Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam ledy z a8 i sa ok

Z ktorego modelu ?

o to pytanie trzeba zapytać się kolegi love-AUDI bo od niego Mam zarowki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Hej mam pytanie.

Czy drzwi od allroada roznia się tylka ta plastikowa delikatna nakladka?

Ona jest na klej.

Da się ja bezinwazyjnie odkleić?

chodzi mi oczywiście o tylnie drzwi.

Edytowane przez Wojtek_A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ledy z a8 i sa ok

Z ktorego modelu ?
o to pytanie trzeba zapytać się kolegi love-AUDI bo od niego Mam zarowki
nie jestem na 100%, ale pewnie z ostatniego modelu.

posted from my mobile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Mała prośba, do tych co zmienili te żarówki na ledy we wstecznych - możecie zrobić zdjęcie, ale z perspektywy kierowcy (może być, jak staniecie przy drzwiach kierowcy i fotka na tył), żeby zobaczyć jak to świeci. Szukam jak najmocniejszych ledów na wsteczny, ale po rozmowie z Tomkiem Zajączkowskim wynika, że ciężko będzie znaleźć coś co dobrze świeci.

Oraz druga prośba, wymieniał ktoś czujnik poziomowania bixa ten z tyłu

wali mi błąd: 00497 - Czujnik układu poziomowania pojazdu z tyłu

010 - Przerwa / zwarcie z plusem - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101010
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 194904 km
podejrzewam, że dostała się woda do środka, patrzyłem na kanale jak go odkręcić ale miejsca tyle, że nawet ręki nie idzie wsadzić. Trzeba koło odkręcić żeby go wyjąc czy jest jakiś inny sposób ?
Dzięki za odpowiedź.

wsteczny.jpg

wsteczny1.jpg

Zdjęcia robione telefonem, ale w trybie manual.

Neon + w rejestracji dosyć mocne LEDy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mam pytanie.

Czy drzwi od allroada roznia się tylka ta plastikowa delikatna nakladka?

Ona jest na klej.

Da się ja bezinwazyjnie odkleić?

chodzi mi oczywiście o tylnie drzwi.

Drzwi są te same różnią się tak jak piszesz plastikową listwa a jak ona jest mocowana to pojęcia nie mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Mała prośba, do tych co zmienili te żarówki na ledy we wstecznych - możecie zrobić zdjęcie, ale z perspektywy kierowcy (może być, jak staniecie przy drzwiach kierowcy i fotka na tył), żeby zobaczyć jak to świeci. Szukam jak najmocniejszych ledów na wsteczny, ale po rozmowie z Tomkiem Zajączkowskim wynika, że ciężko będzie znaleźć coś co dobrze świeci.

Oraz druga prośba, wymieniał ktoś czujnik poziomowania bixa ten z tyłu

wali mi błąd: 00497 - Czujnik układu poziomowania pojazdu z tyłu

010 - Przerwa / zwarcie z plusem - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101010
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 194904 km
podejrzewam, że dostała się woda do środka, patrzyłem na kanale jak go odkręcić ale miejsca tyle, że nawet ręki nie idzie wsadzić. Trzeba koło odkręcić żeby go wyjąc czy jest jakiś inny sposób ?
Dzięki za odpowiedź.

wsteczny.jpg

wsteczny1.jpg

Zdjęcia robione telefonem, ale w trybie manual.

Neon + w rejestracji dosyć mocne LEDy.

Dzięki, całkiem przyzwoicie Ci ten zestaw świeci. Jakie masz ledy we wstecznym?

Hej mam pytanie.

Czy drzwi od allroada roznia się tylka ta plastikowa delikatna nakladka?

Ona jest na klej.

Da się ja bezinwazyjnie odkleić?

chodzi mi oczywiście o tylnie drzwi.

Drzwi są te same różnią się tak jak piszesz plastikową listwa a jak ona jest mocowana to pojęcia nie mam ;)

Przyklejone na taśmę dwustronna, dosyć mocno siedzi. Jak zdejmiesz listwe to raczej na karoserii zostanie jescze klej, który trzeba usunąć - albo gumą na wiertarkę, ale tu ostrożnie bo można lakier spalić, albo pleksą zaostrzoną i najlepiej na mrozie (a teraz warunki sprzyjają). (ewentualnie kciuczek i jedziesz z tematem... ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam taki problem, a właściwie to kumpel ze swoją b8 CDHA. Padło mu autko na autostradzie (zapaliło się EPC, zaczęła migać kontrolka od silnika i auto zaczęło szarpać) i w serwisie stwierdzili, ze przez rozregulowany wtrysk mieszanka do pierwszego cylindra była zbyt wysoka, rozwaliło zawór i odłamki zaworu porysowały tuleje, wręcz wtopiły się i sugerują wymianę silnika na nowy.

Pierwsze pytanie czy diagonoza jaką postawili faktycznie może być prawdziwa? Jęśli tak to co mogłobyć tego powodem? Przy ostatniej wizycie w warsztacie nie było błędów w silniku, może mieć to związek z programem jaki zrobił jakieś 1,5 roku temu?

I ostatnie pytanie, jakby ktoś miał taki silnik na zbyciu (bez osprzętu) to dajcie znać. Co ewentualnie można poszukać by też pasowało?

ktos cos? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, 3G basic zwane tez LOW


chociaz panel wyglada jak od LOW ale na jednostce sa klawisze jak od zmieniarki :/

Edytowane przez Yoghurt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to końcówka 2008 rok. Co tam się da lepszego włożyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to końcówka 2008 rok. Co tam się da lepszego włożyć?

No jak to co, High :)

3G+ jak już coś zmieniać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...