darcie skrzyni i wymiana sprzegla. ale obczaj tez wysprzeglik czy nie cieknie. jak ci nie ubywa plynu hamulcowego to najprawdopodobniej sprzeglo powiedzialo papa
Mauros88 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 no wieszu mnie tez pod sama gora chwyta ale nie slizga wiec nie dotykam tego sprzegielka. Jezeli zaczyna Ci slizgac to do wymiany sprzeglo
aju Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 allegro pl np... tarcza ok 200-400zł w sklepie i kolo 600-800z dociskiem (w sklepie) cala z dwumasem okolo 1700-2000zl + robota
marewel Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Oryginalna tarcza kosztuje nie wiele mniej niż komplet sprzęgła. Chcesz taniej wyślij do Radzichowskiego nabije ci okładziny luka na życzenie wzmacniane wyjdzie o płowe taniej.
Fintosz Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 jakoś nie wierze w regenerowane rzeczy. Mechanik mój powiedział Sachs, jak jakosciowo wyglada?
aju Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 sachs bdb, też jak sprzęgło wkładam to tylko sachs... Radzikowski bdb w sprzęgłach, szczególnie do sportu (wzmacnianych)
Fintosz Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 powiedz mi jeszzce 690zl za sachs to dużo?
aju Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 powiedz mi jeszzce 690zl za sachs to dużo? docisk i tarcza + łozysko? (3000 815 001) można mieć za ok 500zł
Haddaway Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 powiedz mi jeszzce 690zl za sachs to dużo? tutaj masz to sprzęgło Sachsa (3000815001) za 624 PLN.
aju Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 a tu np za 477zł http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-i1738942876.html
grabson765 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 zakladaj sprzeglo od AWX jest tansze niz do AFN ja zaplacilem 420zl za LUKa do AFN kosztowalo 600zl
aju Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tu akurat kolega ma rację... np 230mm było tańsze niż 228
danielom Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 mnie zas powoli znow konczy sie 2-mas, co polecacie, przerobic na 1-mas czy sprzeglo awx i kombinowac znow kolejna dwumasowke?
aju Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ja nie polecam konwersji na jednomas, kolega do tej pory zmaga się z drganiami silnika i dziwnym ruszaniem Sam używam dwumasów i jestem zadowolony
danielom Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 rozumiem ,ze do konwersji afn-awx wtedy komplet wchodzi w gre tzn 2-mas + sprzeglo typowo awx?
aju Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 dwmumas możesz użyć z 110-115-130 one wszytkie są "wymienne" "zamienne" mimo że katalogi mówią inaczej
danielom Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tzn dwumas afn na 228 mm sprzeglo podejdzie pod sprzeglo awx 230mm?
aju Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tak, tam jest spooooro luzu[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 22:57_________________________________________________kolega jezdzi na zestawie dwumas z 100konnego audi i sprzeglo ze 130ki i jest bardzo zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się