mumen Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 może lamerskie pytanie ale zapytam, ringi w chromie w kratki do przeciwmgielnych to kupuje się całe kratki czy z czegoś przerabia?? Masz dwie mozliwosci albo ORI ringi z A5 lub dobre zamienniki z ALLEGRO Albo ori do zderzaka S-Line i nie muszą być z A5 ---------- Post dopisany at 01:21 ---------- Poprzedni post napisany at 01:19 ---------- Lepiej brać z ASO 8K0954832A I 8K0954831A zresztą jest cały spis w odpowiednim wątku:wink: W ASO około 600 brutto. Jak by ktos potrzebował to mam na zbyciu komplet za 400 PW
wrclaguna Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 z A5 : 8T0 853 101 2ZZ , 8T0 853 102 2ZZ
proximpuh Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Lepiej brać z ASO 8K0954832A I 8K0954831A zresztą jest cały spis w odpowiednim wątku:wink: W ASO około 600 brutto. Jak by ktos potrzebował to mam na zbyciu komplet za 400 PW Nie montujesz do swojego ??
miodzio Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 W ASO około 600 brutto. Jak by ktos potrzebował to mam na zbyciu komplet za 400 PW ASO Kraków 629zl kpl tyle zapłaciłem nie mogłeś wcześniej napisać
Dikson Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Ja w przyszłym tygodniu będę swój od 3.0 TDI sprzedawał Tylko nie wiem czy z A5 podejdzie do Was? Tak bedzie pasił Grzegorz jesteś pewien,że od Staszka wydech od A5 3.0 podejdzie do mnie do A4 B8 2.0 ? Staszek ma A5 quattro.
mumen Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Lepiej brać z ASO 8K0954832A I 8K0954831A zresztą jest cały spis w odpowiednim wątku:wink: W ASO około 600 brutto. Jak by ktos potrzebował to mam na zbyciu komplet za 400 PW Nie montujesz do swojego ?? Montuje, montuje Tylko chyba będę musiał sam dopilnować lakiernika żeby w dobrym miejscu przykleił, bo oryginalnych nitów nie ma a chłopina pewnie nie będzie wiedział jak to przykleić, żeby się nie okazało że naklei pod same drzwi hehe. A na zbycie mam komplecik dodatkowy, ale to inna ciekawa historia
Staszek20VT Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Do sprzedania też jest zestaw hamulców z A5 3.0 TDI quattro. Przody i tyły, z jarzmami, jedynie klocki do wymiany. Zdjęcia na prośbę Mam też parę zestawów oryginalnych hamulców Audi RS na przód, 4 tłoczkowe, nowe klocki i tarcze, do A4 B8 i A5 pasują, jedynie trzeba by otwór centrujący lekko rozwiercić. Hamulce pochodzą z Audi RS3 i TTRS.
_Gabriel_ Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Do sprzedania też jest zestaw hamulców z A5 3.0 TDI quattro. Przody i tyły, z jarzmami, jedynie klocki do wymiany. Zdjęcia na prośbę Mam też parę zestawów oryginalnych hamulców Audi RS na przód, 4 tłoczkowe, nowe klocki i tarcze, do A4 B8 i A5 pasują, jedynie trzeba by otwór centrujący lekko rozwiercić. Hamulce pochodzą z Audi RS3 i TTRS. a Jakie masz u siebie teraz hamulce?
Staszek20VT Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Oryginalne z S5. Ciekawostką dla mnie jest pamięć w tylnych hamulcach oraz mierzenie temperatury hamulców wraz z pamięcią osiągniętej maksymalnej temperatury (Kiedy i przy jakim przebiegu oraz jej wysokość. W zakupionym zestawie była UWAGA - 810st. Celsjusza).
