daniell-gda Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Pomocy jak przykrecic tu webasto Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
piotrekb_tt Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Pomocy jak przykrecic tu webasto Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Żeby było jak oryginał to musisz kupić specjalne nity z gwintem w ASO które się montuje w te otwory które pokazałeś.
daniell-gda Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Żeby było jak oryginał to musisz kupić specjalne nity z gwintem w ASO które się montuje w te otwory które pokazałeś.Dzieki za odp. A masz moze numer czesci lub zdjecie jak to wyglada zamowie z aso jestem w trakcie montazu ale nic bez tego nie zrobie [emoji51] Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
matriw Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Panowie czy tylne tarcze 330 wejdą w oryginalne 16"? I czy w ogóle jest sens pchać 330 skoro z przodu tylko 320
D4NTE Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Panowie czy tylne tarcze 330 wejdą w oryginalne 16"? I czy w ogóle jest sens pchać 330 skoro z przodu tylko 320 16 nie wejdzie. 17 wejdą i to nie wszystkie. Ja miałem 17 z et 29 z A5 i wchodziły na styk. A czy warto? Musisz sobie samemu zadać to pytanie ile Cię to wyniesie. Komplet z s4 robi robotę. Tył na 330mm ma przewagę bo jest wentylowany. Na pewno poczujesz różnicę. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
st4yKool Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 W dniu 10/1/2017 o 09:30, wampir napisał: Czy ktos z Was ma 3.0tdi i uzywa go na krotkich odcinkach po miescie np 6km ? Ja mam tyle do roboty.. co tam?
zabiello Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Mógłby mi ktoś sprawdzic i podać z jakim momentem dokręcać śruby obejmy tuleji przedniego stabilizatora? Byłbym niezmiernie wdzięczny.
chudineze Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 38 minut temu, st4yKool napisał: Ja mam tyle do roboty.. co tam? Kolega zbiera informację co przy takich przebiegach może się dziać. Wczoraj wypytywał mnie przez telefon, ale może ktoś mu jeszcze coś rzuci.
st4yKool Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 5 minut temu, chudineze napisał: Kolega zbiera informację co przy takich przebiegach może się dziać. Wczoraj wypytywał mnie przez telefon, ale może ktoś mu jeszcze coś rzuci. Co sie moze dziac.... za duzo to nie... DPF w 3.0 jest bardzo pojemny.. mechanizm wypalania dziala spoko, ja przynamniej nie mialem problemow.. co moze sie ewentualnie wydarzyc, to zawalona chlodnica EGRu.. co jest kosztowne jak robisz w ASO, jak wszystko hehe, ale mozna sobie ja wyjac i przeczyscic.. jak ktos ma czas/umiejetnosci/warunki. U mnie jest nowa, po 130kkm wleciala.. razem z zaworem. No i to wszystko... bedzie duzo palil przy takich przebiegach.. w sensie wiekszosc trasy bedzie na ssaniu.. wiec pewnie kolo 9 bedzie wciagac.. ja robie 6km ale nie mam zadnych swiatel praktycznie.. moze 1-2... 1
edraven Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 JA codziennie robie 2x10 km plus troche samego miasta i trasa drugie tyle w miesiącu . Srednie spalanie z tankowań do pełna to 9 litrów więc chyba spoko. Spodziewalem się odrobinę mniej ale musi swoje zjeść przy 4WD i Stroniku. Na tę chwile przy motorowni nic nie ma do zrobienia. Był problem z EGRem ale zrobiłem mu czyszczenie chłodnicy z procedury jeszcze zanim wywalił checka i o dziwo od 4kkm spokój. Temat pewnie wróci ale narazie jest OK. Do zmiany będzie 2mas bo się tłucze ale trudno się dziwić skoro silnik miał obroty biegu jałowego na 600rpm ustawione.
Gibons Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 z tego co wiem kazde 3.0tdi ma 600rpm
st4yKool Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) 630-650 poprawka spojrzalem w logi Edytowane 2 Października 2017 przez st4yKool
edraven Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 wiem że każde, ale tak czy inaczej morduje to dwumase. Z tego co wiem to ciezko w Stroniku dojeżdzić 200k na ori dwumasie.
pawelde Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Pany pomocy... musiałem dziś zrobić update oprogramowania silnika aby dostać przegląd (DE). Odebrałem auto a po chwili zołta sprężynka.... Jutro święto a więc wszytko zamknięte... a ja miałem jechać na urlop do PL.Vcds pokazuje 5 błėdów:1 błąd w ABS oraz 4 błędy w silniku:
wrclaguna Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Trzeba zakodowac wszystko masz starego loga ?
pawelde Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Nie:(Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka
pawelde Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Próbowałem zakodować ale silnik nie przyjmuje żadnych kodowań... dokładałem tylko pdc tył i tempomat. Nie mam navi tylko Radio Concert i kolorowy wyświetlacz.... W długim kodowaniu w silniku są same zera a więc kompletnie wyczyścili sterownik...Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka
Hubertus01 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) pozdro dla tego kto montował listwy progowe http://allegro.pl/audi-a4-b8-avant-kombi-quattro-panorama-s-line-i6974858350.html Edytowane 2 Października 2017 przez Hubertus01
pawelde Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Tak, musiałem aby przejść TÜV... byłem pewien że mam zapiasne kodowania ale gdzieś znikły. Nie wiem czemu ale nie jestem wstanie w silniku nic zakodować....Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się