kamil031 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Dokładnie pranie jak nic wiem że wchodzi 0.6l ale dobrze wypłukany układ to spokojna głowa że jest ok i że będzie zieloniutko
BeyerBrown Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Chociaż moment... te butelki mają po 1l... więc i ja mam 2 litry na zbyciu Niecały 1l wchodzi do układu, więc kolejny litr na płukanie jest w sam raz Sorry za zamieszanie
kamil031 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 No właśnie zastanawiałem się dlaczego masz z 2 butelek zlane po 0,5l hehe
BeyerBrown Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Wyglądają podobnie jak bańki z płynem hamulcowym i to mnie zmyliło Ja się zastanawiam czy pchać się też w płukanie czy je odpuścić - wśród mechaników których odwiedzam, niestety w interesie i przy okazji o to pytam są podzielone opinie - dla jednych płyn jest bez zastrzeżeń dla innych zaś brudny i przydałoby się go wymienić... a jeden mi powiedział, że nawet czysty w krótkim czasie zrobi się ciemny Jak żyć panie premierze...
karol18183 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 ja jestem po zmianie maglownicy wymiana jest prosta duzo pierd jest przy odkrecaniu 2 przewodow przy magli robilem w garazu na kobylkach powiem ze kanal nie potrzebny duzo miejsca pod autem od dolu tylko odkrecamy jedna srube wiec dlugo tam sie nie modlimy takze bez problemu mozna robic bez kanalu wazne zeby kobylki byly solidne ja mam takie z lidla bo zycie mamy jedno nie kombinowac z kostaki polbruku itp. mod super calkiem inne auto ale nie polecam przekaznika z koncowka D bardzo brzydko dziala za szybko sie utwardza praktycznie z servotronica wtedy korzystamy na parkingu a nie w jezdzie takze jezeli ktos ma sprawdzony juz przekaznik to dajcie mi cynka klucz 21 i 19 najlepiej i oczkowe i zwykle bo zalezy jak nam sie przewody ustawia aaa i amortyzator trzeba wywalic zeby ktos nie probowal bez wyciagniecia bo szkoda czasu bez amortyzatora tez sie lepiej te przewody odkreca
kamil031 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 A razem z przewodami można wyciągnąć bo w przekładni którą kupiłem są już przewody w lepszym stanie niż moje
turzol Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Ją mam ori przekaźnik z S4 B6 jakby co. Dużo później utwardza niż seria Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
kamil031 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Panowie przewód prędkości biało niebieski na zielonej kostce mam z tyłu tej kostki a z przodu na wtyczce równolegle wychodzi brązowo biały z jednej strony jest biało niebieski a z drugiej brązowo biały chciał bym się dowiedzieć czy to na pewno sygnał prędkości No i servotronic na pokładzie tylko jest jeden problem, kierownicą na postoju kreci się jednym palcem a podczas jazdy jest tak lekko że ciężko auto utrzymać servotronic nie utwardza nic a nic czy jadę 30km/h czy 100km/h cały czas jest tak samo lekko i nie wiem w czym może być problem. czy ktoś ma jakieś pomysły
turzol Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Panowie przewód prędkości biało niebieski na zielonej kostce mam z tyłu tej kostki a z przodu na wtyczce równolegle wychodzi brązowo biały z jednej strony jest biało niebieski a z drugiej brązowo biały chciał bym się dowiedzieć czy to na pewno sygnał prędkości No i servotronic na pokładzie tylko jest jeden problem, kierownicą na postoju kreci się jednym palcem a podczas jazdy jest tak lekko że ciężko auto utrzymać servotronic nie utwardza nic a nic czy jadę 30km/h czy 100km/h cały czas jest tak samo lekko i nie wiem w czym może być problem. czy ktoś ma jakieś pomysły daj nr przekaźnika jaki zastosowałeś.
cinkers Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Panowie przewód prędkości biało niebieski na zielonej kostce mam z tyłu tej kostki a z przodu na wtyczce równolegle wychodzi brązowo biały z jednej strony jest biało niebieski a z drugiej brązowo biały chciał bym się dowiedzieć czy to na pewno sygnał prędkości No i servotronic na pokładzie tylko jest jeden problem, kierownicą na postoju kreci się jednym palcem a podczas jazdy jest tak lekko że ciężko auto utrzymać servotronic nie utwardza nic a nic czy jadę 30km/h czy 100km/h cały czas jest tak samo lekko i nie wiem w czym może być problem. czy ktoś ma jakieś pomysły Mam to samo. Pewnie przekaźnik / zawór mamy uszkodzony. Ewentualnie sygnał prędkości źle podłączony. Ale ja wpinałem się w odpowiednie miejsce raczej bo sprawdzałem x5... Innego przekaźnika czy zaworu póki co nie sprawdzałem. Ja mam z literką D chyba.
