Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do 1.8T


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, pako7 napisał:

Witam pany odgrzeje trochę kotleta. Zbieram graty. Obecnie siedzi bex w b6 avant. Chcę założyć hybrydę k03 0073 max od Geremi oczywiście myślę o zakupie fmic 550x180x65  i montaż na  kwasówce. Plan na 250-270km, spawanie  wszystko samemu. Potrzebuję informacji :

1) Jaka średnica rur,

2) ile kolan ile MB rury, 

3) czy halogenu zostają czy obligatoryjnie aut?, 

4) co mnie może zaskoczyć przy montażu? 

5) ile opasek i łączników silokonowych i jakie i jakie? 

6) gdzie  dokupić  podstawę pod czujnik ciśnienia? 

Czy lepiej kupic gotowca takiego? 

A4 b5 1.8t fmic orurowanie Łuczyce • OLX.pl https://m.olx.pl/d/oferta/a4-b5-1-8t-fmic-orurowanie-CID5-IDJKLQ0.html?reason=ip|lister

po najnizszej linii oporu zrobic 60.3 i bedzie na duzo wiecej niz to turbo jest w stanie wygenerowac, ale plan minimum miedzy turbo a IC minimum srednica jaka turbo ma na wyjsciu, a za IC minimum srednica wyjscia z IC. Sylikonow potrzebujesz 4, opasek x2, halogeny przy dobrze wykonanej robocie zostaja.

Co do linku to tez jest lux, montowalem wiele IC kompletnych od niego.

Edytowane przez DivaynEays
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2022 o 14:09, DivaynEays napisał:

po najnizszej linii oporu zrobic 60.3 i bedzie na duzo wiecej niz to turbo jest w stanie wygenerowac, ale plan minimum miedzy turbo a IC minimum srednica jaka turbo ma na wyjsciu, a za IC minimum srednica wyjscia z IC. Sylikonow potrzebujesz 4, opasek x2, halogeny przy dobrze wykonanej robocie zostaja.

Co do linku to tez jest lux, montowalem wiele IC kompletnych od niego.

Super właśnie się z nim dogadałem i robi mi i cały fmci i tip za jednym zamachem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

Jakby ktoś się dalej zastanawiał jaki rozmiar fmic wybrać wrzucam dla was małe porównanie na podstawie moich doświadczeń. Silnik po sofcie na około 230 km.

image.png.1ed22a245cfea9264ecf126f78b5a9e0.png

   

czerwona linia to fmic 180 , niebieska 230 , temperatura zewnętrzna w obu przypadkach podobna , orurowanie te same

 

180:

 

IMG_20220702_142101.thumb.jpg.a3ab3e8e588e7c86095c6f7a6fcffaaa.jpg

 

230:

 

IMG_20220827_140132.thumb.jpg.4992c4495ab3fb5dc5613a7e91d254a4.jpg

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, r7adek napisał(a):

A ja ma pytanie, 230 lepiej montować otworami od dołu, czy od góry ?

 

jak Ci pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.11.2022 o 08:16, r7adek napisał(a):

A ja ma pytanie, 230 lepiej montować otworami od dołu, czy od góry ?

Tutaj to kwestia wystającego kła chłodnicy klimy i tego na ile chcesz rzeźbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przespawasz wloty to możesz dać nisko bo da się zamontować do góry nogami i nie przeszkadza chłodnica klimy

 

Edytowane przez keczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upychał ktoś IC 230 pod zderzak z S4 ? Zestaw spawany a i tak nie jestem w stanie założyć kratek. Chyba zostaje rzeźba. Macie może foty jak to rozwiązaliście ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jest tutaj ktoś kto montował 600x300x76 do a4 b6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć wszystkim, jak ciężko upchać do b5 550x230x65? dużo rezania zderzaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...