Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Tu sprawa trochę inaczej wygląda. Auto już zostało kupione przez tego handlarza w komisie w Berlinie. On już u niego kupował wcześniej. Zrobił umowę kupna na mnie, ale kasę wyłożył on. Ja muszę mu po prostu ją oddać. W urzędzie celnym już wszystko załatwione, może dzisiaj już będzie zarejestrowana :)

Hmm jaka musi być płytka, żeby zmienić język? Tam chyba jakaś mapa jest wgrana na dysk. Zaraz idę auto Vagiem przeskanować, stąd moje pytania, bo może od razu bym to zrobił.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Orientuje się ktoś może czy dalej jest ta promocja na dywaniki gumowe w ASO ?

W Częstochowie jest do końca roku.

---------- Post dopisany at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany at 11:12 ----------

Tu sprawa trochę inaczej wygląda. Auto już zostało kupione przez tego handlarza w komisie w Berlinie. On już u niego kupował wcześniej. Zrobił umowę kupna na mnie, ale kasę wyłożył on. Ja muszę mu po prostu ją oddać. W urzędzie celnym już wszystko załatwione, może dzisiaj już będzie zarejestrowana :)

Hmm jaka musi być płytka, żeby zmienić język? Tam chyba jakaś mapa jest wgrana na dysk. Zaraz idę auto Vagiem przeskanować, stąd moje pytania, bo może od razu bym to zrobił.

Pozdro

Masz widać zaufanie do tego handlarza:whistling: Sprawdź dokładnie tą umowę (czy to na pewno jedyna oryginalna umowa kupna tego auta), bo jak np. Twój handlarz kupił to auto na firmę na inną umowę i zapłacił cenę netto, a teraz napisał drugą lewą umowę na Ciebie to możesz mieć "pewne" kłopoty za jakiś czas z tego powodu. W Berlinie często są auta re-importowane z innych krajów więc sprawdź wszystko dokładnie żebyś później szybkich zakupów nie żałował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja, nikomu ufać nie można. Mieszka dwie ulice ode mnie, no chyba już takich wałków by nie robił.

---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 11:22 ----------

Jak widziałem tę umowę, to była wystawiona na mnie, przez ten komis w Berlinie. Cenę auta wpisaliśmy dopiero dzisiaj przy załatwianiu Briefa, żeby jak najmniejsza akcyza była. więc chyba wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że robi i że tu akurat tak zrobił, to Ty go znasz i powinieneś wiedzieć czy można mu ufać a sprawdzić nie zaszkodzi bo nie kupujesz rzeczy za 2 000 zł.

ak widziałem tę umowę, to była wystawiona na mnie, przez ten komis w Berlinie. Cenę auta wpisaliśmy dopiero dzisiaj przy załatwianiu Briefa, żeby jak najmniejsza akcyza była. więc chyba wszystko ok.

No niestety w takim przypadku to już na pewno nie jest ok. Sprzedającym na umowie jest komis tak, a kto jest ostatnim właścicielem w briefie? Stawiam 100 zł że firma:wink:

Komis Niemiecki nie mógł by wystawić takiej faktury żebyś Ty sobie mógł później wpisać cenę więc w komisie w Berlinie jest na pewno inna umowa, pytanie tylko jaka. Skoro komis w Berlinie kupił to auto od jakiejś firmy za określoną cenę też pewnie w cenie netto to po sprzedaży musi się z tego rozliczyć i nie może tam sobie wpisać takiej kwoty jaką chce, może trochę zaniżyć żeby był mniejszy podatek ale nie może wpisać mniejszej kwoty niż zapłacił za to auto, a znając życie to wy wpisaliście dużo mniejszą kwotę teraz niż ten komis zapłacił za to auto.

