Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie.

Panowie dziś po uruchomieniu silnika, włączeniu zapłonu okazało się, iż jest zmieniona godzina oraz data,

powinna być godzina rano 7.16 a była 13.16 a data jest 27.08.2013r

Zdjęcie zrobione przed chwilą.

Co mogło się stać nie mogę zmienić godziny, jest ustawiana radiowo.

Nie ma błędów.

http://s23.postimg.org/sqpfgqd4n/zegar.jpg

w ustawieniach radia musisz odznaczyc opcja automatycznego pobierania godziny z informacji radiowej i dopiero wtedy ustawic sam:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem godzinę i datę ręcznie, ale jak sprawdzić co jest nie tak, że radiowo nie ustawia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinałem dziś VCDS i nie było błędów z tym związanych.

Może jakis opis gdzie jest bezpiecznik od tego lub dokładnie jak należy to zdiagnozować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinałem dziś VCDS i nie było błędów z tym związanych.

Może jakis opis gdzie jest bezpiecznik od tego lub dokładnie jak należy to zdiagnozować?

Łukasz, zginęła Ci antenka na fisie ?? Może jest problem z łącznością z nadajnikiem, podobno jest gdzieś w niemcowni, może jakieś dziwne wiatry skrzywiły fale:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krawcy :decayed: a ja mam taki problem, dziś usuwałem CP w ASO z komfortu, sterownika MMI i gatewaya.Oczywiście nie odbyło się bez problemów :facepalm: A mianowicie, nie działają tylne kierunkowskazy, światła stopu i postojowe. Pokazuje się błąd na wyświetlaczu i błąd w module komfortu o takich samych treściach.

A w GATEWAYu pokazuje:

Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 8T0-907-468.clb

Part No SW: 8T0 907 468 AA HW: 8T0 907 468 L

Component: GW-BEM 5CAN-M H10 X097

Revision: FB700051 Serial number: 5100F08A17804A

Coding: 000003

Shop #: WSC 02391 823 56573

VCID: 800FE66A138F2318A0B

Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 915 181 HW: 8K0 915 181

Component: J367-BDM H06 0150

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 109

Mileage: 140513 km

Time Indication: 0

Date: 2013.08.07

Time: 14:51:32

Freeze Frame:

Bin. Bits: 01111

Voltage: 13.70 V

Count: 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krawcy :decayed: a ja mam taki problem, dziś usuwałem CP w ASO z komfortu, sterownika MMI i gatewaya.Oczywiście nie odbyło się bez problemów :facepalm: A mianowicie, nie działają tylne kierunkowskazy, światła stopu i postojowe. Pokazuje się błąd na wyświetlaczu i błąd w module komfortu o takich samych treściach.

A w GATEWAYu pokazuje:

Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 8T0-907-468.clb

Part No SW: 8T0 907 468 AA HW: 8T0 907 468 L

Component: GW-BEM 5CAN-M H10 X097

Revision: FB700051 Serial number: 5100F08A17804A

Coding: 000003

Shop #: WSC 02391 823 56573

VCID: 800FE66A138F2318A0B

Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 915 181 HW: 8K0 915 181

Component: J367-BDM H06 0150

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 109

Mileage: 140513 km

Time Indication: 0

Date: 2013.08.07

Time: 14:51:32

Freeze Frame:

Bin. Bits: 01111

Voltage: 13.70 V

Count: 6

Złe kodowanie, chyba:naughty: masz ledy z tyłu ? jeśli tak to trzeba pewnie zrobić adaptację w kanałach komfortu, a w gatewayu sprawdź czy masz wszystko zakodowane to co masz w wyposażeniu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krawcy :decayed: a ja mam taki problem, dziś usuwałem CP w ASO z komfortu, sterownika MMI i gatewaya.Oczywiście nie odbyło się bez problemów :facepalm: A mianowicie, nie działają tylne kierunkowskazy, światła stopu i postojowe. Pokazuje się błąd na wyświetlaczu i błąd w module komfortu o takich samych treściach.

