Gibons Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Proszę Cie teraz nie robią idealnych samochodów kiedy to w końcu zrozumiecie jakby tak patrzyć to nie kupiłbyś teraz żadnego z nowszych samochodów ponieważ w Audi dzieje się to i tamto w BMW znowu każdy boi się rozrządu ponoć łańcuchy się naciągają wymiana droga 5k-7k bo trzeba silnik wyciągać etc w VW podobnie bo to prawie to co Audi jak nie to samom w nie których przypadkach etc itd itp Trzeba po prostu szukać zadbanej sztuki dokładnie ją sprawdzić a potem coś wyjdzie ? no cóż życie, albo się człowiek decyduje na samochód nowszy, albo można kupić starsze konstrukcje idiotoodporne. Sorry ale taka jest prawda teraz nie robią dobrych samochodów niestety. W kwestii mechaników już nie będę się wypowiadał bo co jeden to mądrzejszy.
sowiq Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Idealnych - nie. Ale są samochody lepsze i gorsze. Tak samo jak różne silniki. Jedne są mniej dopracowane od innych i masz przykład tych łożysk - co najmniej dwie osoby z 2.0 TDI na tym forum miały z tym problem. Nie wiem czy to przypadek czy faktycznie kwestia jakiejś wady fabrycznej. Tak czy siak coś w tym chyba jest...?
Hohe Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym. To chyba był Fiat 126p.
darecy Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ja mieszkam w górach od 3 lat w b8 zaciągam ręczny zimą... mnie nic nie chwyta
wrclaguna Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ja mieszkam w górach od 3 lat w b8 zaciągam ręczny zimą...mnie nic nie chwyta Dobrze ze nie przejezdzasz przez jakis gorski potok
Cocco Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Dzięki Panowie za opinie. Chyba jednak będę dalej szukał 2.0 TDI CAHA, bo 3.0 TDi też coś może być. Ja też w sumie w B7 miałem 2.0 TDI BLB, i nic się nie działo z tym łańcuszkiem, czy smarowaniem silnika. Zdaję sobie sprawę, że te silniki nie są tak solidne jak kiedyś, bo serwis też musi zarabiać, ale tak jak Gibons pisał, trzeba znaleźć dobrą i zadbaną sztukę
Gibons Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym. To chyba był Fiat 126p. Skąd ten wniosek ? czyżbyś po przednio malczanem pomykał ?
wrclaguna Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Dzięki Panowie za opinie. Chyba jednak będę dalej szukał 2.0 TDI CAHA, bo 3.0 TDi też coś może być. Ja też w sumie w B7 miałem 2.0 TDI BLB, i nic się nie działo z tym łańcuszkiem, czy smarowaniem silnika. Zdaję sobie sprawę, że te silniki nie są tak solidne jak kiedyś, bo serwis też musi zarabiać, ale tak jak Gibons pisał, trzeba znaleźć dobrą i zadbaną sztukę za 3.0 Q TDI trzeba troszke kasy wyłozyc
Hohe Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym. To chyba był Fiat 126p. Skąd ten wniosek ? czyżbyś po przednio malczanem pomykał ? Poprzednio nie, ale pamiętam go właśnie przez ten ręczny. Pamiętam jak go pchałem po śniegu z zaciągniętym ręcznym przez 100 metrów do garażu na rozmarznięcie.
