Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie pranie jak nic :kox: wiem że wchodzi 0.6l ale dobrze wypłukany układ to spokojna głowa że jest ok i że będzie zieloniutko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż moment... te butelki mają po 1l... więc i ja mam 2 litry na zbyciu :D
Niecały 1l wchodzi do układu, więc kolejny litr na płukanie jest w sam raz :wink:

Sorry za zamieszanie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zastanawiałem się dlaczego masz z 2 butelek zlane po 0,5l hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądają podobnie jak bańki z płynem hamulcowym i to mnie zmyliło :wink:

Ja się zastanawiam czy pchać się też w płukanie czy je odpuścić - wśród mechaników których odwiedzam, niestety w interesie :facepalm: i przy okazji o to pytam są podzielone opinie - dla jednych płyn jest bez zastrzeżeń dla innych zaś brudny i przydałoby się go wymienić... a jeden mi powiedział, że nawet czysty w krótkim czasie zrobi się ciemny :decayed:

Jak żyć panie premierze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem po zmianie maglownicy wymiana jest prosta duzo pierd jest przy odkrecaniu 2 przewodow przy magli robilem w garazu na kobylkach powiem ze kanal nie potrzebny duzo miejsca pod autem od dolu tylko odkrecamy jedna srube wiec dlugo tam sie nie modlimy takze bez problemu mozna robic bez kanalu wazne zeby kobylki byly solidne ja mam takie z lidla bo zycie mamy jedno nie kombinowac z kostaki polbruku itp. :wink: mod super calkiem inne auto ale nie polecam przekaznika z koncowka D bardzo brzydko dziala za szybko sie utwardza praktycznie z servotronica wtedy korzystamy na parkingu a nie w jezdzie takze jezeli ktos ma sprawdzony juz przekaznik to dajcie mi cynka :wink: klucz 21 i 19 najlepiej i oczkowe i zwykle bo zalezy jak nam sie przewody ustawia aaa i amortyzator trzeba wywalic zeby ktos nie probowal bez wyciagniecia bo szkoda czasu bez amortyzatora tez sie lepiej te przewody odkreca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A razem z przewodami można wyciągnąć bo w przekładni którą kupiłem są już przewody w lepszym stanie niż moje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ją mam ori przekaźnik z S4 B6 jakby co. Dużo później utwardza niż seria

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przewód prędkości biało niebieski na zielonej kostce mam z tyłu tej kostki a z przodu na wtyczce równolegle wychodzi brązowo biały z jednej strony jest biało niebieski a z drugiej brązowo biały chciał bym się dowiedzieć czy to na pewno sygnał prędkości


No i servotronic na pokładzie :decayed: tylko jest jeden problem, kierownicą na postoju kreci się jednym palcem a podczas jazdy jest tak lekko że ciężko auto utrzymać servotronic nie utwardza nic a nic :facepalm: czy jadę 30km/h czy 100km/h cały czas jest tak samo lekko i nie wiem w czym może być problem. czy ktoś ma jakieś pomysły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przewód prędkości biało niebieski na zielonej kostce mam z tyłu tej kostki a z przodu na wtyczce równolegle wychodzi brązowo biały z jednej strony jest biało niebieski a z drugiej brązowo biały chciał bym się dowiedzieć czy to na pewno sygnał prędkości

No i servotronic na pokładzie :decayed: tylko jest jeden problem, kierownicą na postoju kreci się jednym palcem a podczas jazdy jest tak lekko że ciężko auto utrzymać servotronic nie utwardza nic a nic :facepalm: czy jadę 30km/h czy 100km/h cały czas jest tak samo lekko i nie wiem w czym może być problem. czy ktoś ma jakieś pomysły

daj nr przekaźnika jaki zastosowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przewód prędkości biało niebieski na zielonej kostce mam z tyłu tej kostki a z przodu na wtyczce równolegle wychodzi brązowo biały z jednej strony jest biało niebieski a z drugiej brązowo biały chciał bym się dowiedzieć czy to na pewno sygnał prędkości

No i servotronic na pokładzie :decayed: tylko jest jeden problem, kierownicą na postoju kreci się jednym palcem a podczas jazdy jest tak lekko że ciężko auto utrzymać servotronic nie utwardza nic a nic :facepalm: czy jadę 30km/h czy 100km/h cały czas jest tak samo lekko i nie wiem w czym może być problem. czy ktoś ma jakieś pomysły

Mam to samo. Pewnie przekaźnik / zawór mamy uszkodzony. Ewentualnie sygnał prędkości źle podłączony. Ale ja wpinałem się w odpowiednie miejsce raczej bo sprawdzałem x5... Innego przekaźnika czy zaworu póki co nie sprawdzałem.

