Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

15aflk.jpg

Ja właśnie nabyłem taką sztukę w pakiecie Sport Edition Plus :decayed:

Nówkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę ze jednak kasa wzięła gore. Pewnie trzeba dorzucić jakieś 50k żeby odebrać B9 z przyzwoitym wyposazeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pomoże ktoś ... półka tylna w sedanie jak ma dodatkowe głośniki to są tam jakieś mocowania ?? Pytam bo w mojej są wycięcia tylko w kształcie głośniczka ale nie ma do czego przykręcić głośników ... czy tam są jakieś fabryczne dystanse redukcyjne między głośnikiem a półką ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-eu-2010-86305-trim-for-rear-shelf-panel/#p-aud-8k5863411v76


z tego rysunku wynika ze krecisz do atrapy :)


aa0206_img_2708.jpg


aa0200_img_7455.jpg

Edytowane przez amaradaar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dzięki, to pewnie toto


W sobotę zapaliła mi się kontrolka DPF pomarańczowa, myślałem ze to wypalanie, przejechałem około 40 min z obrotami około 2500 - 3000 na 4 biegu ale nie zgasła wiec zaniechałem. Potem znowu się zapalała za każdym odpaleniem, paliła się też wczoraj a wieczorem w końcu przeszedł w jakisśawaryjny tryb bo strasznie zamula. Co to się stało, DPF się skończył ?? Kompa jeszcze nie podłączałem, ale może ktoś miał podobny przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na czujnik róznicy ciśnień padnięty. Mógł zdechnąć wceśniej nie dając na deske info a teraz zbierasz tego owoce. Uwalony czujnik doprowadza szybciutko do zawalenia filtra bo auto nie może przejść procedury dopalenia a po kilku nieudanych próbach może być juz za późno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie tak samo. DPF się nie zapchał i wywalił błąd.. Na szczęście od pierwszego komunikatu, nie jeździłem autem, tylko od razu zamówiłem czujnik ;) wymiana 30 sekund i po kłopocie. Błąd zniknął i DPF zaczął sie wypalać na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz...

To nie wiedziałem, że tak konkretnie wyświetla. Myślałem, że tylko MIL, a reszta to już w VCDS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak ma się sprawa servotronica w polifcie ? czy każdy polift ma już takie wspomaganie ? czy jest jak w przedlifcie że jest to rzadkość ? jakie ma oznaczenie w polifcie servo jeżeli nie jest w standardzie ? Porównywał ktoś jak ma się ta funkcja w przed i polifcie ? bo polift to chyba elektryczne wspomaganie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie tak samo. DPF się nie zapchał i wywalił błąd.. Na szczęście od pierwszego komunikatu, nie jeździłem autem, tylko od razu zamówiłem czujnik ;) wymiana 30 sekund i po kłopocie. Błąd zniknął i DPF zaczął sie wypalać na trasie.

A gdzie się znajduje taki czujnik ,pytam w razie wuuuu....[emoji6]

tąpniete z LG F60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...