endriuu Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Pany - kumpel ma takie auto jak my - ADR `95. Kilka dni temu telefon - auto nie odpala - kręci ale nie odpala, albo odpali i zaraz gasnie. Podlaczylem do VAGa i pokazal nastepujace blędy: 4 Faults Found: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent a to błedy z tego samego silnika sprzed pol roku (silnik na tych bledach pracowal bez zarzutu): 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent Czy sonda lambda moze dawac efekt nieodpalania?
bartek1605 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 nie brak iskry albo paliwa, tu musisz szukać
endriuu Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 No więc tez tak mysle, ze to nie sonda. Sonda nie bierze udziału w pracy silnika gdy jest zimna. Musi osiągnąć temperaturę około 800 stopni, a to trochę trwa. Rozruchem silnika rządzą inne prawa A immo? zaznaczam ze kontrolka zapala sie po przekreceniu kluczyka i zaraz gasnie. Co sprawdzć pany? Gdzie najlepiej sprawdzic czy paliwo podaje? na ktorym kroćcu?
djbojus Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 sprawdz pompe paliwa mialem cos podobnego tylko ze krecił i wogole nie odpalal pozdrawiam
endriuu Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 no ten juz tez w ogole nie odpala. w tym watku kolega mial cykacza do wymiany: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=176501.0;all
Kraker Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Jeśli chodzi o ten błąd: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer no to to jest immo. Miałem tak u siebie, po przeczyszczeniu problem znikł. Ale skoro mówisz, żę kontrolka gaśnie, to nie mam pojęcia. I o ile się nie mylę, to tylko ten błąd unieruchomi silnik. A może ktoś ściągał immo i coś nawaliło. Lampka gaśnie, ale coś blikuje?
bartek1605 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 żeby spr. czy dostaje paliwo najlepiej odpiąć listwe albo poszczególne wtryski i zakręcić rozrusznikiem można też się pokusić i sprawdzić czy świeczki są mokre po próbie rozruchu
endriuu Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 ok dzisiaj sprawdzimy. jak przeczyscic immo?
virus191 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0
endriuu Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 Pany - zaciagnelismy z kumplem auto do mechaniora. Ten nie moze znaleźć przyczyny - a wczesniej juz kumpel u niego robil sporo i w ciemię bity nie jest - podlaczal do kompa ale tam takie bledy jak i po moim podlaczeniu. Mowi o diagnostyce za 350 zl - wtedy ma sie wszystko wyjasnic co nawalilo. powiedzcie co to za diagnostyka?
motor144 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Na moje wyczucie związane mechanikami to przypuszczam, że nie chodzi o żadną diagnostykę. Sprawa jest prosta : trzeba szukać na piechotę bez żadnej tam super diagnostyki żeby auto normalnie odpaliło. Są dwie możliwości : albo mechanik wie już co jest uszkodzone(może nawet jakaś drobna rzecz) i chce pozyskać łatwą kasę albo nie wie kompletnie nic i żeby to znaleźć musi stracić dużo czasu na szukanie i za to chce mieć zapłacone. :gwizdanie:
endriuu Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 nom tylko typ mowil o podlaczeniu do specjalistycznego urzadzenia. co to za urzadzenie?
bartek1605 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 może KTS a na poważnie nie wiem o co mu chodzi jeszcze jedno jak skasujesz to te błędy cały czas wracają??
Acer3 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Ja bym szukał przyczyny w pompce paliwa . Miałem podobne problemy i jestem na etapie szukania pompki paliwa
motor144 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 A ja bym się z ciekawości umówił na tą super diagnostykę, żeby widzieć co za gusła będzie robił mechanik ale jak się w tych rzeczach niezbyt orientujesz to i tak za nic zapłacicie kasę . Najlepiej poszukać innego mechanika albo kogoś kumatego z Naszego forum z Waszej okolicy, co by spróbował pomóc.
endriuu Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 może KTS a na poważnie nie wiem o co mu chodzi jeszcze jedno jak skasujesz to te błędy cały czas wracają?? wracają Są dwie możliwości : albo mechanik wie już co jest uszkodzone(może nawet jakaś drobna rzecz) i chce pozyskać łatwą kasę albo nie wie kompletnie nic i żeby to znaleźć musi stracić dużo czasu na szukanie i za to chce mieć zapłacone. :gwizdanie: haha - kumpel poszedl do niego i powiedzial co mysli o tej diagnostyce. tamten sie uspokoil i powiedzial, ze moze da rade cos z tym zrobic. i to chyba jednak immo bedzie. dziwnym trafen kontrolka zaczela migac u mechaniora - wczesniej sie to nie dzialo albo kumpel nie zauwazyl. zdam relacje jutro co to bylo na 100%.[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 20:15_________________________________________________ok pany. czy jest mozliwosc aby padl sterownik w kompie i nalezy od nowa zakodowac kompa aby wspolgral z modulem immo przy kierownicy? teraz vag pokazuje blędy 17978 i 1177
motor144 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Polecam http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2528.0
zaku2_88 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Tez mialem podobny problem z odpaleniem po rozładowanym akumulatorze i dluzszym postoju i co sie okazalo ze wszystko ww. zostalo sprawdzone a na koniec odkrecilem przedow paliwa zasilajacy listwe i do butelki potem pokrecenie dwie sekundy rozrusznikiem. Po tej operacji wezyk powrocil na miejsce i ponownie rozruch i odpalil za pierwszym Moze sie przyda powodzenia
daro125 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 ja tez miałem podobny problem z odpaleniem .. kręcił ale za nic nie chciał odpalić..co jeszcze bardziej śmiesznego to jeździłem Pol dnia podjechałem na 10 min do domu i juz nie odpalił.. okazało sie ze pompa paliwa padła.. wez właz do bagażnika i słuchaj czy po przekręcaniu kluczyka słychać pompę...i posprawdzaj czy wszędzie dochodzi prąd do przekaźnika itd. pozdrawiam
endriuu Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 ok. to byla pompa. juz wymieniona. ale dziwnym trafem teraz dwa bledy sie pokazuja - 17978 i 1177. Odpala na chwile i gasnie takze immo trzeba zakodowac. oczywiscie kumpel nie zna PINu. prubujemy przez VAG K+CAC Commandera ale nie chche czytac blokow immo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się