Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

no, tez jest spoko, wazne tylko zeby ladne koncoweczki wydechu zalozyc, a nie zostawiac seryjne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Flyer, ja mam S-linowe końcówki wydechu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się tam widzą na równi dwa rodzaje wydechów ten po jednej stronie jak i po dwóch :good: dopiero ten od s4 robi różnicę :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Poniedziałek ładowalem aku pod firmą , pokazal 100 % po 5 godzinach.

Jak narazie jest rano 80 % sprawnosci po dojechaniu do firmy 100 % wiec jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Poniedziałek ładowalem aku pod firmą , pokazal 100 % po 5 godzinach.

Jak narazie jest rano 80 % sprawnosci po dojechaniu do firmy 100 % wiec jest OK

Spoko jest z AKU :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę ,że najlepsze czasy ten akumulator ma już za sobą , bynajmniej jak porównuję z tym co mam. U mnie cały czas wyświetla 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często na do życia przywraca dłuższe ładowanie niskim prądem. Żonie wyładował się aku w toyocie przez niedomknięte drzwi :wallbash: ładował się prawie 2 doby na niskim i jest spokój już ponad rok. Ale to też zależy w jakim stanie jest elektrolit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4.2 FSI :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: dobrze ogarnięta S4 będzie szła tak samo jeśli nie lepiej :cool1: i zapewne spali mniej.

Ale za to body mód malinka :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... przeciez to sa zwykle ilustracje od ludzi, a nie zadne oficjalne info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabieram sie do wyrzezbienia audi music interface zintegrowanego z uchwytem do iphona brodita oraz interface'u do telefonu via bluetooth brakuje mi wiazki i ew. mikrofonu...

gdzies czytalem, ze wersje audio z bang&olufsen maja system aktywnego tlumienia halasu.. prawda czy falsz?

jesli prawda to musi miec mikrofon we wnetrzu, inaczej nie wygeneruje przeciwfali...

czy wiazke musze dorabiac sam czy jest gdzies mozliwosc kupienia gotowca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę ,że najlepsze czasy ten akumulator ma już za sobą , bynajmniej jak porównuję z tym co mam. U mnie cały czas wyświetla 100%.

Też tak myślę bo u mnie też cały czas 100% pokazuje a od tygodnia w górach siedzę i w nocy temp do -30 spada, auto mało jeździ bo 2 km mamy na stok więc nie doładowuje go dobrze a codziennie rano sprawdzam i jest 100%, dopiero po włączeniu webasta raz spadło do 10%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy da sie przekodowac b8 tak by sie lusterka przy cofaniu opiszczaly?

I by mozna bylo tym z menu car sterowac?

Ja u siebie odpaliłem to :) tylko pytanie jakie masz lusterka ? albo podaj numer sterownika drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy da sie przekodowac b8 tak by sie lusterka przy cofaniu opiszczaly?

I by mozna bylo tym z menu car sterowac?

sterować chyba nie można, da sie przekodować tylko prawe lusterko jeśli dobrze wiem:

Passenger Side Mirror Turn-down (while reversing) w/o Memory Seats/Mirrors:

Mirror selector switch must be on right mirror to work:

1. http://www.audizine.com/wiki/index.php?title=Image:Mirrors.jpg

2. http://www.audizine.com/wiki/index.php?title=Image:Mirrors2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak Panda napisał :) Tylko trzeba pamietac aby ustawić przełacznik w prawo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przegladam kody z audizine i znalazlem takie cos:

Emergency Brake Flashing Lights:

[46 - Comfort System]

[Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 8

Bit 0 – Emergency Brake Flashing via Turn Lights active (1 = active)

Bit 1 – Emergency Brake Flashing via Brake Lights active (1 = active)

wiecie jak jest w wersji europejskiej domyslnie?

z innej beczki:

modu z wylaczaniem sciemniania LEDow przy wlaczonym kierunkowskazie nie rozumiem zupelnie.

Moim zdaniem i tak przedni kierunkowskaz umieszczony jest tragicznie i ledwo co go widac..

wylaczanie sciemniania ledow powoduje, ze jest jeszcze gorzej.. mozna to przyplacic zyciem.. do rozwazenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...