danu44 Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Witam Zrobilam swoje pierwsze logi. Domyslam sie ze nie wyszly najlepiej. Postaram sie nastepnym razem o jeszcze lepsze wykonanie. Niestety nie moglam sie zastosowac do schematu 3 bieg i pelny gaz, gdyz jest to automat. I zeby go rozpedzic szybko do 3000 tys. obrotow, to jest ok. 145 km. na godzine, bez redukcji biegow jest niemozliwe. Dlatego tez wolno lecz zdecydowanie rozpedzalam autko od ok. 75 kilometrow (4 bieg) tj. ok. 1700 obrotow do 3000. Co napewno widac na logach. Mam nadzieje ze pomimo wszystko uda sie kolega odszyfrowac co zapisaly logi. Serdecznie pozdrawiam Dana ps. w BS grupa 004 i w Dynamicznych grupa 011 zapisaly mi sie dwa razy. Gdzies popelnilam blad. Sorry. BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56677.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56676.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56678.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56675.html MB - statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56685.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56681.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56686.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56682.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56684.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56683.html Dynamiczne - MB Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56694.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56695.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56688.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56689.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56692.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56691.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56690.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/db_56693.html
ciahciah Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 statyczny kąt wtrysku 0, źle ustawiony:) katalizator do wycinki dynamiczne do poprawy, logi dynamiczne robi się na drugim biegu od 2000obr i pedał do dechy, z logów w których padał nie był do dechy nie można nic mądrego powiedzieć
danu44 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Opublikowano 10 Września 2011 Witaj Damian Dziekuje za wstepna ocene Ale jak to kat wtrysku zle ustawiony? To znaczy ze kat jest zly? Przeciesz w MB w drugiej pozycji jest ok. 57 jednostek. Juz o tym pisalismy. Oraz jak pamietasz, bylam na ustawieniu kata wtrysku metoda zegarowa, i jest ustawione wedlug tego co mowia dane fabryczne. Sorry ze laicko pytam, ale chcialabym doprowadzic wszystko do ladu. Dynamiczne poprawie. Dziekuje. Pozdrawiam
Paaweell1988 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Koleżanko kąt początku wtrysku sprawdza się na drugiej pozycji w bloku 000 w BS a nie w MB, tak więc u Ciebie na drugiej pozycji w grupie 000 BS jest 0 i dlatego to jest do poprawy. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 statyczny kąt wtrysku patrzy się w 000 basic setting ale jak pali dobrze do zimy możesz się wstrzymać z korektą
trezor4 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 statyczny kąt wtrysku 0, źle ustawiony:) katalizator do wycinki dynamiczne do poprawy, logi dynamiczne robi się na drugim biegu od 2000obr i pedał do dechy, z logów w których padał nie był do dechy nie można nic mądrego powiedzieć na drugim czy na trzecim ?
Fifiński Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 statyczny kąt wtrysku 0, źle ustawiony:) katalizator do wycinki dynamiczne do poprawy, logi dynamiczne robi się na drugim biegu od 2000obr i pedał do dechy, z logów w których padał nie był do dechy nie można nic mądrego powiedzieć na drugim czy na trzecim ? trzecim
vauxhall95 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 statyczny kąt wtrysku patrzy się w 000 basic setting ale jak pali dobrze do zimy możesz się wstrzymać z korektą Wyjdzie to bokiem,owszem mozna sie wstrzymac do zimy ale jak ma 30-40,a nie 0 rownie dobrze moze byc o zabek pompa przesunieta. Kat do natychmiastowej regulacji[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2011, 13:13_________________________________________________ statyczny kąt wtrysku 0, źle ustawiony:) katalizator do wycinki dynamiczne do poprawy, logi dynamiczne robi się na drugim biegu od 2000obr i pedał do dechy, z logów w których padał nie był do dechy nie można nic mądrego powiedzieć na drugim czy na trzecim ? trzecim automat na drugim
lukjar7 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 ja tak jak poprzednik, sprawdzic ustawienie rozrzadu
