Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie najmniejsze ET może być przy 20 calach i 9 szerokości ?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


33

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

58 minut temu, Pucek napisał:

33

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
 

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Hohe napisał:

Hmm, tak ładowałem do tej pory, a teraz przeniosłem interes do tyłu. Zobaczymy jak to będzie. A co do pojemności masz jakieś przemyślenia?

Ja mam teraz 95Ah, we wlepie miałem 105ah, tan mniejszy ma chyba mniejszy prad rozruchu bo jak jest zimno to ciężko ma kręcić. Następny na bank będzie 105aH.

Ja profilaktycznie ładuje przed i po zimie, ale umnie to głównie jazda po mieście i odcinki max po kilka km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Hohe napisał:

Ciągle borykam się z problemem niedoładowanego akumulatora. Ten który mam obecnie, Banner, mam około dwóch lat i już go szlag trafia. Idą chłodniejsze dni i problem się nasila. Z kodów wyposażenia wynika, chyba, że powinien być aku 95Ah a wszystkie strony oferujące dobieranie aku po modelu auta, pokazują że powinien być około 75Ah. Kto ma rację? Być może 95Ah jest faktycznie za duży i przez to permanentnie niedoładowany? Jak myślicie?

I druga sprawa, czy podłączenie prostownika/ładowarki pod maską zamiast bezpośrednio do aku ma jakieś znaczenie?

a nie rezałeś czegoś w stylu zasilanie rejestratora albo dodatkowe gniazdo zapalniczki itp ? Jak źle wybierzesz punkt zasilania takiego badziewia to później lubi drenować aku. Oczywiście w pierwszej kolejności stawiam na aku źle dobrane ale to powinno być załatwione dobrym kodowanie baterii do auta. kolega miał taki motyw, kupił auto i były problemy z paleniem jak auto postało 2-3 dni , zakodawałem mu AKU i jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, edraven napisał:

a nie rezałeś czegoś w stylu zasilanie rejestratora albo dodatkowe gniazdo zapalniczki itp ? Jak źle wybierzesz punkt zasilania takiego badziewia to później lubi drenować aku. Oczywiście w pierwszej kolejności stawiam na aku źle dobrane ale to powinno być załatwione dobrym kodowanie baterii do auta. kolega miał taki motyw, kupił auto i były problemy z paleniem jak auto postało 2-3 dni , zakodawałem mu AKU i jak ręką odjął.

Baterie mam zakodowaną dobrze, dużo swojego czasu nad tym siedziałem. Rejestrator mam, podobnie jak kilkanaście innych "odbiorników" dorezanych. Na pewno problemem są krótkie dystanse, gdzie aku nie ma jak się doładować. Jak pisałem wcześniej, przełożyłem wtyke od ładowarki do tyłu i chyba to był dobry ruch. Mam Ctek mxs 5 i nigdy wcześniej nie zwróciłem uwagi, że coś za szybko te lampki na niej przelatują. Chyba jednak ładowanie tym ctekiem pod maską nie jest najlepszym rozwiązaniem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie nie powinienes ładowac przez bagażnik ze względu na klemę pirotechniczną.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, edraven napisał:

Teoretycznie nie powinienes ładowac przez bagażnik ze względu na klemę pirotechniczną.  

A co się może stać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Hohe napisał:

Baterie mam zakodowaną dobrze, dużo swojego czasu nad tym siedziałem. Rejestrator mam, podobnie jak kilkanaście innych "odbiorników" dorezanych. Na pewno problemem są krótkie dystanse, gdzie aku nie ma jak się doładować. Jak pisałem wcześniej, przełożyłem wtyke od ładowarki do tyłu i chyba to był dobry ruch. Mam Ctek mxs 5 i nigdy wcześniej nie zwróciłem uwagi, że coś za szybko te lampki na niej przelatują. Chyba jednak ładowanie tym ctekiem pod maską nie jest najlepszym rozwiązaniem.  

A czytałeś ten temat

https://a4-klub.pl/topic/309918-niskie-napięcie-ładowania-regulator-napięcia-nowy-akumulator/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo taniej , dzięki

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj bo widziałem na ebay jeszcze taniej ok 10 GBP
To jest to samo co na alledrogo ale cena do przyjęcia :) jutro poszukam na ebay

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Zbig208 napisał:

Tego akurat nie znalazłem, dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, troche off topic.. ktos ma jakas opinie/doswiadczenia z A3 2.0 TDI z DSG (stronic) ? ktore roczniki sa OK i czy to auto ma sens? Szukam czegos dla rodzicow.. musi byc automat..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie doradźcie :)

Kolega z pracy chce mi sprzedać B8 sedan 2.0TDI CAHA 2011r  w ośce, w pięknym niebieskim kolorze, bixy, pełen S-line wewn,zewn, oryg Rotor 19'', porobione wszystkie serwisy i rozrząd w Audi, przelot 178tys .  Jedyny mankament to że auto ma kierownice nie po tej stronie co powinien :) 

Orientowałem się w kwestii przekładki i koszt profi przekładki to 10tys bez ruszania bixów bo te mają podobno regulowaną przesłonę na ruch lewostronny. 

Ile wg Was można cenić za takie auto mając na uwadze koszt przekładki ok 10K?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, turzol napisał:

Panowie doradźcie :)

Kolega z pracy chce mi sprzedać B8 sedan 2.0TDI CAHA 2011r  w ośce, w pięknym niebieskim kolorze, bixy, pełen S-line wewn,zewn, oryg Rotor 19'', porobione wszystkie serwisy i rozrząd w Audi, przelot 178tys .  Jedyny mankament to że auto ma kierownice nie po tej stronie co powinien :) 

Orientowałem się w kwestii przekładki i koszt profi przekładki to 10tys bez ruszania bixów bo te mają podobno regulowaną przesłonę na ruch lewostronny. 

Ile wg Was można cenić za takie auto mając na uwadze koszt przekładki ok 10K?

Osobiście dla mnie graniczną wartościa takiego samochodu jest 35k. Przekładka + 10k i robi się blisko 50k sumarycznie. dokładasz jeszcze 5k i masz sensowne auto niekombinowane które za jakis czas sprzedasz bez problemu, a angol zawsze pozostanie angolem. Nie mówiąc o tym ze w B8 trzeba rezać ściane grodziową bo nie jest symetryczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, wrclaguna napisał:

a co jest w aucie ?  NAVI ? RADIO CONCERT ?

W tej cenie jakie sa czesci ?

MMI 3G, w cenie są te Rotory 19'' z nowymi oponami. Chce 43K i walcze sam ze sobą czy brać czy jednak odpuścić bo auto wygląda obłędnie wg mnie., a z drugiej strony to nadal jest 2.0 w ośce a dla mnie Audi bez Q to nie Audi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turzol napisał:

Panowie doradźcie :)

Kolega z pracy chce mi sprzedać B8 sedan 2.0TDI CAHA 2011r  w ośce, w pięknym niebieskim kolorze, bixy, pełen S-line wewn,zewn, oryg Rotor 19'', porobione wszystkie serwisy i rozrząd w Audi, przelot 178tys .  Jedyny mankament to że auto ma kierownice nie po tej stronie co powinien :) 

Orientowałem się w kwestii przekładki i koszt profi przekładki to 10tys bez ruszania bixów bo te mają podobno regulowaną przesłonę na ruch lewostronny. 

Ile wg Was można cenić za takie auto mając na uwadze koszt przekładki ok 10K?

olej temat.. i szukaj dalej normalnego samochodu...  z normalnym silnikiem a nie odkrzaczem i napedem na 4 lapy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...