Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie zabangla, ale mocowanie jest to samo, prawda?;)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mocowanie to samo. trzeba tylko zmienic przyciski multifunkcji.


albo dokupic od gosci z 3gplus.ru konwerter do tej multifunkcji.

Opublikowano

Przyciski nieraz na aledrogo są do wzięcia za stówke ale trzeba troche zaplować. Ja osobiście nie chciałbym na kierownicy przyciksów których nie używam więc skorzystałbym raczej z tej opcji. Jeśli kiera do wzięcia w dobrej kasie to warto, jeśli cena normalna czyli 800-1000 PLN to dałbym sobie spokój bo pierwszej świeżości chyba nie jest ;)

Opublikowano

No to jak Panowie można dać aku nie AGM jeśli nie używam start stopu I czy się zakoduje go bez problemu???

Opublikowano

Tak sobie dzisiaj siedziałem w aucie i przeglądałem wartości mierzone w silniku i doszedłem do takiego miejsca gdzie są podane informacje o ilości odpaleń silnika automatycznie oraz ilości odpaleń przez użytkownika. Zaskoczyła mnie dysproporcja. Automat odpalał raptem 1300, kierowca 12500. Najlepiej to pokazuje skale użycia tego sytemu przez ludzi, gdzie odpaleń automatycznych powinno być znacznie więcej od tych przez kierowce.

Można po ilości odpaleń z grubsza ocenić przebieg auta mając jakieś inne auto do porównania.

Opublikowano

to kiera z c7. nie będzie działać multifunkcja

Dzięki za info :wink:
Opublikowano

Tak sobie dzisiaj siedziałem w aucie i przeglądałem wartości mierzone w silniku i doszedłem do takiego miejsca gdzie są podane informacje o ilości odpaleń silnika automatycznie oraz ilości odpaleń przez użytkownika. Zaskoczyła mnie dysproporcja. Automat odpalał raptem 1300, kierowca 12500. Najlepiej to pokazuje skale użycia tego sytemu przez ludzi, gdzie odpaleń automatycznych powinno być znacznie więcej od tych przez kierowce.

Można po ilości odpaleń z grubsza ocenić przebieg auta mając jakieś inne auto do porównania.

Możesz podać gdzie to jest ,sprawdzę z ciekawości

Opublikowano

Wchodzisz w adv meas values w 01 Engine i tam musisz znaleźć kanał z opisem automatic engine start counter (czy jakoś tak) i obok niego ten drugi.

Opublikowano

Wchodzisz w adv meas values w 01 Engine i tam musisz znaleźć kanał z opisem automatic engine start counter (czy jakoś tak) i obok niego ten drugi.

Ok dzięki

Opublikowano

Od 1,5 roku biore sie za wyregulowanie dysz sprysków . Pytanie jak to zrobić?:D

Opublikowano

Od 1,5 roku biore sie za wyregulowanie dysz sprysków . Pytanie jak to zrobić? :D

Szpileczką ;) ale strasznie upierdliwa robota :P

Opublikowano

Weź ze szczotki drucianej jeden włosek i najlepiej się tym robi bo szpilka za gruba jest i nie chca się dysze przesuwać ;)

Opublikowano

Ja ustawiam popychając normalnie śrubokrętem, też działa. :)

Opublikowano

Ktoś pisał że do regulacji dysz jest jakiś specjalny "przyrząd". Prawda to?

Opublikowano

Ktoś pisał że do regulacji dysz jest jakiś specjalny "przyrząd". Prawda to?

Tak, szpilka na kiju. :)

Tu masz foty i i instrukcje.

http://workshop-manuals.com/audi/a1/vehicle_electrics/electrical_system/windscreen_wipe/wash_system/windscreen_washer_system/adjusting_washer_jets/

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano

Zajebiaszcze :) Jakbym musiał ustawiać w swoich 8 samochodach 3 razy w miesiącu to na pewno bym kupił ;)

Opublikowano

Fajny przyrząd :) ten mniejszy kiedyś kupiłem i po 2 krotnym ustawieniu wypadła mi ta szpilka :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...