danu44 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Opublikowano 10 Września 2011 Witam Koleżanko kąt początku wtrysku sprawdza się na drugiej pozycji w bloku 000 w BS a nie w MB, tak więc u Ciebie na drugiej pozycji w grupie 000 BS jest 0 i dlatego to jest do poprawy. Pozdrawiam Rozumiem co napisales, kat wtrysku w BS druga pozycja. U mnie jest 0, ale nie wiem czy VAG czyta poprawienie, gdyz w momencie wlaczenia BS 000, na pare sekund pokazuje sie pomiar i znika... Moze mam problem z kablem. W tescie na sprawdzenie portow VAG pokazuje COM... ok, interfejs znaleziono 0. A tak poza tym wszystko dziala, co widac w logach. Sterowniki mam tez zainstalowane wszystkie z plyty. Porty tez sa takie same w VAG i Menedzer. I jeszcze pytanie co pokazuje grupa 000, druga pozycja w MB? statyczny kąt wtrysku patrzy się w 000 basic setting ale jak pali dobrze do zimy możesz się wstrzymać z korektą Damian nie chce czekac do zimy choc auto pali dobrze. Wiesz ze od czasu rozrzadu, z autem jest cos nie tak. Moze rozrzad jest jednak zle zlozony? Dlatego chce dojsc do tego co sie dzieje. Czy mozliwe jest ze ci co ustawiali kat wtrysku na zegar, ustawili to na 0..? Powiedz mi co mam robic... ustawiac pompe jeszcze raz? ja tak jak poprzednik, sprawdzic ustawienie rozrzadu Rozrzad byl robiony miesiac temu. A jak sprawdzic ustawienie rozrzadu...? Wszystko od nowa? czyli caly przod itd...? [br]Dopisany: 10 Wrzesień 2011, 21:46_________________________________________________vauxhall95 Czyli 2 (drugi) bieg... napewno? bo kolega powyzej pisze ze 3. I teraz tak, od 2000 obrotow do 3000... na drugim biegu? Nie rozwali mi to skrzyni biegow? Pytam bo nie wiem, wiec sorry za nieswiadomosc. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i porady. Pozdrawiam Dana. ps. auto jest fajne jak nie trzeba go naprawiac...[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2011, 21:53_________________________________________________ katalizator do wycinki Sorry, ale jak to do wycinki, mam jezdzic bez katalizatora...?
Fifiński Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Musisz przelecieć cały zakres obrotów - ja w manualu klepie do 4.5k obrotów więc ci się skrzynia nie rozleci ;p Jak potrzebujesz inny kabelek to daj znać na pw w jakiej dzielnicy kato mieszkasz
lukjar7 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 rozrzad sprawdzisz bez sciagania przodu, 0 w okienku koła zamachowego fi 15 w pompe wtryskową I to tyle bo kąt wtr to korelacja tych dwoch elementów ale dla wszystkiego mozesz zdjac pokrywe zaworów i z tyłu wałka wkładasz suwmiarke
danu44 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 Witaj lukjar7 No i to wlasnie chcialam dokladnie wiedziec...!!! Po wymianie rozrzadu miesiac temu, silnik chodzil nie tak jak wczesniej. Mechanik natomiast twierdzil ze napewno wszystko jest dobrze. Pojechalam do kilku innych warsztatow i spytalam czy jest mozliwosc sprawdzenia ustawienia rozrzadu. Za kazdym razem odpowiadano mi ze oczywiscie, ale trzeba demontowac caly przod tak jak do wymiany rozrzadu... :gwizdanie: Tacy sa nasi kochani "fachowcy" mechanicy... Podejrzewam ze facet ustawial mi rozrzad tylko na znaki i pompa musiala mu sie przesunac. Napewno jest to minimalne przesuniecie, bo auto zapala i jezdzi bez problemu. Ale prawdopodobnie wlasnie podczas sprawdzania kata wtrysku bedzie wychodzil problem. Tak mi sie wydaje, czy dobrze nie wiem. Ciekawe jest rowniez to ze bylam w servisie Boscha i tam po sprawdzeniu stwierdzono ze kat wtrysku jest za wczesny. Nastepnie ustawiono mi go na czujnik zegarowy wedlug norm fabrycznych. I powiedziano ze teraz bedzie dobrze. I rzeczywiscie silnik zacza pracowac łagodniej i nie tak twardo. Ale teraz wychodzi na to ze skoro w BS w poz. drugiej jest 0, to kat wtrysku jest dalej zle ustawiony. Wiec mysle ze chyba jest przestawiona pompa wzgledem rozrzadu. Nie wiem czy dobrz to wymyslilam, ale tak cos czuje. Musze znalezc teraz kogos kto sprawdzi mi ustawienie rozrzadu bez zdejmowania przodu. Napewno nie jest to latwe gdyz jest to automat. I problemem bedzie obrocic silnikiem. Moze dlatego mowia mi ze trzeba zdjac przod. Pozdrawiam i zycze milej niedzieli [br]Dopisany: 11 Wrzesień 2011, 07:47_________________________________________________ Musisz przelecieć cały zakres obrotów - ja w manualu klepie do 4.5k obrotów więc ci się skrzynia nie rozleci Jaki caly zakres obrotow...? Z wczesniejszych postow zrozumialam ze na drugim biegu od 2000 do 3000. Ja przy 3000 obrotow mam 150 km na godzine wiec nie wiem czy automatyczna skrzynia jest na cos takiego przygotowana. I do tego ktora ma juz napewno ok. 400 tys km. Wiesz jaka jest roznica w cenie pomiedzy manualem a automatem... to jest prawie połowa mojego auta.