_Gabriel_ Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Oryginalne z S5.Ciekawostką dla mnie jest pamięć w tylnych hamulcach oraz mierzenie temperatury hamulców wraz z pamięcią osiągniętej maksymalnej temperatury (Kiedy i przy jakim przebiegu oraz jej wysokość. W zakupionym zestawie była UWAGA - 810st. Celsjusza). wszystko jest mierzone z temp plynu hamulcowego
jedrekx Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Ja w przyszłym tygodniu będę swój od 3.0 TDI sprzedawał Tylko nie wiem czy z A5 podejdzie do Was? Tak bedzie pasił Grzegorz jesteś pewien,że od Staszka wydech od A5 3.0 podejdzie do mnie do A4 B8 2.0 ? Staszek ma A5 quattro. to nie B6/B7 gdzie wydechy Q nie pasują do FWD. przecież 3.0 w przedlifcie jest tylko Q poza tym będzie pasować bo Grzesiek ma z A5 wydech
Staszek20VT Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Oryginalne z S5.Ciekawostką dla mnie jest pamięć w tylnych hamulcach oraz mierzenie temperatury hamulców wraz z pamięcią osiągniętej maksymalnej temperatury (Kiedy i przy jakim przebiegu oraz jej wysokość. W zakupionym zestawie była UWAGA - 810st. Celsjusza). wszystko jest mierzone z temp plynu hamulcowego Aha, dzięki za wyjaśnienie mimo wszystko było to dla mnie zaskoczeniem
Dikson Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Ja w przyszłym tygodniu będę swój od 3.0 TDI sprzedawał Tylko nie wiem czy z A5 podejdzie do Was? Tak bedzie pasił Grzegorz jesteś pewien,że od Staszka wydech od A5 3.0 podejdzie do mnie do A4 B8 2.0 ? Staszek ma A5 quattro. to nie B6/B7 gdzie wydechy Q nie pasują do FWD. przecież 3.0 w przedlifcie jest tylko Q poza tym będzie pasować bo Grzesiek ma z A5 wydech Wiem że tylko w Q. Ale własnie dzięki za wyjaśnienie że będzie pasowało w takim wypadku nie mam obawy, bo tak jak piszesz w B6,B7 był problem niewiele wydechów pasowało.
_Gabriel_ Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Oryginalne z S5.Ciekawostką dla mnie jest pamięć w tylnych hamulcach oraz mierzenie temperatury hamulców wraz z pamięcią osiągniętej maksymalnej temperatury (Kiedy i przy jakim przebiegu oraz jej wysokość. W zakupionym zestawie była UWAGA - 810st. Celsjusza). wszystko jest mierzone z temp plynu hamulcowego Aha, dzięki za wyjaśnienie mimo wszystko było to dla mnie zaskoczeniem teraz widze, ze kolega ma a5 - to pewnie dla Ciebie byl opis montazu IC do 3.0TDI, o ktory prosil Orzeł? Zaskoczyles mnie, ze pasuja do nas 4-ro tloczkowe zaciski z RS3 - przy jakiej tarczy one pracuja(tutaj glownie chodzi mi o osadzenie tarczy)?
Staszek20VT Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Tak, to dla mnie Cooler już zamontowany. Opis był bezbłędny Kurcze, zaskoczyłeś mnie pytaniem, zaraz wrzucę jakieś porównawcze zdjęcia, może coś Ci pomogą. Tu zacisk wrzucony na standardową tarczę Tu porównanie tarcz: seria, S5 i RS3 A tu zdjęcia całego zestawu
_Gabriel_ Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Tak, to dla mnie Cooler już zamontowany. Opis był bezbłędny Kurcze, zaskoczyłeś mnie pytaniem, zaraz wrzucę jakieś porównawcze zdjęcia, może coś Ci pomogą. Zrobiles na dodatkowych kolankach(tak jak w opisie) czy robiles orurowanie? z tarczami chodzi o to, ze do B8(z tego co ja widzialem) do przodu pasuja tylko 2 rodzaje pod sportowe zaciski - z S(345/30) i z RS(364/34) - one maja odpowiednie osadzenie. Jezdziles na tych 4ro tloczkowych? masz jakies porownanie?
Staszek20VT Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Zrobiłem to na tych dodatkowych, ale musiałem je odpowiednio skrócić. Mniej więcej o 5-6cm z każdej strony i dospawać ten kołnierz. Nie, nie jeździłem na 4 tłoczkowych, bo musiałbym otwór centrujący rozwiercić i niestety, ale nie mam porównania. Może kolega devastation się wypowie w temacie , ja nie chcę tego jako pewniaka stawiać ?
darecy Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Piękny zestaw Jak to ma się w teorii? Czyli o ile droga hamowania skróci się na w porównaniu do serii? Jest jakaś tabelka porównawcza hebli?
wrclaguna Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Jak by ktoś coś podpowiedział, stawiam browara:wink:http://imageshack.us/a/img10/8347/hackerpschorroktoberfes.jpg Co potrzeba ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się