A w GATEWAYu pokazuje:

Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 8T0-907-468.clb

Part No SW: 8T0 907 468 AA HW: 8T0 907 468 L

Component: GW-BEM 5CAN-M H10 X097

Revision: FB700051 Serial number: 5100F08A17804A

Coding: 000003

Shop #: WSC 02391 823 56573

VCID: 800FE66A138F2318A0B

Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 915 181 HW: 8K0 915 181

Component: J367-BDM H06 0150

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 109

Mileage: 140513 km

Time Indication: 0

Date: 2013.08.07

Time: 14:51:32

Freeze Frame:

Bin. Bits: 01111

Voltage: 13.70 V

Count: 6

Złe kodowanie, chyba:naughty: masz ledy z tyłu ? jeśli tak to trzeba pewnie zrobić adaptację w kanałach komfortu, a w gatewayu sprawdź czy masz wszystko zakodowane to co masz w wyposażeniu:wink:

Tak jak Bogdan pisze, prawdopodobnie komfort z innej wersji. Też miałem podobnie, tylko całkiem inaczej. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staszek, czy mapowales wcześniej sterowniki? Jak tak to masz adaptacje w plikach. Jak nie to trzeba wszystkie od początku dobrze ustawić.

iPad Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, przed zmianą spisałem sobie Long Coding i potem je wpisałem, nie zmieniałem lamp i niestety, ale nie mapowałem sterowników :( aczkolwiek wskazówka z LEDami może być tym co jest... Ale najlepsze jest to, że przez parę sekund po odpaleniu auta wszystko działa, a potem zaczyna "gasnąć" czyli fizycznie wszystko jest OK, ale potem coś wyłącza te światła. Zobaczę, może wgranie softu fabrycznego coś pomoże... W czwartek kolejna wizyta w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, przed zmianą spisałem sobie Long Coding i potem je wpisałem, nie zmieniałem lamp i niestety, ale nie mapowałem sterowników :( aczkolwiek wskazówka z LEDami może być tym co jest... Ale najlepsze jest to, że przez parę sekund po odpaleniu auta wszystko działa, a potem zaczyna "gasnąć" czyli fizycznie wszystko jest OK, ale potem coś wyłącza te światła. Zobaczę, może wgranie softu fabrycznego coś pomoże... W czwartek kolejna wizyta w ASO.

Jeśli przez moment działa a potem gaśnie, to 100% komfort do przekodowania. Dziwne, że ASO zdejmując CP tego nie zrobiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aso tego w Polsce nie robi. Ściąga tylko CP. Long coding zawsze masz w poprzednich logach.

Ja zawsze przed zmiana sterownika/ komponentu robię mapowanie sterownika, kiedyś spisywalem adaptacje ręcznie (oczywiście po wpisaniu security code, jak był)

Jak używanes vcds to pogrzeb w kompie może Ci gdzieś zapisał wartości. Ja nigdy nie szukałem ale gdzieś na innym forum wyczytałem, że gdzieś wartości sie zapisują.

Uważaj na komfort jak będziesz grzebał w adaptacjach, bo on odpowiada za bezpieczeństwo auta. ;)

iPad Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, wie ktoś jak wyjmuje się światło stopu z klapy ?? muszę wyjąć a nie chciałbym czegoś połamać :wink:

W A3 z klapy się przesuwa w bok lekko i wyciąga o ile pamiętam, a w A4 to nie wiem, ale pewnie podobny patent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, wie ktoś jak wyjmuje się światło stopu z klapy ?? muszę wyjąć a nie chciałbym czegoś połamać :wink:

W A3 z klapy się przesuwa w bok lekko i wyciąga o ile pamiętam, a w A4 to nie wiem, ale pewnie podobny patent.

Dzięki Janusz:hi:, spróbuję :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...