morelo Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Panowie ja mam takie pytanie odnośnie tych gotowych zestawów np Intercooler Piping Kit Audi A4 B6 1.8T 8608612602 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 599 zł - Intercooler Piping Kit Audi A4 B6 1.8T (8608612602). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Załóżmy że jest intercooler 550x180 wloty 57mm a te rury z linka 51mm Ile tracimy na tym redukowaniu? to kluczowe 6mm Czy na przykład jak ktoś robi 300KM przy 550x180 to czy jest sens zakładać rury wszystkie 57 czy raczej nie ma sensu i ten przepływ niewiele zmieni plus minus 5KM? Z tego co widzę to kolega bartez80 dal rury jak z IC wyjścia czyli 63mm tak?
Randor Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 (edytowane) Tak. Bartez robi customy na aucie. Upcha Ci co chcesz i jak chcesz. Ja też wsadziłem 51mm bo podobno nie ma gotowców o średnicy 57. Ja na Twoim miejscu nie robiłbym raczej 300km na ic tej wielkości. Paprać się w rurki 57mm tez nie ma sensu. Albo ładuj to co masz i przystopuj z mocą albo ładuj 230 i rury 63mm. Takie jest moje zdanie. Edytowane 29 Stycznia 2020 przez Randor
morelo Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Pytam z ciekawości bo kupiłem teraz 550 x 180 a gotowych rur 57 też nie znalazłem i w kilku sklepach powiedzieli że nie ma. Jeden tu na forum MA 300 km na dsmic a z drugiej strony jak widzę te samochody co mają 550 x 230 i 1/3 przykryta przez zderzak to nie bardzo ma sens, jedyny plus tego to duży intercooler bardziej będzie ciepło odbierał ale żeby porządnie schładzać jak powietrze z przodu i przez niego nie przepływa to nie ma jak. Jak wstawiacie fmica to czy tą fabryczną rurę od spodu usuwać i czy zostawiacie?
tranduo Opublikowano 30 Stycznia 2020 Opublikowano 30 Stycznia 2020 8 godzin temu, morelo napisał: Jeden tu na forum MA 300 km na dsmic Powiedz który bo jest to niemożliwe. Jeden twierdził że miał 300 km na fmic 550x180, a jak zapytałem o logi to najpierw kręcił że nie ma, potem wciskał kit że ma i wrzuci, a nastepnie uciekł bezczelnie i już się nie pojawił, więc... Jak masz zamiar robić 300 km to tylko 550x230, wszelkie inne coolerki nie dadzą rady.
morelo Opublikowano 30 Stycznia 2020 Opublikowano 30 Stycznia 2020 W dniu 27.04.2019 o 21:34, siemien91 napisał: Witam wszystkich.ja w bexie na seryjnych coolerach mam 301 km i 411nm. Ale przymierzam się do montażu centralnego.bo jak jest 20 stopni z plusem to auto nie jedzie. Tutaj, ale już długo milczy na moje pytanie Nie ja nie mam zamiaru 300 i jeszcze nie wiem czy tą 180 wsadzę Co z tą rurą? Jak wstawiacie fmica to czy tą fabryczną rurę od spodu usuwać i czy zostawiacie?
tranduo Opublikowano 30 Stycznia 2020 Opublikowano 30 Stycznia 2020 1 godzinę temu, morelo napisał: Tutaj, ale już długo milczy na moje pytanie Czyli to kolejny bajkopisarz z Białegostoku
MichauKR Opublikowano 30 Stycznia 2020 Opublikowano 30 Stycznia 2020 19 godzin temu, morelo napisał: Załóżmy że jest intercooler 550x180 wloty 57mm a te rury z linka 51mm Ile tracimy na tym redukowaniu? to kluczowe 6mm 6mm na średnicy, ale na przekroju rury to będzie już z 20%. Są IC 180tki z wyjściami 2,5" i wtedy możesz zrobić orurowanie 60 z nierdzewki lub 63mm alu i ładnie za ic masz średnicę przepustnicy.
