Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Co piszczy pod maską??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój problem to że coś piszczy pod maską wydaje piszczący dźwięk przy odpaleniu i przy rozgrzanym silniku podczas jazdy tego nie słyszę.

Zrobiło się to na drugi dzień po wymianie rozrządu. Wymienione zostało Pasek rozrządu 5492XS GATTES , Pasek Klinowy SPK 1300 , Pompa wody SKF VKM 81402 , Rolka SKF VKM 11007 , Rolka INA 532016110. Proszę o pomoc.

Opublikowano

najlepiej żebyś nagrał to :) tak to wszystko może piszczeć

Opublikowano

Miałem podobnie, okazało się, że pasek ale zanim nie nagrasz nie dam za to głowy :)

Opublikowano

Jeśli masz klimę,to ja stawiam na pasek klimy,wystarczy naciągnąć i będzie git :hi:

Opublikowano

Jeśli masz klimę,to ja stawiam na pasek klimy,wystarczy naciągnąć i będzie git :hi:

Równie dobrze może to być od wspomagania,albo alternatora... ale jak martinno pisze wystarczy sprawdzić naciąg i powinno ucichnąć:)

Opublikowano

Jeśli masz klimę,to ja stawiam na pasek klimy,wystarczy naciągnąć i będzie git :hi:

Równie dobrze może to być od wspomagania,albo alternatora... ale jak martinno pisze wystarczy sprawdzić naciąg i powinno ucichnąć:)

i jak?? co to było? pasek...??

Opublikowano

hmm jakaś roleczka popiskuje podjedz do jakiegoś mechanika i ci zbada co to ... (Dobrego mechaniiora )

a z tym odpalaniem to coś z zapłonem a najlepiej vaga podłącz ;)

Opublikowano

pozostała pompa wspomagania i alternator. Chyba klima odpada?

bądz też wymienili jakiś element na nie sprawny

pomacaj rolki, może która będzie miała luz

Opublikowano

Witam,

mam chyba ten sam problem, pisk jest chyba identyczny, dodam ze też wymienilem rozrzad. Udalo Ci sie to usunac? Prosze o wskazówki pozdrawiam...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To co tu opisane to najbardziej wygląda na łożysko alternatora . Nie wiem czy komuś coś się stało z tego powodu ale ja w poprzednim VW miałem dokładnie to samo i jak się zimno robiło to po odpaleniu ćwierkało. Przejeździłem tak z 50tys. i dopiero wymieniłem ale za chwilę okazało się i tak że sam alternator był na wykończeniu i na zimnym dawał za duże opory mechaniczne na pasek i swoje łożyska i szybko objawy wróciły.

Typowo brak było ćwierkania jak akum był świeżo naładowany a mocniej ćwierkało np po włączeniu świateł (wszystko zaraz

po odpaleniu na zimnym i w niskich temperaturach).

Może się tym wcale nie przejmować i poczekać jak trochę pasek wielorowkowy alternatora się ułoży(naciągnie) lub odciągnąć i powoli zwolnić ponownie napinacz paska ( może za ciężko chodzi i zbyt mocno ciśnie na nowy pasek ).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...