Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba analizy logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakiej przeróbce? to bardzo ciekawe bo już wiele osób na tym forum pomimo nie tylko moich porad żeby nie kupowały bo nie wszystko sprawdzone wywaliło kasę w błoto na przepływkę pomimo że stara była dobra i problem był gdzie indziej i do tej pory większość z tych osób nie uporała się z problemem... no więc pochwal się co to za przeróbka bo to pomoże wielu osoba w przeszłości

Opublikowano

No własnie co to za "przeróbka"...

Opublikowano

Kiedyś sprawdziłem pomiar na zimnym silniku i ku mojemu zdziwieniu przeplywka mierzyła dobrze. Wystarczyło ze silnik się rozgrzał trochę i mierzyła już kiepsko wiec po prostu poprawiłem chłodzenie wiercąc dwie dziurki.:grin: A dwie dlatego ze jedna dala trochę lepszy efekt niż na początku ale dalej cięło dawkę od 3500 obr wiec wkurwiony zrobiłem jeszcze jedna i efekt widać wyżej.

Większość z was zna pewnie ten sposób...

Opublikowano

ja nie znam, opowiedz dokładnie bo naprawdę nie mam pojęcia gdzie wywierciłeś dwie dziurki

Opublikowano

mowisz o dziurce w przeplywomierzu zeby inaczej odczytywal ilosc powietrza(wiecej)

Opublikowano

Znany sposób. Tutaj wklejam link do tematu gdzie wszystkie fotki są dostępne by było widać, że otwór należy nawiercić po przeciwnej stronie wlotu powietrza aby element pomiarowy był bardziej chłodzony strugą szybciej przepływającego tym "skrótem" powietrza. Średnicę otworu lub ich ilość należy dobrać sobie na podstawie uzyskanych wskazań dawki paliwa i masy zasysanego powietrza podczas kilku logów dynamicznych grup 003 i 008 (oczywiście w odniesieniu do rzeczywistej wartości ciśnienia doładowania - ta informacja jest istotna dla forumowiczów, którzy diagnozując uzyskiwane w ww. grupach wartości, sprawdzili najpierw jakie uzyskują wartości w grupie 011 aby czasem nie zaczęli rozwiercać przepływki jeśli jej niskie wskazania będą przyczyną niedoładowania turbo czyli zaniżonymi wskazaniami rzeczywistego ciśnienia doładowania względem wartości zadanej a nie nagromadzonego syfu na elemencie pomiarowym przepływki) :

http://www.samnaprawiam.com/poradniki-2647-czyszczenie-przeplywomierza-bosch-bmw.html

Opublikowano

Powiem Wam ze niezły patent... co wazne... zgodny z zasadą działania przepływomierza...

Opublikowano

Ale nie kazdej pomaga, moja jak wcześniej pisałem jak zanim się nagrzała mierzyła ok dlatego dodatkowe chłodzenie jej pomogło.

---------- Post dopisany 19-05-2012 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2012 at 21:34 ----------

Jeszcze takie pytanie. O temperature paliwa... w mb 000 pokazuje 190 a w 007 75 stopni. co możne powodować ze jest takie gorące?

Opublikowano

[/color]Jeszcze takie pytanie. O temperature paliwa... w mb 000 pokazuje 190 a w 007 75 stopni. co możne powodować ze jest takie gorące?

a na zimnym silniku jaka pokazuje temperature ?

Opublikowano

W mb 000 pokazuje od 91-201 co odpowiada temperaturze 20-80 stopni celsjusza.

Opublikowano

Po 3 godzinach od jazdy spr temp i kolejno były :

45 stopni / 28,8 / i w ostatniej kolumnie 42,3 st

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...