vauxhall95 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Logi dynamiczne robi sie od 1500 do 4200 Masz opisy na automatycznej skrzynii,podczas jazdy wrzucasz na 2- nie musisz sie zatrzymywac.gaz do oporu,ale zeby czasem nie zrzucil na 1.Wciskasz log i przy 4200 stop.[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2011, 08:20_________________________________________________Aha dodam,ze blokada mimo wszystko wchodzi,a pompe i tak o zabek mozna przestawic,przekonalem sie na wlasnym aucie.
danu44 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 Aha dodam,ze blokada mimo wszystko wchodzi,a pompe i tak o zabek mozna przestawic,przekonalem sie na wlasnym aucie. A no wlasnie, i jak to rozwiazac...? To znaczy ustawic dobrze? Mozliwe ze mechanik ktory wymienial mi rozrzad wlozy blokade do kola pompy. Tak mnie wkoncu zapewnial. A moze jednak pompa sie przestawila, wrecz niemozliwe, ale skoro tak piszesz.
vauxhall95 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Aha dodam,ze blokada mimo wszystko wchodzi,a pompe i tak o zabek mozna przestawic,przekonalem sie na wlasnym aucie. A no wlasnie, i jak to rozwazac...? To znaczy ustawic dobrze? Mozliwe ze mechanik ktory wymienial mi rozrzad wlozy blokade do kola pompy. Tak mnie wkoncu zapewnial. A moze jednak pompa sie przestawila, wrecz niemozliwe, ale skoro tak piszesz. u siebie jezdzilem z pompa przestawiona o zabek dwa lata,i nawet mialem kat wtrysku dobry,blokady wszystko wchodzilo,zabek przestawilem blokada dalej wchodzi.
danu44 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 Patryk, czy to kolo sie tak rusza na wszystkie strony za nawet po wlozeniu blokady mozna go o zabek przesunac...?
lukjar7 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Dana: Wałem pokrecisz 12-sto kątkną 19-stką także nie trzeba nic rozbierac:) vauxhall95: Dało się włożyć pewnie blokade w pompę bo pewnie leżała w ktoryms skrajnym położeniu, jak widać ze pompa stoi jakoś dziwnie, ustawiasz ja w poł srodkowe i dopiero ustawiasz rozrząd
danu44 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 Super, bardzo dziekuje za odpowiedz. Milej niedzieli... Pozdrawiam ps. "zalamuja" mnie ci mechanicy w warsztatach. Chcialam powiedziec inaczej ale sie powstrzymalam.
vauxhall95 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Dana: Wałem pokrecisz 12-sto kątkną 19-stką także nie trzeba nic rozbierac:) vauxhall95: Dało się włożyć pewnie blokade w pompę bo pewnie leżała w ktoryms skrajnym położeniu, jak widać ze pompa stoi jakoś dziwnie, ustawiasz ja w poł srodkowe i dopiero ustawiasz rozrząd wlasnie ze nie,wchodzi tak samo mniej wiecej.Juz pare razy sie przekoziolkowalem
Rekomendowane odpowiedzi