Jak by się ktoś tego dopatrzył to masz nielegalne wprowadzenie auta na teren RP, a druga ważna sprawa to VAT bo jak Twój handlarz kupił je w kwocie netto to kto VAT zapłaci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie kasy jeszcze mu nie dałem, a auto już jest na mnie zarejestrowane, ale fakt faktem sprawdzić nie zaszkodzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale 3.0 TDI w B7 to zupelnie inny silnik niz 3.0 TDI w B8

spalanie nie jest tragiczne, ja mam srednią 7,5L z 8tys km

Co do awaryjnosci, to jedyna rzecza sa kolektory ssace

Jeżeli będziesz miał luz tylko na cięgnach można wtedy zastosować zestaw naprawczy nr części 059198212 , koszt w ASO około 50 zł.

U mnie były tylko te cięgna powyrabiane i sama ich wymiana rozwiązała problem.

tak to wygląda

Reparatursatz Drosselklappe / Saugrohr Repair ( A4 A5 A6 A8 Q5 Q7 / 4F ) HD ** Pagiel ** - YouTube

worst case to lozyskowanie walka klap, right?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widziałem tę umowę, to była wystawiona na mnie, przez ten komis w Berlinie

Inna sprawa, że w razie jakby cokolwiek wyszło z autem nie tak (czego Ci oczywiście nie życzę), to Twój sąsiad jest czysty jak łza. Oficjalnie załatwiałeś wszystko z komisem w DE i ewentualne roszczenia możesz kierować tylko tam. Handlarz z Polski na papierze nie ma z całą transakcją nic wspólnego.

A poza tym - jeśli na umowie są Twoje dane, to kto ją podpisywał? Może i trochę czepiam się szczegółów, ale podrobienie podpisu to przestępstwo.

Nie chcę generalizować że każdy handlarz to kombinator, ale lepiej być zbyt ostrożnym na początku niż później pluć sobie w brodę. Tak jak napisał @NYNA - to nie są kwoty rzędu 2k zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z obecnych kombinował coś z głośnikami do B8? Mam teraz to marne Audi Sound System. B&O ostatecznie mnie nie porwał. Jak wygląda podłączenie pod MMI normalnego wzmaka + głośników?

Ja u siebie zapodałem Audio Gladen, grają całkiem dobrze i mają dopasowaną impedancję do fabrycznej 3 ohm, więc jeśli ma pozostać fabryczna końcówka mocy to jest to idealne rozwiązanie, inne mają 4 ohm więc jest znaczna utrata na efektywności. Oczywiście drzwi wygłuszone matami bitumicznymi STP a boczki od środka pianką. W narożnikach lusterek wysokotonowe od kompletu, początkowo w kratkach Bang, ale ostatecznie wyleciały i trafiły po przeróbce zwyklaki. Trzeba przyznać ze w porównaniu do serii jest o niebo lepiej i pomimo że brak suba to niskich tonów jest sporo. Trzeba by jednak porównać z jakimś fabrycznym Bangiem :)

kb6w.jpg

lni1.jpg

2xah.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że się nie zgadaliśmy. Byłem parę dni temu w Tczewie oglądać Biedronkę.

Te wysoko tonowe to też Audio Gladen czy ori B&O? Jak instalacja tego przebiega? Pod obecną wiązkę się wpinasz? Na zdjęciu widzę zwrotnicę, tak? Wymagana? Mam zerowe pojęcie o car audio...

Audio System Gladen RS 130 3Ohm Premium Wrocław (3748797213) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

to jest to? Jeszcze jedna rzecz. Co z tyłem. Też robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo, a biedronki takie są interesujące że trzeba aż do nas jechać :)

Instalacja spoko, ale wpip godzin pracy, najgorsze jest wygłuszenie drzwi, strasznie czasochłonne pewnie razem wygłuszanie około 20 godzin. Przewody nowe pociągnąłem od tylnego wzmaka - 2x1,5. Wysokotonowe są od zestawu Gladena ( Audio Gladen RS165 ) myśle ze są dużo lepsze nic fabryczne każde jakie były. Nie ma tam żadnej filozofii ale trzeba poświęcić sporo czasu żeby to dobrze zrobić niestety.

