Pucek Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Jakie najmniejsze ET może być przy 20 calach i 9 szerokości ? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka33Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
TOM3K Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 58 minut temu, Pucek napisał: 33 Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
l.e.s.t.e.r Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 11 godzin temu, Hohe napisał: Hmm, tak ładowałem do tej pory, a teraz przeniosłem interes do tyłu. Zobaczymy jak to będzie. A co do pojemności masz jakieś przemyślenia? Ja mam teraz 95Ah, we wlepie miałem 105ah, tan mniejszy ma chyba mniejszy prad rozruchu bo jak jest zimno to ciężko ma kręcić. Następny na bank będzie 105aH. Ja profilaktycznie ładuje przed i po zimie, ale umnie to głównie jazda po mieście i odcinki max po kilka km
edraven Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 17 godzin temu, Hohe napisał: Ciągle borykam się z problemem niedoładowanego akumulatora. Ten który mam obecnie, Banner, mam około dwóch lat i już go szlag trafia. Idą chłodniejsze dni i problem się nasila. Z kodów wyposażenia wynika, chyba, że powinien być aku 95Ah a wszystkie strony oferujące dobieranie aku po modelu auta, pokazują że powinien być około 75Ah. Kto ma rację? Być może 95Ah jest faktycznie za duży i przez to permanentnie niedoładowany? Jak myślicie? I druga sprawa, czy podłączenie prostownika/ładowarki pod maską zamiast bezpośrednio do aku ma jakieś znaczenie? a nie rezałeś czegoś w stylu zasilanie rejestratora albo dodatkowe gniazdo zapalniczki itp ? Jak źle wybierzesz punkt zasilania takiego badziewia to później lubi drenować aku. Oczywiście w pierwszej kolejności stawiam na aku źle dobrane ale to powinno być załatwione dobrym kodowanie baterii do auta. kolega miał taki motyw, kupił auto i były problemy z paleniem jak auto postało 2-3 dni , zakodawałem mu AKU i jak ręką odjął.
Hohe Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 5 godzin temu, edraven napisał: a nie rezałeś czegoś w stylu zasilanie rejestratora albo dodatkowe gniazdo zapalniczki itp ? Jak źle wybierzesz punkt zasilania takiego badziewia to później lubi drenować aku. Oczywiście w pierwszej kolejności stawiam na aku źle dobrane ale to powinno być załatwione dobrym kodowanie baterii do auta. kolega miał taki motyw, kupił auto i były problemy z paleniem jak auto postało 2-3 dni , zakodawałem mu AKU i jak ręką odjął. Baterie mam zakodowaną dobrze, dużo swojego czasu nad tym siedziałem. Rejestrator mam, podobnie jak kilkanaście innych "odbiorników" dorezanych. Na pewno problemem są krótkie dystanse, gdzie aku nie ma jak się doładować. Jak pisałem wcześniej, przełożyłem wtyke od ładowarki do tyłu i chyba to był dobry ruch. Mam Ctek mxs 5 i nigdy wcześniej nie zwróciłem uwagi, że coś za szybko te lampki na niej przelatują. Chyba jednak ładowanie tym ctekiem pod maską nie jest najlepszym rozwiązaniem.
edraven Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Teoretycznie nie powinienes ładowac przez bagażnik ze względu na klemę pirotechniczną.
Hohe Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 3 minuty temu, edraven napisał: Teoretycznie nie powinienes ładowac przez bagażnik ze względu na klemę pirotechniczną. A co się może stać?
edraven Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 klema padnie od przepięcia i odetnie zasilanie z samochodu.
