Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Komornik , do diesla pasi 320/300 ?

Tak wiem ... "W nienawiści do diesla, tak zostałem wychowany"

Tył 300 wentyl ..... ?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Komornik , do diesla pasi 320/300 ?

Tak wiem ... "W nienawiści do diesla, tak zostałem wychowany"

Tył 300 wentyl ..... ?

pasi. 300 nie jest wentylowane

Opublikowano

Kuba , dzięki :hi:


To jakie mam seryjnie ?

Auto w profilu ....

Opublikowano

300 niewentylowane :)

W sumie tył to pewnie bardziej by się komuś przydał na jakiegoś swapa w innym aucie. Do czego to pasuje p&p?

Opublikowano

Kuba , dzięki :hi:

To jakie mam seryjnie ?

Auto w profilu ....

"na przedzie" masz tarcze 314mmx25mm

Opublikowano

To w takim razie 320 się nie opłaca, trzeba szukać coś innego. Dzięki za radę .

Opublikowano

zalezy za jaka kase. u Ciebie jest 314x25. 320 jest na 30mm i te 5mm na grubosci juz jest odczuwalne przy mocniejszym hamowaniu (szczegolnie kilku pod rzad)

Opublikowano

Pixi wrzucaj minimum 345.. no z q5... lub 356 z a6c7 jak ci się zmiesci w fele...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

z tym minimum to przesadzasz. 345mm jest na przyklad w S4. samochodzie ktory ma 333KM.

jasne, mozna sobie do 2.0 tdi wrzucic nawet 365mm z rs'a - tylko po co?

Edytowane przez Yoghurt
Opublikowano

zeby to w koncu hamowalo,

Wg mnie optymalny zestaw do hamowania to caly(przod i tyl) set z S4

Opublikowano

Zalezy jak jezdzisz.. seria w s4 jest duzo za slaba do tego auta.. chyba ze smigasz do kosciola tylko :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

W B6 miałem 320 i mam wrażenie że moje seryjne są o wiele lepsze . Niebawem coś tam z mocą się zmieni to nauczony doswiadczeniem zaczynam sie powoli rozgladac w temacie hamulców .

Oczywiscie wszyscy macie rację piszac swoje odczucia , zależy co kto lubi i ile chce kasy wydać .

Edytowane przez PIXI
Opublikowano

Ja zmienilem najpierw heble zanim cokolwiek z moca.. co prawda nie dzilaly idealnie, w zwiazku z opisanym tu problemem, ale czułem duza różnice szczegolnie przy predkosciach 200+ i czestym hamowaniu.. przeszedlem z serii 3.0tdi czyli 320/1 tlok i 300/niewemtylowane na 345 na 4 tloku i 330.. na codzien wypas, czy wytrzyma trackday na nurburgringu sie okaze :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano

Witam,czy ktoś mógł by powiedzieć który z forumowiczów rozkodowuje nr vin i sprawdza historię serwisową.

Opublikowano

Pixi jak chcesz mam heble konkretnej cenie na sprzedaz. Ja mam takie samo zdanie jak Gabriel u siebie tez mialem set p i t z s4 i niebo a ziemia. Prawda jest taka ze seryjny hebel to dno

Opublikowano

Panowie

Z jakich modeli pasują kierownice pod A4 b8 przed liftingiem aby poduszka i multifunkcja działały ?

Opublikowano

A muszą być taki sam układ przycisków ? Po lifcie w a4 są dodane nowe przyciski, czy jestem w stanie to zakodować ?

2bd4fc2c416039a2med.png

Opublikowano

Temat był juz poruszany wielkrotnie :hi:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/230779-montaz-kierownicy-multifunkcyjnej/?p=3293282#entry3293282



KIEROWNICE z poduszkami od A1 A3 8V A6 C7 A7 nie pasuja !

MULTIFUNKCJA nie działa !


image.jpg



***** Jeśli kupimy kierownce z takimi strzałkami ( patrz foto) to znaczy ze jest z modeli AUDI :

- A1 A3 8V A6 C7 A7

- MULTIFUNKCJA nie bedzie działac !!!

- AIR BAG nie pasuje !!!

Opublikowano

Z q5 podejście tez

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...