Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A3/TT/R8 sa te same kierownice Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać?
miodzio Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A3/TT/R8 sa te same kierownice Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać? spoko jak źle podłączysz to będziesz wiedział od razu:decayed:
cool506 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A3/TT/R8 sa te same kierownice Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać? spoko jak źle podłączysz to będziesz wiedział od razu:decayed: Zyczliwy Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A3/TT/R8 sa te same kierownice Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać? spoko jak źle podłączysz to będziesz wiedział od razu:decayed: Zyczliwy Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Miodzio nie wiem wogole po co ta Twoja wypowiedź? Nic nie wniosła, nabiłeś posta, brawo. jak nie zadziała to wiem ze trzeba cos pozamieniac, tylko nie chce mi sie dwa razy robic tego samego.
Gibons Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Był gdzieś temat o podmianie poduszki chyba
Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A co do wypowiedzi ubierz Kask to sobie daruj Gibons, Nie pierwszy raz rozkręcam kiere, w b6 juz kilka wymieniłem.
cool506 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A co do wypowiedzi ubierz Kask to sobie daruj Gibons, Nie pierwszy raz rozkręcam kiere, w b6 juz kilka wymieniłem. Wyluzuj, zapytaj Jarka Darecy, on zna dobrze temat poduch z polifta Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
Gibons Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Oj przecież nikt się z Ciebie nie wyśmiewa to tylko takie żarty. Jeśli Cię uraziłem sorry tutaj masz temat o wymianie kierownicy może choć trochę coś Ci pomoże. http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-kierownicy-multifunkcjyjnej-a4-b8-268784/ PS czym ściagaliście listwy progowe te wewnetrzne ? dzisiaj przyszły mi s-line i jutro chce podmienić. Czym najlepiej się to ściaga ? myślałem o jakiejśc cienkiej szpachelce
_Gabriel_ Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 PS czym ściagaliście listwy progowe te wewnetrzne ? dzisiaj przyszły mi s-line i jutro chce podmienić. Czym najlepiej się to ściaga ? myślałem o jakiejśc cienkiej szpachelce Jak Ci nie wyjdzie, to pamietaj, ze zawijasy tez sie sprzedaja na allegro
cool506 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Oj przecież nikt się z Ciebie nie wyśmiewa to tylko takie żarty. Jeśli Cię uraziłem sorry tutaj masz temat o wymianie kierownicy może choć trochę coś Ci pomoże. http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-kierownicy-multifunkcjyjnej-a4-b8-268784/ PS czym ściagaliście listwy progowe te wewnetrzne ? dzisiaj przyszły mi s-line i jutro chce podmienić. Czym najlepiej się to ściaga ? myślałem o jakiejśc cienkiej szpachelce Wyrazy wspolczucia w zwiazku z zaistniała sytuacja Najlepiej zaopatrzyć sie w specjalna gume do sciagania tasmy dwustronnej, i rozpuszczalnik.. szpachelka to zejdzie Ci ale razem z lakierem Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
cool506 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Myślałem o takiej http://www.anonser.pl/images/catalog/8562/SZP40-60-80-100%20szpachelki%20plastikowe%204-6-8-10%20%20cm.jpg No way Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A co do wypowiedzi ubierz Kask to sobie daruj Gibons, Nie pierwszy raz rozkręcam kiere, w b6 juz kilka wymieniłem. Wyluzuj, zapytaj Jarka Darecy, on zna dobrze temat poduch z polifta Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Ta poduszka ma dwa ładunki tak jak nasze B8, polift chyba jeden. Z tego co wyczytałem to z poliftem jest problem, ponieważ trzeba pozamieniac piny.
miodzio Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A3/TT/R8 sa te same kierownice Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać? spoko jak źle podłączysz to będziesz wiedział od razu:decayed: Zyczliwy Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Miodzio nie wiem wogole po co ta Twoja wypowiedź? Nic nie wniosła, nabiłeś posta, brawo. jak nie zadziała to wiem ze trzeba cos pozamieniac, tylko nie chce mi sie dwa razy robic tego samego. Spokojnie przecież to tylko żarty:wink: Ja i Gibons nie życzymy Ci źle. Choć to daje do myślenia "Nie pierwszy raz rozkręcam kiere, w b6 juz kilka wymieniłem." Zobacz tutaj może znajdziesz jakieś informacje:wink: http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-kierownicy-multifunkcjyjnej-a4-b8-268784/
Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tam nic nie ma w tym temacie, jak wykręcić i zamienić to nie problem, tylko ktos cos napisał o zamianie pinow wczesniej. I w koncu nie wiadomo czy bedzie potrzebna jakaś zamiana.
cool506 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tam nic nie ma w tym temacie, jak wykręcić i zamienić to nie problem, tylko ktos cos napisał o zamianie pinow wczesniej. I w koncu nie wiadomo czy bedzie potrzebna jakaś zamiana. Pisalem Ci zebys zapytal Jarka, on zmienial u siebie wlasnie jak pamietam z A3 Cos trzeba kombinowac bo w odpowiedniej poduszcze poliftowej czyli a4 a5 zapalniki sa inaczej ulozone, i podejrzewam ze podlaczenie jest troche inne... tutaj nie ma zartow wiec poprostu pogadaj z Jarkiem na pw... Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tam nic nie ma w tym temacie, jak wykręcić i zamienić to nie problem, tylko ktos cos napisał o zamianie pinow wczesniej. I w koncu nie wiadomo czy bedzie potrzebna jakaś zamiana. Pisalem Ci zebys zapytal Jarka, on zmienial u siebie wlasnie jak pamietam z A3 Cos trzeba kombinowac bo w odpowiedniej poduszcze poliftowej czyli a4 a5 zapalniki sa inaczej ulozone, i podejrzewam ze podlaczenie jest troche inne... tutaj nie ma zartow wiec poprostu pogadaj z Jarkiem na pw... Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 A skąd wiesz, ze ja chce założyć poduszkę poliftową?
miodzio Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tam nic nie ma w tym temacie, jak wykręcić i zamienić to nie problem, tylko ktos cos napisał o zamianie pinow wczesniej. I w koncu nie wiadomo czy bedzie potrzebna jakaś zamiana. Pisalem Ci zebys zapytal Jarka, on zmienial u siebie wlasnie jak pamietam z A3 Cos trzeba kombinowac bo w odpowiedniej poduszcze poliftowej czyli a4 a5 zapalniki sa inaczej ulozone, i podejrzewam ze podlaczenie jest troche inne... tutaj nie ma zartow wiec poprostu pogadaj z Jarkiem na pw... Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 A skąd wiesz, ze ja chce założyć poduszkę poliftową? To w takim razie napisz co dokładnie chcesz zrobić to będzie łatwiej Ci pomóc Jeżeli masz u siebie multi i zakładasz kierownice z multi i dwoma nabojami w poduszce to nic nie kombinujesz z przekładaniem pinów. Podłączasz i tyle. Jeżeli chcesz zmienić kierownice z multi i masz poduszkę z polifta jedno nabojową to wtedy trzeba pokombinować. Jeżeli podłączasz poduszkę z polifta 2 nabojową to też wszystko p&p
Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Nie mam polifta. Posiadam obecnie multi kiere, zamieniam na multi tez 2-nabojową. Wczesniej dalem zdjęcie nowej poduchy która zakupilem.wczesniej ktos mi napisał ze sa jakies zmiany,ale mńie one chyba nie dotyczą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się