Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę Cie teraz nie robią idealnych samochodów kiedy to w końcu zrozumiecie :facepalm: jakby tak patrzyć to nie kupiłbyś teraz żadnego z nowszych samochodów ponieważ w Audi dzieje się to i tamto w BMW znowu każdy boi się rozrządu ponoć łańcuchy się naciągają wymiana droga 5k-7k bo trzeba silnik wyciągać etc w VW podobnie bo to prawie to co Audi jak nie to samom w nie których przypadkach etc itd itp Trzeba po prostu szukać zadbanej sztuki dokładnie ją sprawdzić a potem coś wyjdzie ? no cóż życie, albo się człowiek decyduje na samochód nowszy, albo można kupić starsze konstrukcje idiotoodporne. Sorry ale taka jest prawda teraz nie robią dobrych samochodów niestety. W kwestii mechaników już nie będę się wypowiadał bo co jeden to mądrzejszy.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Idealnych - nie. Ale są samochody lepsze i gorsze. Tak samo jak różne silniki. Jedne są mniej dopracowane od innych i masz przykład tych łożysk - co najmniej dwie osoby z 2.0 TDI na tym forum miały z tym problem. Nie wiem czy to przypadek czy faktycznie kwestia jakiejś wady fabrycznej. Tak czy siak coś w tym chyba jest...?

Opublikowano
Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym.

To chyba był Fiat 126p. :wink:

Opublikowano

ja mieszkam w górach od 3 lat w b8 zaciągam ręczny zimą...

mnie nic nie chwyta :grin:

Opublikowano
ja mieszkam w górach od 3 lat w b8 zaciągam ręczny zimą...

mnie nic nie chwyta :grin:

Dobrze ze nie przejezdzasz przez jakis gorski potok :decayed:

Opublikowano

Dzięki Panowie za opinie. Chyba jednak będę dalej szukał 2.0 TDI CAHA, bo 3.0 TDi też coś może być. Ja też w sumie w B7 miałem 2.0 TDI BLB, i nic się nie działo z tym łańcuszkiem, czy smarowaniem silnika. Zdaję sobie sprawę, że te silniki nie są tak solidne jak kiedyś, bo serwis też musi zarabiać, ale tak jak Gibons pisał, trzeba znaleźć dobrą i zadbaną sztukę :wink:

Opublikowano
Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym.

To chyba był Fiat 126p. :wink:

Skąd ten wniosek ? czyżbyś po przednio malczanem pomykał ?:naughty:

Opublikowano
Dzięki Panowie za opinie. Chyba jednak będę dalej szukał 2.0 TDI CAHA, bo 3.0 TDi też coś może być. Ja też w sumie w B7 miałem 2.0 TDI BLB, i nic się nie działo z tym łańcuszkiem, czy smarowaniem silnika. Zdaję sobie sprawę, że te silniki nie są tak solidne jak kiedyś, bo serwis też musi zarabiać, ale tak jak Gibons pisał, trzeba znaleźć dobrą i zadbaną sztukę :wink:

za 3.0 Q TDI trzeba troszke kasy wyłozyc :wink:

Opublikowano
Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym.

To chyba był Fiat 126p. :wink:

Skąd ten wniosek ? czyżbyś po przednio malczanem pomykał ?:naughty:

Poprzednio nie, ale pamiętam go właśnie przez ten ręczny. Pamiętam jak go pchałem po śniegu z zaciągniętym ręcznym przez 100 metrów do garażu na rozmarznięcie. :wink:

Opublikowano
Dzięki Panowie za opinie. Chyba jednak będę dalej szukał 2.0 TDI CAHA, bo 3.0 TDi też coś może być. Ja też w sumie w B7 miałem 2.0 TDI BLB, i nic się nie działo z tym łańcuszkiem, czy smarowaniem silnika. Zdaję sobie sprawę, że te silniki nie są tak solidne jak kiedyś, bo serwis też musi zarabiać, ale tak jak Gibons pisał, trzeba znaleźć dobrą i zadbaną sztukę :wink:

za 3.0 Q TDI trzeba troszke kasy wyłozyc :wink:

I raczej trzeba jej szukać na zachodzie gdzie dochodzi potem nie mała opłata. Co do spalania rozmawiałem ostatnio z jednym gościem ;) i mówił że średnio mu bierze 8,5l więc spalanie dobre :) jak na taki motor

Opublikowano
Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym.

To chyba był Fiat 126p. :wink:

Skąd ten wniosek ? czyżbyś po przednio malczanem pomykał ?:naughty:

Poprzednio nie, ale pamiętam go właśnie przez ten ręczny. Pamiętam jak go pchałem po śniegu z zaciągniętym ręcznym przez 100 metrów do garażu na rozmarznięcie. :wink:

Ja po przednio miałem VW z 2001r dokładnie polówkę w zasadzie tam była różnica bo z tyłu były jeszcze bębny i pewnie dlatego nie raz nie do końca odbijał ręczny i był problem. Tutaj sprawa wygląda inaczej, ale zawsze lepiej zapytać czy ktoś miał z tym problem :)

Opublikowano

ale 3.0 TDI w B7 to zupelnie inny silnik niz 3.0 TDI w B8

spalanie nie jest tragiczne, ja mam srednią 7,5L z 8tys km

Co do awaryjnosci, to jedyna rzecza sa kolektory ssace

Opublikowano
Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym.

To chyba był Fiat 126p. :wink:

Skąd ten wniosek ? czyżbyś po przednio malczanem pomykał ?:naughty:

Poprzednio nie, ale pamiętam go właśnie przez ten ręczny. Pamiętam jak go pchałem po śniegu z zaciągniętym ręcznym przez 100 metrów do garażu na rozmarznięcie. :wink:

Ja po przednio miałem VW z 2001r dokładnie polówkę w zasadzie tam była różnica bo z tyłu były jeszcze bębny i pewnie dlatego nie raz nie do końca odbijał ręczny i był problem. Tutaj sprawa wygląda inaczej, ale zawsze lepiej zapytać czy ktoś miał z tym problem :)

Z tego co kojarzę, to raczej zamarzały linki w pancerzach niż bębny.

Opublikowano

Linki nie zamarzały szybko korodowały dlatego że przy końcu nie było oryginalnie tej "koszulki" i tam szybko rdza siadała i blokowały się. Z resztą nie ważne ;) tutaj jest inna technika więc nic się pewnie dziać nie będzie.

Opublikowano

Jakby ktoś szukał (dużo) tańszych zamienników pinów elektrycznych, to zrobiłem krótką listę. Liczę, że niedługo się rozwinie http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-schematy-ukladow-elektrycznych-zlacza-wiazki-piny-dane-151516/#post3918068

Opublikowano

Jak odblokować bluetooth w MMI 2G ? W ukrytym menu czy też vagiem? podobnie jak w 3G?

Opublikowano
Jak odblokować bluetooth w MMI 2G ? W ukrytym menu czy też vagiem? podobnie jak w 3G?

W 2G nie jest wbudowany jak to sie ma w 3G

Wystepuje jako osobny sterownik .

Opublikowano
Jakby ktoś szukał (dużo) tańszych zamienników pinów elektrycznych, to zrobiłem krótką listę. Liczę, że niedługo się rozwinie http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/piny-elektryczne-tansze-zamienniki-306187/

dzieki!

dobra rzecz - piny w ASO sa w kosmicznych cenach :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...