Ja mam z literką D chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na przekaźnik. Przez moje ręce przeszło ok 5 różnych i na przekaźniku 8E0 bez literki na końcu w ogóle układ się nie utwardzał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój przekaźnik to 640 z literką D


Tylko nie wiem właśnie czy dobrze podłączyłem sygnał prędkości bo na zielonej kostce 17pin mam podłączyć się pod pin(17) biało niebieski przewód :eusathink:​tylko z której strony tej kostki z przodu czy z tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6-ty pin

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/486720-RB4-Cluster-connection-pinout

This is B6 2002 years RB4 cluster connectors list:

32-pin multi-pin connector, blue

1 - Washer fluid low
2 - Coolant level low
3 - Fuel gauge sender
4 - Coolant temperature
5 - Control group 2 Navigation system
6 - Control group 3 Navigation system
7 - Control group x Telematics
8 - Menu switch
9 - Vacant
10 - Bonnet switch
11 - Fuel gauge sender 2
12 - Menu switch (Out A)
13 - Vacant
14 - Vacant
15 - Vacant
16 - FDR/TCS (= ESP)
17 - Convenience CAN High
18 - Convenience CAN Low
19 - Infotainment CAN Low
20 - Infotainment CAN High
21 - Ambient temp. (input)
22 - S contact
23 - Oil level / oil temperature
24 - Self-levelling suspension
25 - Menu switch (enter)
26 - Vacant
27 - Vacant
28 - Menu switch (Out B)
29 - Vacant
30 - Transponder 2
31 - Transponder 1
32 - Terminal 31 (sensor)

32-pin multi-pin connector, green

1 - Terminal 58d
2 - Terminal 30
3 - Terminal 15
4 - Vacant
5 - Speedometer (input)
6 - Speedometer (output 2)
7 - Airbag (inverted)
8 - Turn signal (right-side)
9 - Brake fluid low
10 - Turn signal (left-side)
11 - Turn signal (trailer)
12 - CAN drive Low
13 - CAN drive High
14 - Terminal 61/charge warning
15 - Vacant
16 - Oil pressure 2
17 - Terminal 58s
18 - Terminal 31 load
19 - Terminal 31 load
20 - Vacant
21 - Speedometer (output 1)
22 - ABS warning
23 - K wire
24 - CAN drive (display)
25 - Tank flap switch
26 - CAN diagnosis Low
27 - CAN diagnosis (display)
28 - CAN diagnosis High
29 - HRC (headlight range control)
30 - Belt buckle
31 - External buzzer
32 - Brake pad wear

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Servotronic już działa i utwardza :banan: źle podłączyłem sygnał prędkości :facepalm: bo w zielonej kostce 17pin nie miałem biało niebieskiego przewodu na 17stym pinie tej kostki. Sygnał prędkości podłączyłem bezpośrednio od licznika z zielonej kostki pin 21 przewód biało niebieski i servotronic zaczął działać wyśmienicie na postoju kręcę jednym palcem :decayed: a powyżej 40km/h zaczyna się robić lekko ciężej czym szybciej tym twardziej super sprawa, podziękowanie dla założyciela tematu pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś potrzebował to posiadam magiel ZF servotronic. Dorzuce instalacje do podłączenia i przekaźnik:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba008645fb25aa85m.jpg

Wyglada na to ze mam magiel z ukladem servotronic, wiec chciałbym przystapic do podlaczenia co dokladnie porzebuje z listy na 1 -szej stronie.

Odpada mi napewno magiel, zawor, kabel do zaworu.

Napewno musze dokupic przekażnik i co z tych drobnych rzeczy byłbym bardzo wdzieczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba008645fb25aa85m.jpg

Wyglada na to ze mam magiel z ukladem servotronic, wiec chciałbym przystapic do podlaczenia co dokladnie porzebuje z listy na 1 -szej stronie.

Odpada mi napewno magiel, zawor, kabel do zaworu.

Napewno musze dokupic przekażnik i co z tych drobnych rzeczy byłbym bardzo wdzieczny za pomoc.

Potrzebujesz jeszcze:
* Wtyczkę 1J0 973 722 + 2 piny 000 979 021
* Tuleję 6N0 906 102
* 8D0 937 731 A + 2 piny 000 979 151
* Gniazda 1J0 937 723 A i 1J0 937 724 A + 2 piny 000 979 134
* Przekaźnik 8E0 907 307
* Wtyczka 443 937 527 + piny 000 979 114 i 000 979 135
* Przewody i dobrze kupić ok 1m cienkiego peszla
Części dobrze kupić na allegro, bo taniej, piny zaciska się dobrze samemu, chcesz to mam do sprzedania nową zaciskarkę.
Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...