Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1820

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, kiedyś widziałem jak polecaliście jakiś komis. Człowiek ma pewne auta. Pamięta ktoś jego nazwę?

pewny komis to oksymoron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być przyczyną dość dużego spalania jak dla mnie. Wychodzi mi 8.5 litra po za tankowaniu. W mieście zaduzo nie jeżdżę w sumie to wyjeżdżam jakieś 3 km do drogi szybkiego ruchu i tam kilkanaście kilometrów. Odcinki po około 18 km b7 w takiej jeździe paliło 6.3 litra i tyle mi pokazywał fis a tu fis pokazuje 6.0 a pali 8.5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kiedyś widziałem jak polecaliście jakiś komis. Człowiek ma pewne auta. Pamięta ktoś jego nazwę?

pewny komis to oksymoron

Chodziło mi o MPMOTO......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być przyczyną dość dużego spalania jak dla mnie. Wychodzi mi 8.5 litra po za tankowaniu. W mieście zaduzo nie jeżdżę w sumie to wyjeżdżam jakieś 3 km do drogi szybkiego ruchu i tam kilkanaście kilometrów. Odcinki po około 18 km b7 w takiej jeździe paliło 6.3 litra i tyle mi pokazywał fis a tu fis pokazuje 6.0 a pali 8.5.

18km to nie jest jakas mega trasa dla silnija aby sie nagrzac. teraz warunki pogodowe tez maja wplyw. Pytanie czy np: masz egr sprawny, czy cos modziles z mocą, czy tankujesz na tej samej stacji żeby porownac spalanie. Ja bym sie nir sugerowal fisem bo to klamca. Zatankuj pod korek do tej samej liczy odbic bagnetu i porownaj liczbowo litry / przejechane km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey mam problem bo kostki nie pasują

a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze

ktoś coś pomoże

zielona to moja przedlift

a fiolet to polift

chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy

macie może pomysł co z tym zrobić7048840_482a770d55dd2246cf2bcb1cc3adf144

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey mam problem bo kostki nie pasują

a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze

ktoś coś pomoże

zielona to moja przedlift

a fiolet to polift

chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy

macie może pomysł co z tym zrobić7048840_482a770d55dd2246cf2bcb1cc3adf144

Musisz przyciąć te dwa wystające elementy po bokach na dole. One ni wchodzą w starą taśmę bo jak spojrzysz na swoją kostkę to te elementy są nieco niżej . Przytnij i po problemie ;) Mimo, że to przytnie to i tak będzie się solidnie trzymać taśmy :thumbup1:

Edytowane przez Norbas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey mam problem bo kostki nie pasują

a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze

ktoś coś pomoże

zielona to moja przedlift

a fiolet to polift

chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy

macie może pomysł co z tym zrobić7048840_482a770d55dd2246cf2bcb1cc3adf144

może przełożyć wiązke od poduszki pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopni

Przestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy :decayed: Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz :grin: Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie przestał mi działać spryskiwacz tylnej wycieraczki wiecie jak do tego sie zabrać

a silniczek słychac??? moze najpierw szpilka zobaczyc ostatnio tak miałem ze jakis syf był i przepchałem i było ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie przestał mi działać spryskiwacz tylnej wycieraczki wiecie jak do tego sie zabrać

a silniczek słychac??? moze najpierw szpilka zobaczyc ostatnio tak miałem ze jakis syf był i przepchałem i było ok

nie sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey mam problem bo kostki nie pasują

a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze

ktoś coś pomoże

zielona to moja przedlift

a fiolet to polift

chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy

macie może pomysł co z tym zrobić7048840_482a770d55dd2246cf2bcb1cc3adf144

Musisz przyciąć te dwa wystające elementy po bokach na dole. One ni wchodzą w starą taśmę bo jak spojrzysz na swoją kostkę to te elementy są nieco niżej . Przytnij i po problemie ;) Mimo, że to przytnie to i tak będzie się solidnie trzymać taśmy :thumbup1:

powiedz mi dokładniej jak mam to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey mam problem bo kostki nie pasują

a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze

ktoś coś pomoże

zielona to moja przedlift

a fiolet to polift

chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy

macie może pomysł co z tym zrobić7048840_482a770d55dd2246cf2bcb1cc3adf144

Musisz przyciąć te dwa wystające elementy po bokach na dole. One ni wchodzą w starą taśmę bo jak spojrzysz na swoją kostkę to te elementy są nieco niżej . Przytnij i po problemie ;) Mimo, że to przytnie to i tak będzie się solidnie trzymać taśmy :thumbup1:

powiedz mi dokładniej jak mam to zrobić

Sprawdź PW :D

wkleje tutaj

2i6hkh26.jpg

Powiększ sobie zdjęcie i zobacz gdzie masz zaznaczone czerwone kółeczka na kostce z fioletowym zaczepem. Bierzesz pilnik albo nóż do tapet i ścinasz bądź piłujesz to na równo ze ścianką ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopni

Przestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy :decayed: Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz :grin: Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.Bez przesady ze to za krótko na diesela. Rozumiem jakbym jechał i po 3 km kończył przejażdżkę...

Ale skąd taka różnica między CR a PD?

Na trasie do Polski wzięła mi kolo 9 litrów średnio 160km/h jechałem b7 mieściła się w 7.5 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopni

Przestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy :decayed: Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz :grin: Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.
Bez przesady ze to za krótko na diesela. Rozumiem jakbym jechał i po 3 km kończył przejażdżkę...

Ale skąd taka różnica między CR a PD?

Na trasie do Polski wzięła mi kolo 9 litrów średnio 160km/h jechałem b7 mieściła się w 7.5 ...

Zielonego pojęcia nie mam, ale mi liftowa też dychę łyka przy 160-180. Średnie z 5 tyś km mam prawie 8l, a na autostradach nie latam. Główkowałem, główkowałem i zwaliłem to na kapeć 255 i Quattro, a poza tym, kto by się tymi dwoma czy trzema litrami przejmował. Pali tyle ile musi, ma się odpychać. Zresztą co się dziwić spalaniu jak ten samochód więcej na lewym niż na prawym :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopni

Przestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy :decayed: Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz :grin: Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.
Bez przesady ze to za krótko na diesela. Rozumiem jakbym jechał i po 3 km kończył przejażdżkę...

Ale skąd taka różnica między CR a PD?

Na trasie do Polski wzięła mi kolo 9 litrów średnio 160km/h jechałem b7 mieściła się w 7.5 ...

podepnij kompa i sprawdź czy masz błędy, dodatkowo sprawdź nastawy rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się tym nie przejmuje tylko wkurza mnie ze często musze na stacje zjeżdżać :grin: u mnie kapec 205 na lato mam 255 ciekawe co wtedy będzie :decayed:

Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopni

Przestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy :decayed: Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz :grin: Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.
Bez przesady ze to za krótko na diesela. Rozumiem jakbym jechał i po 3 km kończył przejażdżkę...

Ale skąd taka różnica między CR a PD?

Na trasie do Polski wzięła mi kolo 9 litrów średnio 160km/h jechałem b7 mieściła się w 7.5 ...

podepnij kompa i sprawdź czy masz błędy, dodatkowo sprawdź nastawy rozrządu
błędy brak jak sprawdzic ten rozrząd?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...