cinkers Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Panowie czy magiel z b6 podchodzi bez problemu do b7? Rocznik magla 2004. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
BeyerBrown Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Tak, są zamienne. A najlepiej to szukaj od Seata Exeo - dużo mniejsze szanse, że będzie wyeksploatowany.
cinkers Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 No właśnie trafiła mi się z b6 dość tanio więc wziąłem. Wygląda ok ale zobaczymy po montażu. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Pablo2506 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Proszę o pomoc Czy ktoś zna numer wiązki elektrycznej (silniczek spryskiwaczy, front PDC, webasto, homelink i servotronic) Tej co przechodzi przez scianę czołową ?
dawid.bary Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, może mi ktoś wytłumaczyć co znaczy data na maglownicy? 14.05.2011 Czy to jest data produkcji? Pytam bo kupiłem magiel i sprzedawca twierdził że jest z 2006r. Edytowane 2 Czerwca 2015 przez dawid.bary
biggman Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Masz farta pewnie ktos wymienial i jest swiezy
BeyerBrown Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Tak, to data produkcji. Ja na swoim starym miałem datę z około połowy 2004r (auto opuściło fabrykę we wrześniu 2004r) a teraz, po swapie na Servotronic, mam datowany na lipiec 2013r.
Pablo2506 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Proszę o pomoc Czy ktoś zna numer wiązki elektrycznej (silniczek spryskiwaczy, front PDC, webasto, homelink i servotronic) Tej co przechodzi przez scianę czołową ? 8E1 971 109 DL
cinkers Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 A co jeśli kostka 6-pin nie jest w ogóle obsadzona na słupku A? Jak mam zasilić zawór przy maglu? Można pominąć kostkę 6-pin i podłączyć zawór bezpośrednio do przekaźnika?
cinkers Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) OK, dzięki. Dorwałem model 8E1422105A firmy ZF koniec 2004r. którego nie ma wymienionego w pierwszym poście ale jest z zaworem i pochodzi z A4 B6 więc oby wszystko się zgadzało. Dzisiaj wrzucą mi do auta to się zobaczy. Panowie a co jeśli servo działa bo kierownica chodzi o wiele lżej ale układ nie utwardza się po danej prędkości? Mam wrażenie że przy 100km/h jest tak samo lekko w układzie. Może coś z kablem od czujnika prędkości? Podpiąłem się dobrze bo pod niebiesko-biały kabel na zielonej kostce. Dodatkowo po odpięciu się od tego kabla układ działał tak samo czyli lekko się kręciło niezależnie od prędkości. Magiel z B6, przekaźnik z B7 - 640. Edytowane 3 Czerwca 2015 przez cinkers
biggman Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Sprawdz na innym przekazniku, nastepnie moze zaworek stoi
cinkers Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 No to będę musiał sprawdzać po kolei... Dzięki Bart-S za dokładny opis i biggman za pomoc. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tej zmiany bo faktycznie kierownicą kręci się o wiele lżej. Jak znajdę i wyeliminuję usterkę z utwardzaniem to będzie bajka Ze swojej strony tylko dodam, że sporo rzeczy z pierwszego posta nie jest potrzebne przy montażu jeśli komuś nie zależy żeby było 100% z fabryką. Ja musiałem kupić: 8E1 422 054 B/BX - przekładnia kierownicza dla B7 ( ASO: 5027/3067zł ) 8E1 998 317 A – zawór dla B7 ( ASO: 932zł ) (z przekładnią) 1J0 973 722 – wtyczka 2-pin do zaworu ( ASO: 34zł ) (z przekładnią) 8E0 907 307 F – przekaźnik 640 dla B7 ( ASO: 490zł ) 443 937 527 – wtyczka przekaźnika 9-pin ( ASO: 30zł ) G 004 000 M2 – 1L oleju do przekładni kierowniczej (42zł) Kupując wtyczki używane gdzieś na allegro, piny zazwyczaj są już osadzone. Ja musiałem tylko dokupić w ASO pin do wtyczki 9-pin: 000979135 Bo jednego pinu brakowało w używanej wtyczce. Dodatkowo uszczelki do zaworu przy okazji i podkładki pod maglem - kilka zł sztuka w ASO. Na koniec kilka mtr kabla 0,5mm2 i można działać.
BeyerBrown Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) Zastanawiam się czy dałoby się w czasie jazdy przełączać pomiędzy dwoma sterownikami ("przekaźnikiami") przyciskiem w konsoli, umieszczonym obok ESP... RS-y mają taki przycisk "S", zmieniający brzmienie wydechu... jakby go spiąć razem z przekaźnikiem przełączającym sterowniki Servotronic'a z różnym stopniem utwardzenia, to udałoby się w B6/B7 stworzyć namiastkę Audi Drive Select Wystarczyłoby oba sterowniki równolegle okablować i dodatkowym przekaźnikiem bistabilnym przełączać przewód, którym płyną impulsy do zaworu w maglu - raz byłby zasilany ze sterownika S4 (lub RS4 ) a naciskając ponownie przycisk wyzwalający - z seryjnego A4 Edytowane 6 Czerwca 2015 przez BeyerBrown
Pablo2506 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 a czy przekaźnik z końcówką D będzie diałał?
Pablo2506 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 nie wiem ,pytam się tylko teoretycznie.bo zamówiłem z f a przysłam mi z d
turzol Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ja mam D i działa bardzo fajnie Potwierdzam,po kilku testach różnych przekaznikow mi na D się jeździ najlepiej .
dawid.bary Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Witam, mam pytanie, czy te piny trzeba kupić jako 2 szt czy tak jak pisze czyli po 1 sztuce? * 000 979 021 – pin ( ASO: 14zł )* 000 979 151 – pin ( ASO: 22zł )* 000 979 134 – pin ( ASO: 12zł )* 000 979 114 – pin ( ASO: 8zł)* 000 979 135 – pin ( ASO: 8zł 2szt.)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się