Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

widzieli? Ktoś wyzwanie podejmie? ;)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeżeli dobrze pamiętam to 8K0407271 D ale najłatwiej to sprawdzić. Czytają naklejkę na półosi. Włóż sobie lusterko i przeczytasz spokojnie jaki masz numer. Trzeba dobrze dobrać bo są różne długości osiek.

 

Opublikowano

oki dzieki ;) obadam co tam mam.. puka coraz bardziej..

Opublikowano
Życzę cierpliwości przy wymianie przycisków [emoji3] ułamane ząbki na bank, oby tylko po jednym z czterech [emoji6] 
Może ktoś się skusi na taka gałę ? :> 
IMG_20170119_183523.jpg

To jest z b8?
Opublikowano (edytowane)

oki dzieki ;) obadam co tam mam.. puka coraz bardziej..

Zweryfikuj sobie przy okazji stan wału napędowego.

Edytowane przez komoornik
Opublikowano

Tak B8 albo A5. Oryginał w bdb stanie.

Opublikowano (edytowane)

Ciekawostka..

RL_0_100_5_0.png

pomiar RL sprzed chwili.. zimowki 225, brak przyczepnosci na starcie.. 60ft slabe.. 2.3 sekundy :| 

RL_001_0_100_zima.png 

6.3 normalnie z postoju, 5.0 z hamulca.. da sie poprawic pewnie, jak beda letnie kapcie i lepszy asfalt..

Edytowane przez st4yKool
Opublikowano

Czemu brak trakcji? Śniegu nie widzę.

Czas ze startu zatrzymanego szału nie robi, 2.0 TFSI po programie tyle wykręca :)

Opublikowano

Skrzynia tip z konwerterem momentu.. 1szy bieg praktycznie caly obciety :)
Brak trakcji bo mieli kolami.. znajde moze lepszy asfalt.. jest jeszcze opcja ze 650nm przy starcie to za duzo na te opony..

100-200 powinno byc ciekawsze ale zmierzyć to w holandii nie jest tak latwo hehe

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano

No może faktycznie za dużo Nm.

Przy normalnym starcie, nawet na mokro - ASR załączy się u mnie może na chwilę.

Opublikowano

Jakie to auto?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Z podpisu a4q 3.0tdi po lekkich modach.. :)

mysle ze jeszcze 0.2 do urwania jak bedzie sucho..  w holandii obecnie jest 5 stopni i wilgotno, wiec asfalt taki sobie..  ASR i ESP mialem wylaczone..

Opublikowano

Na tapatalku podpisu nie widać [emoji846]

Jakie dokładnie mody masz,ile PS/Nm?

Opublikowano

354KM 650Nm, IC + turbo hybryda..  na lato pewnie wydech wleci bo jest troche cieplo, DPF zostawilem..

Opublikowano

Nadnie[emoji846],skąd brałeś turbinke?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Perun Turbo..  troche sie nameczylem zeby sie dogadac, bo maja mnostwo klientow i nawet jak machasz forsa przed nosem, trzeba sie naczekac :P

Opublikowano

Jak elastyczność względem serii?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Inny swiat.. trzyma max boost znacznie dluzej.. praktycznie nie czuc zeby tracil ciąg. 5ty bieg jest wrecz nienaturalnie dlugi.. do 220 ciagnie, potem 6 i znowu walniecie w plecy..  

Opublikowano

Chodzi mi jak z niskich obrotów wstaje względem serii,czy zakres uzytecznych obrotów podniósł sie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Tak B8 albo A5. Oryginał w bdb stanie.

Wiela? Pikowana jest?
Tak B8 albo A5. Oryginał w bdb stanie.

Wiela? Pikowana jest?
Tak B8 albo A5. Oryginał w bdb stanie.

Wiela? Pikowana jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...