Roodrock Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Witam,jestem posiadaczem mojego pierwszego autka i jest nim a4.Kupilem go 3 tyg temu i zdazylem wymienic tylko olej bo na nic innego czasu mi nie starczylo bo musialem nim jechac do anglii.Mialem nadzieje ze z 7 tys km jeszcze zrobie i wroce do polski i wymienie wszystko co potrzeba.Dojechalem do anglii wszystko bylo ok.jezdzilem nim kilka dni i wieczorem odpalilem samochod,odpalil od dotkniecia.poczekalem chwilke az sie rozgrzeje.na niziutkich obrotach wyjezdzalem z pod bloku i nagle zgasl.od tego momentu nie chce odpalic.rozrusznik kreci ale nic sie nie dzieje.probowalem tak kilka razy i nic.jak go przetrzymam z 7 sek to czasem silnik zalapie,zrobi jakby pare wolnych obrotow a w tym czasie pedal gazu nie dziala-2sek i gasnie.Postanowilem ze kupie kabelek i podlacze go pod laptopa,jako ze jestem amatorem to kabelek prawdopodonie zakupilem niepoprawny http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=310020534017&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=021 nie zauwazylem ze jest napisane ze nie dziala z silnikami diesla.Jak zauwazylem to chyba jedyny ktory nie dziala z dieslami.Podlaczylem pod vag skonfigurowalem porty i zeczywiscie nie moge wejsc w engine.Natomiast laczy sie z ABS,AUTO HVAC(to chyba kilma?) Instruments, Immobilizer,Central Locks.Znalezlem tylko jeden blad w centralnym zamku ze pompa przecieka ale mozliwe ze to stary blad,wykasowalem go a za jakis czas sprawdze jeszcze raz.Zaznaczam ze wszystkie kotrolki pala sie poprawnie.Jedyne co sie obawiam ze to rozrzad ale sprawdzic go nie moge bo chyba musialbym zdjac caly przod zeby zdjac chociaz oslonke od paska(tak mi sie wydaje)Paliwo raczej jest.Rezerwa sie nie zdazyla zapalic wiec z 6 litrow bedzie.Sprawdzalem bezpiecznik od pompki paliwa ale co dziwne nie mam go(tu sie nasuwa pytanie czy powinienem miec tam bezpiecznik) Prosze o pomoc i pisac do mnie prosto bo w samochodach mam 0 doswiadczenia.
grippen Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 moim zdaniem to coś związanego z immo (czyt imobilizer) w dziale warsztat jest napisane jak naprawić imobilizer. Bo wydaje mi się że to nie będzie rozrząd strzeliło ci coć jakiś huk zerwany masz pasek chyba nie dokładnie sprawdź Imobilizer przekręć kluczyk i zobacz czy ci gaśnie taki samochodzik z kluczykiem jeśli nie to na 100% Immo
krzysiek23 Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 wez odepnij tylko ta gorne oslone od rozrzadu i zobacz jak jest pasek czy na wszystkie zeby,i niejest nigdzie przerwany lub ponadrywany,do tego przodu niemusisz sciagac
krzysiek23 Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 jak stary pasek byl to mogl sie przestawic niekoniecznie strzelic
Pikuś Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 .jak go przetrzymam z 7 sek to czasem silnik zalapie, jakby ci strzelił rozrząd to wogóle by nie odpalił.... Sprawdzalem bezpiecznik od pompki paliwa ale co dziwne nie mam go(tu sie nasuwa pytanie czy powinienem miec tam bezpiecznik) Ty nie masz takiej pompki jak w 2.5 więc nie ma bezpiecznika... Skad taka pewnosc, ze kolega nie posiada pompki wstepnej??
letallec Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Stawiam na ECU silnika, skoro nie daje sie z nim polaczyc via VAG. Znajdz taka sama wersje silnikowa i zrob podmianke.