Ogólnie myślę ze na prawdę warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z obecnych kombinował coś z głośnikami do B8? Mam teraz to marne Audi Sound System. B&O ostatecznie mnie nie porwał. Jak wygląda podłączenie pod MMI normalnego wzmaka + głośników?

Ja u siebie zapodałem Audio Gladen, grają całkiem dobrze i mają dopasowaną impedancję do fabrycznej 3 ohm, więc jeśli ma pozostać fabryczna końcówka mocy to jest to idealne rozwiązanie, inne mają 4 ohm więc jest znaczna utrata na efektywności. Oczywiście drzwi wygłuszone matami bitumicznymi STP a boczki od środka pianką. W narożnikach lusterek wysokotonowe od kompletu, początkowo w kratkach Bang, ale ostatecznie wyleciały i trafiły po przeróbce zwyklaki. Trzeba przyznać ze w porównaniu do serii jest o niebo lepiej i pomimo że brak suba to niskich tonów jest sporo. Trzeba by jednak porównać z jakimś fabrycznym Bangiem :)

http://imageshack.us/a/img842/1306/kb6w.jpg

http://imageshack.us/a/img845/352/lni1.jpg

http://imageshack.us/a/img21/7648/2xah.jpg

Sam zmajstrowałeś te blendy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z obecnych kombinował coś z głośnikami do B8? Mam teraz to marne Audi Sound System. B&O ostatecznie mnie nie porwał. Jak wygląda podłączenie pod MMI normalnego wzmaka + głośników?

Ja u siebie zapodałem Audio Gladen, grają całkiem dobrze i mają dopasowaną impedancję do fabrycznej 3 ohm, więc jeśli ma pozostać fabryczna końcówka mocy to jest to idealne rozwiązanie, inne mają 4 ohm więc jest znaczna utrata na efektywności. Oczywiście drzwi wygłuszone matami bitumicznymi STP a boczki od środka pianką. W narożnikach lusterek wysokotonowe od kompletu, początkowo w kratkach Bang, ale ostatecznie wyleciały i trafiły po przeróbce zwyklaki. Trzeba przyznać ze w porównaniu do serii jest o niebo lepiej i pomimo że brak suba to niskich tonów jest sporo. Trzeba by jednak porównać z jakimś fabrycznym Bangiem :)

http://imageshack.us/a/img842/1306/kb6w.jpg

http://imageshack.us/a/img845/352/lni1.jpg

http://imageshack.us/a/img21/7648/2xah.jpg

samo wygłuszenie daje dużo więcej,

ja się zastanawiałem nad focalem lub dls tylko są już to dużo mocniejsze głośniki i do nich jak i do RS potrzeba większego wzmaka.

rozumiem, że dałeś tu nie 165 a 130mm? (firmowo są montowane 200mm) co mnie dziwi, przy tak słabej mocy naszych oooo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taką sprawę. Jak wiadomo, można włączyć przeciwmgłowe jako doświetlenie zakrętów. Jak również wiadomo, gówno to daje. Czy w związku z tym, myślał ktoś z Państwa o tym, żeby przerobić je tak, żeby naprawdę doświetlały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak np? probowales regulowac sruba regulacyjna?

wg mnie to cale "doswietlanie" nie ma sensu - mialem i wylaczylem

ciezko tam cokolwiek zrobic, bo jeszce jest kratka w zderzaku i nawet jak delikatnie przestawisz halogen na zewnatrz to i tak kratka ograniczy promien swiecenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy widzieli nowy sposób na kradzież lamp? :shock3:A reflektory z BMW X5 kradnie się tnąc błotnik - Pokazywarka.pl

Ja pierd..... Ręce pourywać, przy samej d*pie...

Swoją drogą to jak to równo powycinali. Szlifierą kątową na baterię? Przecież to hałas robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z obecnych kombinował coś z głośnikami do B8? Mam teraz to marne Audi Sound System. B&O ostatecznie mnie nie porwał. Jak wygląda podłączenie pod MMI normalnego wzmaka + głośników?

