Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, pako7 napisał:

Witam pany odgrzeje trochę kotleta. Zbieram graty. Obecnie siedzi bex w b6 avant. Chcę założyć hybrydę k03 0073 max od Geremi oczywiście myślę o zakupie fmic 550x180x65  i montaż na  kwasówce. Plan na 250-270km, spawanie  wszystko samemu. Potrzebuję informacji :

1) Jaka średnica rur,

2) ile kolan ile MB rury, 

3) czy halogenu zostają czy obligatoryjnie aut?, 

4) co mnie może zaskoczyć przy montażu? 

5) ile opasek i łączników silokonowych i jakie i jakie? 

6) gdzie  dokupić  podstawę pod czujnik ciśnienia? 

Czy lepiej kupic gotowca takiego? 

A4 b5 1.8t fmic orurowanie Łuczyce • OLX.pl https://m.olx.pl/d/oferta/a4-b5-1-8t-fmic-orurowanie-CID5-IDJKLQ0.html?reason=ip|lister

po najnizszej linii oporu zrobic 60.3 i bedzie na duzo wiecej niz to turbo jest w stanie wygenerowac, ale plan minimum miedzy turbo a IC minimum srednica jaka turbo ma na wyjsciu, a za IC minimum srednica wyjscia z IC. Sylikonow potrzebujesz 4, opasek x2, halogeny przy dobrze wykonanej robocie zostaja.

Co do linku to tez jest lux, montowalem wiele IC kompletnych od niego.

Edytowane przez DivaynEays
Opublikowano
W dniu 1.01.2022 o 14:09, DivaynEays napisał:

po najnizszej linii oporu zrobic 60.3 i bedzie na duzo wiecej niz to turbo jest w stanie wygenerowac, ale plan minimum miedzy turbo a IC minimum srednica jaka turbo ma na wyjsciu, a za IC minimum srednica wyjscia z IC. Sylikonow potrzebujesz 4, opasek x2, halogeny przy dobrze wykonanej robocie zostaja.

Co do linku to tez jest lux, montowalem wiele IC kompletnych od niego.

Super właśnie się z nim dogadałem i robi mi i cały fmci i tip za jednym zamachem :)

Opublikowano

cześć,

 

Jakby ktoś się dalej zastanawiał jaki rozmiar fmic wybrać wrzucam dla was małe porównanie na podstawie moich doświadczeń. Silnik po sofcie na około 230 km.

image.png.1ed22a245cfea9264ecf126f78b5a9e0.png

   

czerwona linia to fmic 180 , niebieska 230 , temperatura zewnętrzna w obu przypadkach podobna , orurowanie te same

 

180:

 

IMG_20220702_142101.thumb.jpg.a3ab3e8e588e7c86095c6f7a6fcffaaa.jpg

 

230:

 

IMG_20220827_140132.thumb.jpg.4992c4495ab3fb5dc5613a7e91d254a4.jpg

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A ja ma pytanie, 230 lepiej montować otworami od dołu, czy od góry ?

Opublikowano
6 godzin temu, r7adek napisał(a):

A ja ma pytanie, 230 lepiej montować otworami od dołu, czy od góry ?

 

jak Ci pasuje

Opublikowano
W dniu 12.11.2022 o 08:16, r7adek napisał(a):

A ja ma pytanie, 230 lepiej montować otworami od dołu, czy od góry ?

Tutaj to kwestia wystającego kła chłodnicy klimy i tego na ile chcesz rzeźbić.

Opublikowano (edytowane)

Jak przespawasz wloty to możesz dać nisko bo da się zamontować do góry nogami i nie przeszkadza chłodnica klimy

 

Edytowane przez keczu
Opublikowano

Upychał ktoś IC 230 pod zderzak z S4 ? Zestaw spawany a i tak nie jestem w stanie założyć kratek. Chyba zostaje rzeźba. Macie może foty jak to rozwiązaliście ?

 

Opublikowano

koledzy jest tutaj ktoś kto montował 600x300x76 do a4 b6 ?

Opublikowano

cześć wszystkim, jak ciężko upchać do b5 550x230x65? dużo rezania zderzaka?

Opublikowano

Witam. Prosiłbym bym o wypowiedzenie się kogoś kto ma wiedzę na ten temat. Cooler centralny 550/210/65, a zastanawiam się nad dołożeniem coolera bocznego, dedykowanego do golfa 4 firmy turboworks. Zyskam pewnie kilka stopni w dolocie, ale czy nie stracę za dużo na przepływie? Dmuchać będzie zwykła k04-064 z s3. Silnik stroker 2.0, celowane 320hp. 20240916_185133.thumb.jpg.90ea252a430717f2a1900a5baaec39d7.jpg20240916_185250.thumb.jpg.ec7ffc1822b8827c46f3dea40ea48a1e.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, maniek88 napisał(a):

Witam. Prosiłbym bym o wypowiedzenie się kogoś kto ma wiedzę na ten temat. Cooler centralny 550/210/65, a zastanawiam się nad dołożeniem coolera bocznego, dedykowanego do golfa 4 firmy turboworks. Zyskam pewnie kilka stopni w dolocie, ale czy nie stracę za dużo na przepływie? Dmuchać będzie zwykła k04-064 z s3. Silnik stroker 2.0, celowane 320hp. 20240916_185133.thumb.jpg.90ea252a430717f2a1900a5baaec39d7.jpg20240916_185250.thumb.jpg.ec7ffc1822b8827c46f3dea40ea48a1e.jpg

Ale po co tak kombinować ja mam też stroker 2.0 ic 550x230, turbosprężarka taka sama jak twoja tylko od peruna Hybryda IHI i bez problemu wyplułem 415 koni temperatury w upalne dni nie przekraczają 42 ° przy agresywnej jeździe. Przy normalnej jeździe utrzymuje się w granicach 26 - 36 ° mowa tutaj o gorącym lecie.

  • Super 1
Opublikowano
15 godzin temu, maniek88 napisał(a):

Witam. Prosiłbym bym o wypowiedzenie się kogoś kto ma wiedzę na ten temat. Cooler centralny 550/210/65, a zastanawiam się nad dołożeniem coolera bocznego, dedykowanego do golfa 4 firmy turboworks. Zyskam pewnie kilka stopni w dolocie, ale czy nie stracę za dużo na przepływie? Dmuchać będzie zwykła k04-064 z s3. Silnik stroker 2.0, celowane 320hp. 20240916_185133.thumb.jpg.90ea252a430717f2a1900a5baaec39d7.jpg20240916_185250.thumb.jpg.ec7ffc1822b8827c46f3dea40ea48a1e.jpg

do k04 064 ten centralny jest jeszcze z zapasem nic nie kombinuj

  • Super 1
Opublikowano

Do k04-64 to opędziła by nawet 180tka, bo to turbo nie grzeje tak powietrza jak hybrydki k03 na ciasnym żeliwie.

Coolera to za nisko nie wrzuciłeś? Bo wygląda jakby był poniżej pasa przedniego.

  • Super 1
Opublikowano
W dniu 18.09.2024 o 09:26, MichauKR napisał(a):

Do k04-64 to opędziła by nawet 180tka, bo to turbo nie grzeje tak powietrza jak hybrydki k03 na ciasnym żeliwie.

Coolera to za nisko nie wrzuciłeś? Bo wygląda jakby był poniżej pasa przedniego.

Cooler to 230, tylko obcięta o jeden kanał właśnie zeby weszło w zderzak, z tym że ja mam zderzak od RSa. Jutro biorę się za rury. Dzięki chłopaki za odpowiedzi. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...