Zbig208 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 4 godziny temu, Hohe napisał: Baterie mam zakodowaną dobrze, dużo swojego czasu nad tym siedziałem. Rejestrator mam, podobnie jak kilkanaście innych "odbiorników" dorezanych. Na pewno problemem są krótkie dystanse, gdzie aku nie ma jak się doładować. Jak pisałem wcześniej, przełożyłem wtyke od ładowarki do tyłu i chyba to był dobry ruch. Mam Ctek mxs 5 i nigdy wcześniej nie zwróciłem uwagi, że coś za szybko te lampki na niej przelatują. Chyba jednak ładowanie tym ctekiem pod maską nie jest najlepszym rozwiązaniem. A czytałeś ten temat https://a4-klub.pl/topic/309918-niskie-napięcie-ładowania-regulator-napięcia-nowy-akumulator/
daniell-gda Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-Gloss-Black-Front-Grill-Bumper-Badge-Logo-Emblem-Rings-Audi-A4-B8-A6-C6-A5-/253004160133?fits=Car+Make%3AAudi wyjdzie taniej niz to z alledrogoDużo taniej , dzięki Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
dareksu Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 poszukaj bo widziałem na ebay jeszcze taniej ok 10 GBP
daniell-gda Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 poszukaj bo widziałem na ebay jeszcze taniej ok 10 GBP To jest to samo co na alledrogo ale cena do przyjęcia jutro poszukam na ebay Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
Hohe Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 5 godzin temu, Zbig208 napisał: A czytałeś ten temat https://a4-klub.pl/topic/309918-niskie-napięcie-ładowania-regulator-napięcia-nowy-akumulator/ Tego akurat nie znalazłem, dzięki!
st4yKool Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Panowie, troche off topic.. ktos ma jakas opinie/doswiadczenia z A3 2.0 TDI z DSG (stronic) ? ktore roczniki sa OK i czy to auto ma sens? Szukam czegos dla rodzicow.. musi byc automat..
turzol Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 Panowie doradźcie Kolega z pracy chce mi sprzedać B8 sedan 2.0TDI CAHA 2011r w ośce, w pięknym niebieskim kolorze, bixy, pełen S-line wewn,zewn, oryg Rotor 19'', porobione wszystkie serwisy i rozrząd w Audi, przelot 178tys . Jedyny mankament to że auto ma kierownice nie po tej stronie co powinien Orientowałem się w kwestii przekładki i koszt profi przekładki to 10tys bez ruszania bixów bo te mają podobno regulowaną przesłonę na ruch lewostronny. Ile wg Was można cenić za takie auto mając na uwadze koszt przekładki ok 10K?
wrclaguna Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 a co jest w aucie ? NAVI ? RADIO CONCERT ? W tej cenie jakie sa czesci ?
edraven Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 23 minuty temu, turzol napisał: Panowie doradźcie Kolega z pracy chce mi sprzedać B8 sedan 2.0TDI CAHA 2011r w ośce, w pięknym niebieskim kolorze, bixy, pełen S-line wewn,zewn, oryg Rotor 19'', porobione wszystkie serwisy i rozrząd w Audi, przelot 178tys . Jedyny mankament to że auto ma kierownice nie po tej stronie co powinien Orientowałem się w kwestii przekładki i koszt profi przekładki to 10tys bez ruszania bixów bo te mają podobno regulowaną przesłonę na ruch lewostronny. Ile wg Was można cenić za takie auto mając na uwadze koszt przekładki ok 10K? Osobiście dla mnie graniczną wartościa takiego samochodu jest 35k. Przekładka + 10k i robi się blisko 50k sumarycznie. dokładasz jeszcze 5k i masz sensowne auto niekombinowane które za jakis czas sprzedasz bez problemu, a angol zawsze pozostanie angolem. Nie mówiąc o tym ze w B8 trzeba rezać ściane grodziową bo nie jest symetryczna.
turzol Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 36 minut temu, wrclaguna napisał: a co jest w aucie ? NAVI ? RADIO CONCERT ? W tej cenie jakie sa czesci ? MMI 3G, w cenie są te Rotory 19'' z nowymi oponami. Chce 43K i walcze sam ze sobą czy brać czy jednak odpuścić bo auto wygląda obłędnie wg mnie., a z drugiej strony to nadal jest 2.0 w ośce a dla mnie Audi bez Q to nie Audi
st4yKool Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 1 godzinę temu, turzol napisał: Panowie doradźcie Kolega z pracy chce mi sprzedać B8 sedan 2.0TDI CAHA 2011r w ośce, w pięknym niebieskim kolorze, bixy, pełen S-line wewn,zewn, oryg Rotor 19'', porobione wszystkie serwisy i rozrząd w Audi, przelot 178tys . Jedyny mankament to że auto ma kierownice nie po tej stronie co powinien Orientowałem się w kwestii przekładki i koszt profi przekładki to 10tys bez ruszania bixów bo te mają podobno regulowaną przesłonę na ruch lewostronny. Ile wg Was można cenić za takie auto mając na uwadze koszt przekładki ok 10K? olej temat.. i szukaj dalej normalnego samochodu... z normalnym silnikiem a nie odkrzaczem i napedem na 4 lapy..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się