aju Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Panowie zauważyłem że chyba nie jestem w stanie przekroczyć 120*C oleju. w normalnych warunkach trzyma się między ~85-100*C Mam małą chłodnicę oleju mocala ale nie mam węży ani dokładki pod filtr, więc trzeba by było to dorobić/ dokupić = znów koszta. Czy jest sens instalowania czegoś takiego? jakie korzyści może przynieść (myślę że temp nie spadnie więcej jak 20*C)
Lu-Gi Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Mi tepm. oleju dochodzi max do 80 stopni i to przy upałach... normalnie jest jakieś 75stopni przy temp. wody 90stopni... Sam juz nie wiem jaka powinna być temp oleju odpowiednia...
dariodario Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 mi jak na autostradzie w alpach to maksymalnie poszla na 100 stopni. a tak to okolo 90. a czy jest mozliwosc zobaczyc temp.oleju cyfrowo np na klimatroniku?
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 mi jak na autostradzie w alpach to maksymalnie poszla na 100 stopni. a tak to okolo 90. a czy jest mozliwosc zobaczyc temp.oleju cyfrowo np na klimatroniku? nie ma takiej mozliwosci ...
Arturoo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 a czy jest mozliwosc zobaczyc temp.oleju cyfrowo np na klimatroniku? nie ,na klimatroniku sprawdzisz jedynie temp.płynu chłodzącego kanał 49 i 51
kapete Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Więcej jak 100 nie widziałem i to chyba jest dobre. Przegrzewanie oleju chyba nie szczególnie jest zalecane, ale za zimny olej to słabe smarowanie.
Cristoforo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Panowie zauważyłem że chyba nie jestem w stanie przekroczyć 120*C oleju. w normalnych warunkach trzyma się między ~85-100*C Mam małą chłodnicę oleju mocala ale nie mam węży ani dokładki pod filtr, więc trzeba by było to dorobić/ dokupić = znów koszta. Czy jest sens instalowania czegoś takiego? jakie korzyści może przynieść (myślę że temp nie spadnie więcej jak 20*C) myśle aju, że jak zomontujesz więszkego MOCALA z termostatem to będziesz dłużej dłużej i dłużej upalał auto termostat jest wskazany zimą aby nie obniżać temp. oleju za nim się auto dogrzeje..
aju Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 podkładka z termostatem to już spory wydatek
majkel_majki Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Ja bym zostawił to tak jak jest, 120 stopni to jeszcze nie tragedia. Gdybyś regularnie dobijał do tej wartości, nie mógł zbić w dół albo szło by wyzej wtedy chłodniczka byłaby potrzebna.
aju Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 120 jeszcze mi nie wbiło, było przed 120 po ostrym deptaniu z 3.0tdi Węże już pytałem cena za zrobienie znośna... gorzej z podkładką.
majkel_majki Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 120 jeszcze mi nie wbiło, było przed 120 po ostrym deptaniu z 3.0tdi No to tym bardziej myślę, że nie ma się nad czym zastanawiać
aju Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 trochę miałem zajawkę na nowy "diwajs" ale chyba jednak był by to przerost treści nad formą Tak z ciekawości czy ktoś na forum montował chłodnicę oleju? jakieś foty w a4b5?
seba1-2 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 montował i jest temat we warsztacie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=127731.0;highlight=ch%B3odnicy+oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się