Ja u siebie zapodałem Audio Gladen, grają całkiem dobrze i mają dopasowaną impedancję do fabrycznej 3 ohm, więc jeśli ma pozostać fabryczna końcówka mocy to jest to idealne rozwiązanie, inne mają 4 ohm więc jest znaczna utrata na efektywności. Oczywiście drzwi wygłuszone matami bitumicznymi STP a boczki od środka pianką. W narożnikach lusterek wysokotonowe od kompletu, początkowo w kratkach Bang, ale ostatecznie wyleciały i trafiły po przeróbce zwyklaki. Trzeba przyznać ze w porównaniu do serii jest o niebo lepiej i pomimo że brak suba to niskich tonów jest sporo. Trzeba by jednak porównać z jakimś fabrycznym Bangiem :)

http://imageshack.us/a/img842/1306/kb6w.jpg

http://imageshack.us/a/img845/352/lni1.jpg

http://imageshack.us/a/img21/7648/2xah.jpg

Sam zmajstrowałeś te blendy?

Kratki to była zabawa, ale ktoś już to u ans robił, ja swoją przeróbkę dodałem dla potomnych do warsztatu http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/przerobka-maskownic-blend-dodatkowych-glosnikow-wysokotonowych-306707/

---------- Post dopisany at 00:04 ---------- Poprzedni post napisany at 00:01 ----------

Czy ktoś z obecnych kombinował coś z głośnikami do B8? Mam teraz to marne Audi Sound System. B&O ostatecznie mnie nie porwał. Jak wygląda podłączenie pod MMI normalnego wzmaka + głośników?

Ja u siebie zapodałem Audio Gladen, grają całkiem dobrze i mają dopasowaną impedancję do fabrycznej 3 ohm, więc jeśli ma pozostać fabryczna końcówka mocy to jest to idealne rozwiązanie, inne mają 4 ohm więc jest znaczna utrata na efektywności. Oczywiście drzwi wygłuszone matami bitumicznymi STP a boczki od środka pianką. W narożnikach lusterek wysokotonowe od kompletu, początkowo w kratkach Bang, ale ostatecznie wyleciały i trafiły po przeróbce zwyklaki. Trzeba przyznać ze w porównaniu do serii jest o niebo lepiej i pomimo że brak suba to niskich tonów jest sporo. Trzeba by jednak porównać z jakimś fabrycznym Bangiem :)

http://imageshack.us/a/img842/1306/kb6w.jpg

http://imageshack.us/a/img845/352/lni1.jpg

http://imageshack.us/a/img21/7648/2xah.jpg

samo wygłuszenie daje dużo więcej,

ja się zastanawiałem nad focalem lub dls tylko są już to dużo mocniejsze głośniki i do nich jak i do RS potrzeba większego wzmaka.

rozumiem, że dałeś tu nie 165 a 130mm? (firmowo są montowane 200mm) co mnie dziwi, przy tak słabej mocy naszych oooo)

Moje nowe głośniki są 16, albo 16,5 teraz już nie wiem, tutaj jest specyfikacja http://www.gladen.com/GladenCompoCoaxPDFs/SpecificationsRS165.pdf

Myślałem nad Focalem, kiedyś miałem Polyglass i Polykewlar świetna konstrukcja, ale ostatnio dużo się naczytałem ze przenieśli się do Chin z produkcją i jakoś mnie to zniechęciło, poza tym pozostał fabryczny wzmak i tu mnie pokusiła mała impedancja Gladenów.

---------- Post dopisany at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:04 ----------

Panowie,

Ktos widzial/ma jakas fajna galke do manuala 6biegow?

No pewnie, od A3 8L S-Line :decayed::decayed::decayed: Nówka w ASO 130 PLN, pasuje tylko mieszek trzeba przełożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...