Mariox37 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Byłem wczoraj w Częstochowie kupiłem 450/180/65 mój jest 550 ale liczony w całości a oni mają liczony środek, w całości wychodzi większy niż mój bo 600/180/65 wylot 57. Może uda się na wekkend założyć, trzeba będzie jeszcze lekko pociąć zderzak bo miejsca jest bardzo mało. Jak by wyszło 240 będzie super. Najważniejsze że hybryda ma potencjał, wtryski wyrabiają, dolot i tip tez, zobaczmy co się da ugrać. To ciężka krowa i raczej nie jest do ścigania ale do za***rdala..nia jest cos innego Tak czy siak juz teraz przy tych 218 jest duża różnica.
morelo Opublikowano 30 Stycznia 2020 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Intercooler 450x180x65mm Intercooler Kolor - w wiadomości napisz, jaki ma być kolor. FMIC.PL Taki?
Mariox37 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 No taki i do tego przejściówki z 57/51. Rury prysne na czarno żeby się tak nie rzucał w oczy ? 1
morelo Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Powiem tak, jak planujesz te 240 no max 250 i nic więcej, to Dsmic idealny bez rezania, cudów kombinacji do normalnej codziennej jazdy 1, 2, 3 mocniejsze przypałowanie ja nie czuje spadków, auto wygląda jak seria, ale jak apetyt Ci urośnie na 280 np i chcesz mieć powtarzalność i lubisz mocniej naciskać to ten rdzeń 450x180x65 nie wydoli, nie będzie powtarzalności. Oni w Fmic Ci doradzili tego 450x180x65? moim zdaniem było brać 550x180x65. Ale zakładaj loguj dawaj kreski foty
Mariox37 Opublikowano 7 Lutego 2020 Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) On i tak ma 600 więc jest większy niż ten stary o 5cm. Chłodzenie o niebo lepsze, na postoju doszło 20C lekko dodam gazu i odrazu idzie w dół. Po ruszeniu odrazu na 14-10C ogólnie auto wydaje się mocniejsze jest mokro i na 3 przy depnieciu w gaz zrywa przyczepność. Ale drugi raz bym tego nie robił. W cabrio jednak muszą byc rury robione na aucie, najlepiej odwrócony IC, wtedy nie dotyka tych rurek i wejścia do chłodnicy klimatyzacji. Wszytko co się dało musiałem wyciąć, zderzak, ramki i nad IC też tam jest wycięty plastik więc wiatr będzie hulal a IC chodził całą powierzchnią . Dojdzie jeszcze ramka i siatka pomalowana na czarno. Teraz tylko termin dograć modyfikacji softu i juz tego nie ruszam. Ile wyjdzie KM to wyjdzie, mam nadzieję że będzie lepiej. Ta biała szmata to koc gasniczy żeby ciepło z blachy nie przechodziło na grzybek :). Jeśli chodzi o odme i ten separator to robi dobra robotę bo jak zdjąłem ten wąż z metalowej rurki pociekla woda i trochę syfu, i to by szło na turbine a szkoda żeby syfilo nowe turbo. Dodam że odma jest sprawna. Widocznie jak auto jest na dworze skrapla i zbiera się tam woda. Edytowane 17 Marca 2020 przez Mariox37
morelo Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 W dniu 1.07.2019 o 16:48, bartez80 napisał: Jestem Panowie właśnie po wykonaniu dla klienta ,montazu frontalnego icka w a4B6 cabrio mi to zajęło łącznie 14 godzin do stanu takiego ,jak na foto ,niżej. Dodam ,że całość spawane z aluminium na aucie, ilość łączników silikonowych ,wykorzystanych ,w tym dolocie ,to trzy sztuki ,czyli ,tylko 6 potencjalnych miejsc, jakichkolwiek nieszczelności.. doloty spawane ,bezpośrednio do icka . Czy wszystkie rury były 57 mm czy gdzieś coś kolega redukował na mniejsze?
bartez80 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 W dniu 7.04.2020 o 15:38, morelo napisał: Czy wszystkie rury były 57 mm czy gdzieś coś kolega redukował na mniejsze? wszystkie rury były bodajże 63 mm ,jedyne miejsca redukcji ,to wylot z turbo , oraz przy przepustnicy ,reszta ,to wszystko jedna srednica.
