Hohe Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 26 minut temu, l.e.s.t.e.r napisał: za 10k zrobisz króla i auto wyjdzie cię 60k Co mnie majbardziej martwi to wydaje mi się że to auto nie ma xenonów. Zderzak jest bez klapek na spryski. Może w USA nie trzeba sprysków? A nawet jeśli nie ma, to na aukcji są na foto, więc koleś pewnie dorzuca.
Hohe Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 26 minut temu, l2k2 napisał: . Co za bajer?
mariusz36 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Dokładnie , na USA nie ma sprysków
l2k2 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 41 minut temu, Hohe napisał: Co za bajer?
daniell-gda Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 panowie ciągle chodzi mi po głowie to auto http://allegro.pl/audi-a4-quattro-2-0-tfsi-po-lifcie-2013r-warto-i6905545442.html#thumb/9 Jak sądzicie +/- byłby koszt naprawy. Gość za 38k przywiózł by mi to pod dom [emoji4] Podluznice przekoszone lipaWysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
rafaell68 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 To auto wyłapało konkretnego dzwona. Podłużnice pogięte mocno. Obstawiam, że ktoś miał zamiar to robić ale może wyszło coś jeszcze i sobie odpuścili.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 w inku poniżej na 4 zdjęciu wygląda jakby całe to auto się przestawiło i klapa nie równo już siedzi. https://autoforwarder.com/en/detail/17968-audi-a4-20t-qu-2013
Yoghurt Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 i czy tam na pewno jest 3 generacja tfsi? gdzies tu kiedys byl watek, ze na tamten rynek nadal byla wrzucana druga generacja. Na tej fotce ten silnik tez nie wyglada jak 3 generacja. Masz tu nalatane pond 150K km, poczytaj sobie o problemach z poborem oleju w tych silnikach. Ponizej 5K to chyba nikt Ci tego nie zrobi
st4yKool Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Lester odpusc sobie tego szrota.. rodzine masz? nie woz niej tym.. >_<
l.e.s.t.e.r Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) tak zrobię, chociaż jak na polskie realia to auto jest w zasadzie całe widziałeś pewnie nie raz co na lawetach jedzie do naszego kraju. Początkowo wyglądało to dobrze ale jak wszystko policzysz to tak średnio to wychodzi. To jak to jest z tymi silnikami 2.0 TFSI ? wszystkie II generacji będą brać olej ? Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez l.e.s.t.e.r
bodas Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Dnia 7.08.2017 o 00:20, olinek2 napisał: Ja wytoczyłem dystanse 0.05mm luzu w sumie mam na nich i feldze I jest dużo lepiej BTW to sprawdzajcie stan dzwigienek od poziomowania ksenonu. U mnie jedna główka tak przyłapała na rdzy, że urwało dzwigienkę... Gdzie toczyłeś dystanse pod wymiar? Możesz coś polecić Dnia 7.08.2017 o 21:19, TOM3K napisał: Czyli jak z tymi dystansami. Jak kupie w dystomie 66.5 otwór kołnierza to może wystepować bicie? U mnie występuje. Żadna piasta u mnie nie trzyma wymiaru 66.5
st4yKool Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Godzinę temu, l.e.s.t.e.r napisał: To jak to jest z tymi silnikami 2.0 TFSI ? wszystkie II generacji będą brać olej ? dopiero te 225KM sa poprawione konstrukcyjnie... te starcze najlepiej sprawdzic czy mialy naprawe w ASO na ~7-8k euro/dolcow.. inaczej bym sie nie pchal.. Jaki masz budzet w ogole? nie widze sensu zmiany z b8 na b8 z lepszym silnikiem... strata kasy. dozbieraj na C7..
was002 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 13 godzin temu, l.e.s.t.e.r napisał: Co w takim amerykańcu trzeba jeszcze wymienić? lampy tył ? wkład lusterka kierowcy
l.e.s.t.e.r Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Godzinę temu, st4yKool napisał: dopiero te 225KM sa poprawione konstrukcyjnie... te starcze najlepiej sprawdzic czy mialy naprawe w ASO na ~7-8k euro/dolcow.. inaczej bym sie nie pchal.. Jaki masz budzet w ogole? nie widze sensu zmiany z b8 na b8 z lepszym silnikiem... strata kasy. dozbieraj na C7.. budżet jest do 80-100k wszystko w zależności co się trafi. Szukam powoli czekoś mocnego z rozsądnym apetytem na paliwo więc będę się rozglądał za 2.0 TFSI.
gofer86 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Witam panowie, jaka będzie róznica pomiędzy czujnikiem samopoziomu ( a raczej mocowania czujnika) o numerze 8K0 941 285 P a z koncówka E ? dzięki z góry za pomoc
wypsiu Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Jest u mnie w sedanie 2014 rok Q przejechane 44 tys km . Pełen S-line stronic. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
st4yKool Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 44 minuty temu, l.e.s.t.e.r napisał: budżet jest do 80-100k wszystko w zależności co się trafi. Szukam powoli czekoś mocnego z rozsądnym apetytem na paliwo więc będę się rozglądał za 2.0 TFSI. w tej kasie to bierz 3.0tfsi.. czasami sie trafi normalna A4, zamiast S4 i jest duzo tansza a roznica zadna..
wypsiu Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
TOM3K Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 3 godziny temu, bodas napisał: Gdzie toczyłeś dystanse pod wymiar? Możesz coś polecić U mnie występuje. Żadna piasta u mnie nie trzyma wymiaru 66.5 to jakie dystanse kupić żeby było ok? Nie chce mieć żadnego bicia czy coś w tym rodzaju
Hohe Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ja mam Eibach, wcale nie były jakieś drogie i żadnego bicia nigdy nie miałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się