Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

No i pekło 210km i 430nm u Witka :D Hurrra

...musialem sie pochwalić - sorry :P

Na seryjnym turbo od CAGA czy wrzucone CAHA?

Bo u mnie na caga tylko 180km i 405Nm :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

No i pekło 210km i 430nm u Witka :D Hurrra

...musialem sie pochwalić - sorry :P

No i piękny wynik :decayed: tylko się cieszyć i od dołu pilnować :)

mnie na serii CAHA wypluło 202 i 428

nie chciałem przesadzać

ale sprzęgło 30k po mapie ani drgnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tylko się cieszyć i od dołu pilnować


Masz na myśli żeby od dołu go nie ciągnać, czy co?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, lepiej niech ciągnie na 3,4

Im wyzszy bieg tym wiekszw sily dzialaja na sprzeglo i uklad napędowy takze ograniczenie momentu na pierwszych biegach nic nie da.Kazdy tuner wie jak wysoko mozna poprowadic NM w zaleznosci od obrotow i to jest najwazniejsze. W dieslu momen konczy sie przy 4500-5000 obr takze zbytne ograniczanie go dolem zeby ratowac sprzęgło wg mnie tez nie ma sensu. Edytowane przez piotrekb_tt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, ja mam seryjne sprzęgło z 15k po wymianie.(komplet). Mam nadzieje zę jeszcze z 30 wytrzyma - potem może się ślizgać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, lepiej niech ciągnie na 3,4

Im wyzszy bieg tym wiekszw sily dzialaja na sprzeglo i uklad napędowy takze ograniczenie momentu na pierwszych biegach nic nie da.Kazdy tuner wie jak wysoko mozna poprowadic NM w zaleznosci od obrotow i to jest najwazniejsze. W dieslu momen konczy sie przy 4500-5000 obr takze zbytne ograniczanie go dolem zeby ratowac sprzęgło wg mnie tez nie ma sensu.

Teoretycznie jest tak jak piszesz, ale jak przy pałujesz go parę razy od spodu sprzęgło nie wytrzyma. Załaduj pełne taczki i zobacz jak się pcha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie w temacie pinów do modułów mce i drzwi. Zamierzam się do montowania podświetlenia drzwi przy wysiadaniu i lampek ostrzegawczych. lampki z wtyczkami do nich już mam ale nie mam pinów które idą do sterowników w drzwiach. Czy wiecie może, czy da się takie piny wydłubać z ktorychś kostek z audi b5 lub jakiegoś pasata albo golfa? (mam szrot niedaleko domu i parę passatów b5 i a4 b5 tam stoi .

Edytowane przez iwadrian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, ja mam seryjne sprzęgło z 15k po wymianie.(komplet). Mam nadzieje zę jeszcze z 30 wytrzyma - potem może się ślizgać [emoji14]

Sprzeglo pewnie wytrzyma, dwumas przede wszystkim nie lubi jazdy z obrotami ponizej 2000 obr. takze nie ma co przesadzac z ekodrajwingiem a tez pozyje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie w temacie pinów do modułów mce i drzwi. Zamierzam się do montowania podświetlenia drzwi przy wysiadaniu i lampek ostrzegawczych. lampki z wtyczkami do nich już mam ale nie mam pinów które idą do sterowników w drzwiach. Czy wiecie może, czy da się takie piny wydłubać z ktorychś kostek z audi b5 lub jakiegoś pasata albo golfa? (mam szrot niedaleko domu i parę passatów b5 i a4 b5 tam stoi .

ni dy rydy... ja pod wiązki do A5 czy B8 specjalnie piny kupuje i zarabiam, bo nie pasują nawet z B6/7 - mają prowadzenie po przeciwnej stronie i nie wciśniesz go we wtyczkę.

przynajmniej jeśli chodzi o piny do MCE. nie wiem jak to się ma do modułów drzwi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie w temacie pinów do modułów mce i drzwi. Zamierzam się do montowania podświetlenia drzwi przy wysiadaniu i lampek ostrzegawczych. lampki z wtyczkami do nich już mam ale nie mam pinów które idą do sterowników w drzwiach. Czy wiecie może, czy da się takie piny wydłubać z ktorychś kostek z audi b5 lub jakiegoś pasata albo golfa? (mam szrot niedaleko domu i parę passatów b5 i a4 b5 tam stoi .

ni dy rydy... ja pod wiązki do A5 czy B8 specjalnie piny kupuje i zarabiam, bo nie pasują nawet z B6/7 - mają prowadzenie po przeciwnej stronie i nie wciśniesz go we wtyczkę.

przynajmniej jeśli chodzi o piny do MCE. nie wiem jak to się ma do modułów drzwi...

Bo próbowałeś wetknąć inne piny.

Przecież Audi nie zmienia pinów co generację auta. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja innych pinów jak ori nie używam :) malikowi do A5 bankowo zamawiałem piny do MCE, bo mają po przeciwnej stronie to śmieszne prowadzenie. Jak jutro nie zapomnę, to w garażu cykne fote o co mi chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja innych pinów jak ori nie używam :) malikowi do A5 bankowo zamawiałem piny do MCE, bo mają po przeciwnej stronie to śmieszne prowadzenie. Jak jutro nie zapomnę, to w garażu cykne fote o co mi chodzi :)

Aha, dzięki. Pozostaje mi chyba dealera odwiedzić, tylko pewnie cena będzie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o to, że nie ori. Chodzi o to, że inny typ, inny numer.

W całej instalacji jest wiele rodzajów pinów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o to, że nie ori. Chodzi o to, że inny typ, inny numer.

czyli mówimy o tym samym, ale na dwa różne sposoby :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko wiec wydumać z których kostek by wydłubał te właściwe piny z wyżej wymienionych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko wiec wydumać z których kostek by wydłubał te właściwe piny z wyżej wymienionych aut.

Poszukaj w dziale B7, czy jakie tam masz auta na szrocie, chlopaki rezają, to są też tutki z numerami pinów pewnie.

Po za tym, jak wklepiesz w etke numer kostki, to Ci pokaże jakie piny w niej siedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedna zagwozdka jaką mam:

to jest kodowanie mojego licznika:

a64ea64534abeabdmed.jpg

i pewne rzeczy mi się nie zgadzają albo czegoś nie rozumiem.

zakodowałem sobie test zegarów- odznaczone i działa o.k

dis active - było odznaczone działa o.k

lap timer nie odznaczony- nie dzała - czyli o.k

ale poniżej:

engine start note- nie odznaczone a komunikat przypominający o sprzęgle działa

shift sugestion- nie odznaczone a działa

MMI- nie odznaczone a jest i działa

Washer fluid - czy to od płynu spryskiwaczy? przy teście ( wciskam set na zegarach) na fisie ikonka się pokazuje ( nie wiem czy działa bo jeszcze nigdy płynu nie wypsikałem do końca)

o co w tym chodzi?

Edytowane przez iwadrian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...