turzol Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Stawiam na przekaźnik. Przez moje ręce przeszło ok 5 różnych i na przekaźniku 8E0 bez literki na końcu w ogóle układ się nie utwardzał...
kamil031 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Mój przekaźnik to 640 z literką D Tylko nie wiem właśnie czy dobrze podłączyłem sygnał prędkości bo na zielonej kostce 17pin mam podłączyć się pod pin(17) biało niebieski przewód tylko z której strony tej kostki z przodu czy z tyłu
BeyerBrown Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Przedzwoń miernikiem ustawionym na brzęczyk czy ten przewód wchodzi we właściwy pin w kostce licznika.
kamil031 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 A w zielonej kostce licznika to który to pin
BeyerBrown Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 6-ty pin http://www.audizine.com/forum/showthread.php/486720-RB4-Cluster-connection-pinout This is B6 2002 years RB4 cluster connectors list:32-pin multi-pin connector, blue1 - Washer fluid low2 - Coolant level low3 - Fuel gauge sender4 - Coolant temperature5 - Control group 2 Navigation system6 - Control group 3 Navigation system7 - Control group x Telematics8 - Menu switch9 - Vacant10 - Bonnet switch11 - Fuel gauge sender 212 - Menu switch (Out A)13 - Vacant14 - Vacant15 - Vacant16 - FDR/TCS (= ESP)17 - Convenience CAN High18 - Convenience CAN Low19 - Infotainment CAN Low20 - Infotainment CAN High21 - Ambient temp. (input)22 - S contact23 - Oil level / oil temperature24 - Self-levelling suspension25 - Menu switch (enter)26 - Vacant27 - Vacant28 - Menu switch (Out 29 - Vacant30 - Transponder 231 - Transponder 132 - Terminal 31 (sensor)32-pin multi-pin connector, green1 - Terminal 58d2 - Terminal 303 - Terminal 154 - Vacant5 - Speedometer (input)6 - Speedometer (output 2)7 - Airbag (inverted)8 - Turn signal (right-side)9 - Brake fluid low10 - Turn signal (left-side)11 - Turn signal (trailer)12 - CAN drive Low13 - CAN drive High14 - Terminal 61/charge warning15 - Vacant16 - Oil pressure 217 - Terminal 58s18 - Terminal 31 load19 - Terminal 31 load20 - Vacant21 - Speedometer (output 1)22 - ABS warning23 - K wire24 - CAN drive (display)25 - Tank flap switch26 - CAN diagnosis Low27 - CAN diagnosis (display)28 - CAN diagnosis High29 - HRC (headlight range control)30 - Belt buckle31 - External buzzer32 - Brake pad wear
kamil031 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Servotronic już działa i utwardza źle podłączyłem sygnał prędkości bo w zielonej kostce 17pin nie miałem biało niebieskiego przewodu na 17stym pinie tej kostki. Sygnał prędkości podłączyłem bezpośrednio od licznika z zielonej kostki pin 21 przewód biało niebieski i servotronic zaczął działać wyśmienicie na postoju kręcę jednym palcem a powyżej 40km/h zaczyna się robić lekko ciężej czym szybciej tym twardziej super sprawa, podziękowanie dla założyciela tematu pozdrawiam
luntek1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Jakby ktoś potrzebował to posiadam magiel ZF servotronic. Dorzuce instalacje do podłączenia i przekaźnik:)
dawid.bary Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Gdzie najlepiej się wpiąć z zasilaniem? Pod ten bezpiecznik nr5 (czujnik poziomu oleju, ogrzewanie tylnej kanapy)?
bartek_454 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Wyglada na to ze mam magiel z ukladem servotronic, wiec chciałbym przystapic do podlaczenia co dokladnie porzebuje z listy na 1 -szej stronie. Odpada mi napewno magiel, zawor, kabel do zaworu. Napewno musze dokupic przekażnik i co z tych drobnych rzeczy byłbym bardzo wdzieczny za pomoc.
dawid.bary Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Wyglada na to ze mam magiel z ukladem servotronic, wiec chciałbym przystapic do podlaczenia co dokladnie porzebuje z listy na 1 -szej stronie. Odpada mi napewno magiel, zawor, kabel do zaworu. Napewno musze dokupic przekażnik i co z tych drobnych rzeczy byłbym bardzo wdzieczny za pomoc. Potrzebujesz jeszcze: * Wtyczkę 1J0 973 722 + 2 piny 000 979 021 * Tuleję 6N0 906 102 * 8D0 937 731 A + 2 piny 000 979 151 * Gniazda 1J0 937 723 A i 1J0 937 724 A + 2 piny 000 979 134 * Przekaźnik 8E0 907 307 * Wtyczka 443 937 527 + piny 000 979 114 i 000 979 135 * Przewody i dobrze kupić ok 1m cienkiego peszla Części dobrze kupić na allegro, bo taniej, piny zaciska się dobrze samemu, chcesz to mam do sprzedania nową zaciskarkę. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się