Pikuś Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Roodrock, a kontrolka od swiec zapala sie chociaz na chwilke??
Roodrock Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Opublikowano 12 Lutego 2008 Kontrolka od swiec zapala sie na chwile i gasnie tak samo immo. A nie chce sie polaczyc z silnikiem bo mozliwe ze kabelek jest nie odpowiedni.[br]Dopisany: 12 Luty 2008, 17:08 _________________________________________________@ Grippen Nie wiem czy mi cos strzelilo bo radio mialem wlaczone,zdazylem ruszyc z pod bloku i przejechalem zaledwie 20 metrow.co do immo to kontrolka samochodziku zapala sie i gasnie wiec chyba powinno byc ok.
grippen Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 jak gaśnie kontrolka to ok czyli immo powinno być dobre mogł przeskoczyć pasek na rozrządzie o jeden ząbek i już będzie klapa albo coś z ECU się stało pasowało by pod Vaga podpiąć
Pikuś Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 adi, a ja mam u siebie (AFN) taka pompe i w ETCE tez ja znajdziesz i co Ty na to??
slaweq Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Paliwo raczej jest.Rezerwa sie nie zdazyla zapalic wiec z 6 litrow bedzie. Dla pewności dolej paliwa... auto masz 3 tyg to nie wiesz czy rezerwa działa poprawnie... Mi ostatnio zgasł i bylem w 100% pewny ze paliwo jest (wskazanie FIS), a okazalo sie ze brakło...
kantor8 Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Ja również miałem podobny problem i okazało się że to brak paliwa. Mianowicie miałem niedużo paliwa. Stanąłem z górki i zgasiłem silnik. Przyszedłem za 20 minut i czary mary silnik nie zapali. Już dzwonie po kolegę z Vagiem a tu wujek mówi dolej paliwa i zalej filtr. Zrobiłem jak powiedział,i dalej nie pali, no ale tu trzeba było około 5 sekund pokręcić i zaskoczył.
tomaszv8 Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Poluzuj nakrętkę rurki przy wtrysku, zakręc silnikiem - paliwo tryska - znaczy jest. Zawór odcinający na pompie - sprawdź czy tyka po zapłonie ,, strzelił" rozrząd - silnik "luźno" kręci. To na szybko . Jak się nic nie wyjaśni szukaj VAG-a i diagnoza.
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 koledzy dobrze radza uzupelnij paliwo, odzczekaj. czasami wiesza sie czujnik poziomu paliwa. dobrze by bylo gdybys sie zVAGował ale pewnym VAGiem.
Kubala Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 ja mam identyczna sytuacje podczas jazdy zgasl narazie sprawdzona pompa, dziala, podaje paliwo rozrzad tez sprawdzony pozostaje nadziej ze uszkodzony jest immobilizer paliwo jest napewno, 1/4 baku dzisiaj podpinam kompa i zobaczymy. to bedzie pierwsze Vag-owanie takze spodziewam sie sporej ilosci bledow
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 zupelnie nie rozumiem dlaczego nie rozpoczynacie poszukiwan od sprawdzenia bledow VAG-iem :doh1:
Kubala Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 ehh niektorzy maja problem z laptopem, czyt. nie posiadaja pierwsze co bym zrobil to podlaczyl, ale na laptopa musialem czekac 3 dni a samochod i tak stal u mechanika wiec zajrzal tu i tam w wolnej chwili
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 wiec pierwsze odwiedzasz mechanika ktory ma VAG-a i Viedze.
Kubala Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Vag-owanie zrobione tzn nie wiem czy dobrze bo pierwszy raz robilem na oprogramowaniu Polski VAG podczas diagnozy wyskoczyl blad: 01176 nie pamietam dokladnie tresci bledu, ale sprawdzajac na forum wszystkie kody znalazlem ze jest to: "Usterka kluczowa" czy dobrze mi sie zdaje ze jest to immobilizer?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się