Gibons Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Dzięki Panowie za opinie. Chyba jednak będę dalej szukał 2.0 TDI CAHA, bo 3.0 TDi też coś może być. Ja też w sumie w B7 miałem 2.0 TDI BLB, i nic się nie działo z tym łańcuszkiem, czy smarowaniem silnika. Zdaję sobie sprawę, że te silniki nie są tak solidne jak kiedyś, bo serwis też musi zarabiać, ale tak jak Gibons pisał, trzeba znaleźć dobrą i zadbaną sztukę za 3.0 Q TDI trzeba troszke kasy wyłozyc I raczej trzeba jej szukać na zachodzie gdzie dochodzi potem nie mała opłata. Co do spalania rozmawiałem ostatnio z jednym gościem i mówił że średnio mu bierze 8,5l więc spalanie dobre jak na taki motor
ciasnyWiesiek Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Od kont mam b8 . Boze i Ty nie grzmisz :-D
Gibons Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym. To chyba był Fiat 126p. Skąd ten wniosek ? czyżbyś po przednio malczanem pomykał ? Poprzednio nie, ale pamiętam go właśnie przez ten ręczny. Pamiętam jak go pchałem po śniegu z zaciągniętym ręcznym przez 100 metrów do garażu na rozmarznięcie. Ja po przednio miałem VW z 2001r dokładnie polówkę w zasadzie tam była różnica bo z tyłu były jeszcze bębny i pewnie dlatego nie raz nie do końca odbijał ręczny i był problem. Tutaj sprawa wygląda inaczej, ale zawsze lepiej zapytać czy ktoś miał z tym problem
_Gabriel_ Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ale 3.0 TDI w B7 to zupelnie inny silnik niz 3.0 TDI w B8 spalanie nie jest tragiczne, ja mam srednią 7,5L z 8tys km Co do awaryjnosci, to jedyna rzecza sa kolektory ssace
Gibons Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Od kont mam b8 . Boze i Ty nie grzmisz :-D Kolego odkąd jesteś taki poprawny? Zerknij lepiej tutaj na pisownie. http://a4-klub.pl/search.php?searchid=5122077
Hohe Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Powiedzcie mi panowie bo to moja pierwsza zima z B8 jak tutaj wygląda sprawa z ręcznym hamulcem ? zaciągacie go jak jest mróz ? nic się nie dzieje ? nie chwyta ? w po przednim samochodzie miałem zwykły ręczny i w zimie np unikałem zaciągania za zwyczaj zostawiałem na biegu. Od kont mam b8 używam tylko hamulca ręcznego i zostawiam na biegu jałowym. To chyba był Fiat 126p. Skąd ten wniosek ? czyżbyś po przednio malczanem pomykał ? Poprzednio nie, ale pamiętam go właśnie przez ten ręczny. Pamiętam jak go pchałem po śniegu z zaciągniętym ręcznym przez 100 metrów do garażu na rozmarznięcie. Ja po przednio miałem VW z 2001r dokładnie polówkę w zasadzie tam była różnica bo z tyłu były jeszcze bębny i pewnie dlatego nie raz nie do końca odbijał ręczny i był problem. Tutaj sprawa wygląda inaczej, ale zawsze lepiej zapytać czy ktoś miał z tym problem Z tego co kojarzę, to raczej zamarzały linki w pancerzach niż bębny.
Gibons Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Linki nie zamarzały szybko korodowały dlatego że przy końcu nie było oryginalnie tej "koszulki" i tam szybko rdza siadała i blokowały się. Z resztą nie ważne tutaj jest inna technika więc nic się pewnie dziać nie będzie.
sowiq Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Jakby ktoś szukał (dużo) tańszych zamienników pinów elektrycznych, to zrobiłem krótką listę. Liczę, że niedługo się rozwinie http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-schematy-ukladow-elektrycznych-zlacza-wiazki-piny-dane-151516/#post3918068
Dikson Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Jak odblokować bluetooth w MMI 2G ? W ukrytym menu czy też vagiem? podobnie jak w 3G?
wrclaguna Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Jak odblokować bluetooth w MMI 2G ? W ukrytym menu czy też vagiem? podobnie jak w 3G? W 2G nie jest wbudowany jak to sie ma w 3G Wystepuje jako osobny sterownik .
_Gabriel_ Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Jakby ktoś szukał (dużo) tańszych zamienników pinów elektrycznych, to zrobiłem krótką listę. Liczę, że niedługo się rozwinie http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/piny-elektryczne-tansze-zamienniki-306187/ dzieki! dobra rzecz - piny w ASO sa w kosmicznych cenach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się