morelo Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Dziękuję bardzo za odpowiedz, jeszcze jedno w 1.8 turbo bfb, flansza pod Map Sensor, widzę dwa rodzaje 12mm otwór lub 18mm. Jaki jest tutaj?
michalek510 Opublikowano 27 Maja 2020 Opublikowano 27 Maja 2020 U mnie po montażu fmica wzrósł przepływ o 10g. Na pewno ma na to wpływ temperatura przy butowaniu, wcześniej przy 20 stopniach na zewnątrz ponad 60 w dolocie, teraz przy 12 na zewnątrz 20 w dolocie. Całość 63mm + duży tip pod hybryde.
morelo Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Jestem po montażu w Audi Cabrio. FMIC - JRSPEC Wymiary rdzenia: 550x180x65mm Wymiary całkowite: 700x180x65mm Wszystko spawane na samochodzie silikony są tylko przy turbo, przepustnicy oraz gdzie wychodzi z FMIC no i zawór DV. Pomalowane na czarno zapomniałem opaski pomalować. Mi to wszystko zajęło 15 godzin doprowadzić do takiego stanu jak na zdjęciu, czyli wszystko poskręcane gotowe do jazdy, musiałem tylko belkę podrezać, intercooler wsadziłem wlotami do góry i wszystko się ładnie poskładało bez problemu to można wsadzić 230 tylko musi być wszystko spawane na samochodzie. Największym problemem jest króciec po lewej stronie na dole który idzie do chłodnicy klimatyzacji, miałem zamiar przerobić tą rurkę ale jednak udało się bez Chciałem by nie rzucało się w oczy ma wyglądać jak seria no i chyba się udało efekt oceńcie sami. Jeśli ktoś chętny na takie mody to zapraszam
darayus Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 Planuje wepchnąć ic 550x230x65 do swojego bfb. Pytanie jakie średnice wylotowe ma mieć ic? Turbo ma 51mm a przepustnica w kol ssącym 63mm więc nie wiem, czy wyloty ic mają być 57 czy 63mm. Jeśli 57mm np, to czy zaraz za turbo zrobić zwężenie do 51 i przed ic dać zwezke 2,25? Za ic zaś, idąc do przepustnicy zwezke 57 na 63 i tak do samej przepustnicy, czy zwezke z 57 na 63 dać przed samą przepustnica? Prosze kogoś kumatego o wyjaśnienie. Pozdr D.
DivaynEays Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 W dniu 9.07.2020 o 12:28, darayus napisał: Planuje wepchnąć ic 550x230x65 do swojego bfb. Pytanie jakie średnice wylotowe ma mieć ic? Turbo ma 51mm a przepustnica w kol ssącym 63mm więc nie wiem, czy wyloty ic mają być 57 czy 63mm. Jeśli 57mm np, to czy zaraz za turbo zrobić zwężenie do 51 i przed ic dać zwezke 2,25? Za ic zaś, idąc do przepustnicy zwezke 57 na 63 i tak do samej przepustnicy, czy zwezke z 57 na 63 dać przed samą przepustnica? Prosze kogoś kumatego o wyjaśnienie. Pozdr D. Rób na rurach 2.5", łączyć redukcjami silikonowymi. 2
darayus Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 (edytowane) W dniu 11.07.2020 o 13:51, DivaynEays napisał: Rób na rurach 2.5", łączyć redukcjami silikonowymi. Spox, tak zrobię. Jaki fmic radzisz na moce 230-250km? 550x230x65 czy 550x180x65 obgoni? Mam dylemat. Jest sens się pchać w 230? Ponoć małe turbo dość mocno grzeje i 230 lepiej chłodzi, ale z koleji zderzak go częściowo zasłania? Różnica w cenie i gorsze możliwości spasowania 230 nieco mnie konsternują. Większa powierzchnia zasłonięta zderzakiem, no i na dziś cena min to 400 za 230mm, może 300 za 180mm. Czy faktycznie 550x230x65 obniży temp i pozwoli wycisnąć więcej nm na hybrydzie k03? Fmic z turboworks jest tańszy od tego z fmic.pl. Podejrzewam, że oba to te same chińczyki, tylko z własnym logiem? Jak ktoś coś wie, to proszę o info. Edytowane 14 Lipca 2020 przez darayus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się