biggman Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Raczej na filmiku nic ciekawego byś nie zobaczył, to trzeba poczuć. Jest zdecydowanie lżej przy Servotronicu
erchi Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Magiel z B7 zamontowany, sterownik z końcówką D. Faktycznie, kręci się o wiele lżej Jednak kierownica nie odbija tak jak powinna. Winne są (zapieczone) końcówki drążków?
Flyer Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ja muszę się w końcu zabrać ze swój servo, który mi nie działa i nie wiem czemu. Magiel B7, zawor B6, instalacja i przekaznik B6. Wspomaganie dziala tak jakby nie bylo servotronika. Magiel jest na pewno OK, ale nie wiem co z resztą...
biggman Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Flyer ja bym w kolejności sprawdził kabelek od prędkości, podmienił przekaźnik a później zaworek, może stoi
Flyer Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Dzięki. Sprawdzę różne opcje. Pompę wspomagania nawet po drodze wymieniałem, bo myślałem, że padła na poprzednim maglu (bardzo mocno ciekł i momentami miałem prawie sucho w zbiorniczku).
erchi Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 A8 D2 Relay 356 4D0907307 to będzie coś w rodzaju 8E0907307 z B6/B7?
kileeer Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Mi najbardziej odpowiadał ten z S4. Co do zwykłego jest tak jak być powinno Sent from my Iphone 6 To mi ta charakterystyka z S4 nie odpowiada, za ciężko mi się kręci jednak na tym układzie. Poza tym miałem wrażenie, że przy zwalnianiu dojeżdżając np. do ronda układ nadal był utwardzony, a dopiero po całkowitym zatrzymaniu kręciło się znów lekko. Na tym zwykłym chodzi jak po maśle, a pomimo to jest nadal kontrola nad autem. JA mam dokładnie tak samo jak Ty, że układ dopiero po zatrzymaniu się rozluźnia, A mówisz o zwykłym tzn jaki masz konkretnie przekaźnik, bo ja mam z literką D ale od a6 czy tam od a8 juz nie pamietam
MarianekZg Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Mili Panowie, jak by ktoś miał na sprzedaż sterowniczek 8E0 907 307D to poproszę o info
erchi Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Skombinuj ten zwykły, to się zamienimy Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez erchi
Pablo2506 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Witam Mam problem z przekładnią , cieknie olej z prawej strony pod gumą , czy tam są jakieś uszczelniacze które można wymienić , albo zostaje magiel do regeneracji ? To pytanie jest śmieszne , ale ja się dopiero uczę uczę tych klocków . Edytowane 9 Maja 2015 przez Pablo2506
BeyerBrown Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Teoretycznie możesz spróbować wymienić same uszczelniacze, których koszt zakupu w ASO jest śmiesznie niski (kilkanaście PLN). Zdarza się niestety, że nieuczciwe warsztaty podciągają to pod usługę regeneracji... za którą kasują kilkaset złotych http://www.auto-swiat.pl/zdjecia/regeneracja-przekladni-kierowniczej/2c06y Edytowane 9 Maja 2015 przez BeyerBrown
Pablo2506 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Podziękował O to zaczne od wymiany uszczelniaczy A da radę wymienić je bez wyciągania magla ?
BeyerBrown Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Podziękował O to zaczne od wymiany uszczelniaczy A da radę wymienić je bez wyciągania magla ? Nie wiem
Pablo2506 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Dziś byłem po uszczelniacze i gościu powiedział że nie ma możliwości dokupienia uszczelniaczy. Czy ktoś zna numery tych uszczelniaczy ? Czy zwykłe magle mają takie same uszczelniacze co z servotroniciem? Edytowane 11 Maja 2015 przez Pablo2506
BeyerBrown Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 W ASO Ci sprzedadzą bez gadania N 906 542 02 - 11zł/szt Te oringi pasują do wszystkich przekładni ZF-a, mam nadzieję, że to o nie chodzi
cinkers Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Coś czuję, że znalezienie maglownicy z b7 w dobrym stanie będzie nie lada wyzwaniem...
cinkers Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Panowie, Więc teoretycznie z B7 by było np. coś takiego: http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-audi-a4-b6-b7-8e1422105d-i5352536336.html Bo: 8E1422105D -> 8E1422053Q -> 8E1422054 B/BX Więc to B7? Z tego co na zdjęciu wynika że jest: - 8E1422054 B/BX, - 8E1 998 317 A – zawór dla B7, - 1J0 973 722 - wtyczka 2-pin do zaworu Więc resztę trzeba dokupić czy coś jeszcze w tym zestawie jest? Dzięki.
Pablo2506 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Czy ktoś mi powie który zawór z jest z końcówką A czyli do b7? Ten z kwakiem kabla, czy ten bez kabla. Z góry dziękuję Edytowane 29 Maja 2015 przez Pablo2506
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się