Marekpl 0 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Shell V-Power. Auto fajnie chodzi, nie kopci, spalanie w normie i oczywiście .....ten przyrost mocy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 w ten weekend przejechałem kilka kilometrów ulicami pomorza i postanowiłem wypróbować chwalone na forum paliwa Shella.no i jestem pozytywnie zaskoczony bo nie oczekiwałem zbyt wiele,a autko spaliło minimalnie mniej jak zwykle i wydaje mi się że równiej rozwija moc na V-Power.dodam że nigdy nie kopciło czy nie miało kopa-240 v-max.pozdrawiam V6-maniaków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 wydaje mi się że równiej rozwija moc na V-Power. Tez mialem podobne wrazenie, ale nie wiem, czy sluszne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 wydaje mi się że równiej rozwija moc na V-Power. Tez mialem podobne wrazenie, ale nie wiem, czy sluszne... Nie jeżdżę dużo, tankowanie baku czasem wystarcza na miesiąc nawet (no, może trochę częściej leję ) i jak na razie mam ambitny plan żeby nie oszczędzać na paliwie tylko lać paliwko premium (V-power albo Verva) plus Mixol. Silnik czystszy w środku i może vp44 się tak szybko nie wysra ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 VP44 sie nie wysra w Twoim przypadku, bo a) masz chlodnice paliwa (ktorej np. ja nie mam, o starych AFB/AKNach nie mowiac); jest juz po modyfikacjach. Bez obaw - te pompy juz nie sa tak awaryjne jak 10 lat temu, ale lanie dobrego paliwa to obowiazek w V6 TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 przymierzałem sie do kupna rocznika2004 ale passata i zupełnie przypadkowo trafiło mi się to audi na jesień będę zmieniał na nowszy model i wiem że to napewno będzie a4 2.5tdi więc dobrze wiedzieć że od 04 to silnik godny pełnego zaufania ale narazie cieszę się pełnym wypasem ze skórką włącznie.oczywiście pozostanę przy dobrym paliwie.a mixol to się leje do piły łańcuchowej,po co lać to do baku diesla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 po co lać to do baku diesla? Dla lepszego smarowania pompy Opinie generalnie sa podzielone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajonak 0 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 po co lać to do baku diesla? Dla lepszego smarowania pompy Opinie generalnie sa podzielone... z vp44 jest tak, że co jej nie zabije to wzmocni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor0111 0 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Samo zdjecie dużo mówi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Samo zdjecie dużo mówi: daszek to chyba bp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo_81 0 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam wszystkich. Ze mną to jest tak, że prowadzę dośc spore gospodarstwo rolne i mi paliwo przywozi cysterna ze statoil. Do pewnego momentu było wszystko ok, ale w lutym przywieźli mi jakieś żółtawe g...o . Co się okazało, silnik pracował na tym jak traktor i palił około 1l więcej. Stosowałem leczenie w postaci dodatków na każdy zbiornik tankowania. Chłopaki ze statoil dostali opier.... i tydzień temu przywieźli mi normalnego diesla. Silniczek teraz mruczy aż miło. Wcześniej mimo posiadania w garażu 5000l ON musiałem tankowac na stacjach paliwowych. Tak więc nawet najlepszym stacjom zdarza się sprzedawac g...o !!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Samo zdjecie dużo mówi: Nic nowego nie odkryłeś... Orlen zaopatruje wiekszosc stacji w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor0111 0 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Z tego wynika ze paliwo generalnie różni sie tylko ceną na poszczególnych stacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Jesli chodzi o rope to wszyscy ja biora z ORLENu. Kazda stacja dodaje tylko swoje dodatki. Chodzi opinia, ze ORLEN daje najlepsza rope na swoje stacje, ale ile w tym prawdy to nie wiem. Jezdze od paru miesiecy na zwyklym ekodieslu (jakies 13.000km) i wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 FLY Czyli tą ankietę można SE wsadzić w du.e wychodzi że wszyscy jeżdzą na Orlenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 wątpię że shell sprzedaje paliwa z orlenu FLY Czyli tą ankietę można SE wsadzić w du.e wychodzi że wszyscy jeżdzą na Orlenie ale wychodzi na to że orlen ma najleprzego diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 ale wychodzi na to że orlen ma najleprzego diesla smiley poteierdzam :th: audice tankowalem dopiero 3 razy (zawsze na shelu),ale po przeczytaniu postow w tym temacie ostatnie 3 razy zalalem swojego busa na orlenie (do tej pory zawsze na NESTE,czasami na SHELLU) i auto nie do poznania :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Flyer możesz jakoś zmodyfikować temat wątku aby wyrazniej pisało, że dotyczy on silników 2.5 V6? Jak widac sam prefix nie wystarcza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Done. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Zakładamy się, że znajdą się "pacjenci", którzy nie doczytają tematu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się