Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ma ktoś może polski katalog poliftowej A4 w PDFie?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jak uruchomic pokazywanie na FISie na ktorym biegu sie jedzie i ze czas zmienic na wyzszy?

Opublikowano

Concert: Car > instrument cluster > suggest gear change

via Nexus6@Tapatalk

Opublikowano

w 3G tak samo?

Opublikowano (edytowane)

Nie polecam tego, przeklamuje srogo :D

jedziesz na np. 3 i masz 1500 obrotow a tam ci pokazuje zebys juz na 4 zmienial

mialem, ale wylaczylem

Edytowane przez Kooga
Opublikowano

Dobry Panowie :hi:

Piszę do Was, bo znacie chyba najlepiej temat. Zastanawiam sie nad kupnem B8, po sprzedaży B6 chyba dalej do OOOO ciągnie. Na ile wycenili byście B8 z roczników 2008/10, w zewnętrznym s-linie, z dobrym, choć nie najuboższym wyposażeniem?

Jakie benzyny, a jakie diesele byście polecili?

Z góry dziękuje :hi:

Opublikowano

Nie polecam tego, przeklamuje srogo :D

jedziesz na np. 3 i masz 1500 obrotow a tam ci pokazuje zebys juz na 4 zmienial

mialem, ale wylaczylem

Zgadzam się, jadę na 4 tak około 1800 obrotów a pokazuje żebym wrzucił 6 bieg :D

Opublikowano

Panowie, potrzebuje pomalować dekory drewno w piano. Ktoś z Was robił taki myk i czy polecicie jakiegoś malarza artystę co by się podjął tego?


Dobry Panowie :hi:

Piszę do Was, bo znacie chyba najlepiej temat. Zastanawiam sie nad kupnem B8, po sprzedaży B6 chyba dalej do OOOO ciągnie. Na ile wycenili byście B8 z roczników 2008/10, w zewnętrznym s-linie, z dobrym, choć nie najuboższym wyposażeniem?

Jakie benzyny, a jakie diesele byście polecili?

Z góry dziękuje :hi:

Z wyceną różnie bywa ;) Jak kto uważa, tak ceni. Co do wyposażenia to na pewno szukaj z MMI 3G, a resztę sobie dołożysz ;) Ja jestem zwolennikiem diesla i z doświadczenia polecam 2.0. 140 kunia na początek wystarcza np. ekonomiczny. a jak potrzeba więcej to zawsze można wgrać wirusa małego. Jednostka praktycznie bez awaryjna.

Opublikowano

Dobry Panowie :hi:

Piszę do Was, bo znacie chyba najlepiej temat. Zastanawiam sie nad kupnem B8, po sprzedaży B6 chyba dalej do OOOO ciągnie. Na ile wycenili byście B8 z roczników 2008/10, w zewnętrznym s-linie, z dobrym, choć nie najuboższym wyposażeniem?

Jakie benzyny, a jakie diesele byście polecili?

Z góry dziękuje :hi:

Z diesli polecam CAGA i CAHA po 2010, podobno już wszystkie bolączki wieku dziecięcego zostały poprawione.

Cena w zależności od rocznika ja szukałem od 2010 tyle że w Niemczech to wiadomo że auta trochę droższe niż u nas, ale za ZADBANY s-line z przebiegiem poniżej 200.000 trzeba było zapłacić między 12.000-13.000 euro.

Znajdzie się też tańsze egzemplarze, ale ja się nie wypowiem bo sam szukałem od 2010 więc nie orientuje się w cenach niższych roczników.

Opublikowano

Dzięki Panowie, zawsze jakiś trop. Mnie zawsze dziwiło, że w PL auta tansze niż w DE....no ale tak to już jest. Czyli jest szansa, że za około 45-50 tyś coś się ustrzeli w miarę ciekawego?

A jak poznam, że MMI to 3G? Widać to z zewnątrz, czy tylko w papierach, bądź sofcie?

Opublikowano (edytowane)

W niemczech cene ksztaltuje przebieg. Chcesz B8 z przebiegiem 200 tys. to smialo kupisz rocznik 2010 za 11 tys. Chcesz przebieg ponizej 100tys. to musisz wylozyc z 15 tys. Euro.

Edytowane przez tommy-cichy
Opublikowano

Dla mnie nie ma problemu. Jeśli 200k jest realnym przebiegiem to nie zastanawiałbym się. W PL kupujemy auta które maja natłuczone spokojnie 300k, zrobiony licznik na 180k i latami jeżdzą.....oczywiście diesele.

Czyli jest nadzieja na jakąś ciekawą B8 w okolicach 45k :wink:

Opublikowano

Z kreceniem przebiegow w B8 nie jest tak latwo. Jest w sporo sterownikach zapisany przebieg. Miedzy innymi w kluczyku. Wystarczy zajsc do serwisu i pokazac kluczyk i mozna zobaczyc czy ktos majstrowal w przebiegu.

Opublikowano

O proszę, jaka ciekawostka...dzieki

Opublikowano (edytowane)

Pytanie do znawców czy potrzebuje światłowód doprowadzić do zegarów w A6?

chciałbym podmienić bo mam mono :kwasny:

023d3f6af406fffbmed.png

Edytowane przez darecy
Opublikowano (edytowane)

Niestety kolego takie jest prawo dżungli :P

Dzięki za linka :hi:

Edytowane przez Wolf1991
Opublikowano

Koledzy niech ktoś mi wyjaśni zasadę działania spryskiwaczy reflektorów w B8 (nie wiem czy ma znaczenie wersja polift)......W jaki sposób i kiedy powinny się włączyć?

Opublikowano (edytowane)

Nie ma tu żadnej filozofii. Przy włączonych światłach mijania lampy spryskiwne są razem z szyba, dysze są wysuwane pod ciśnieniem płynu. I spryskuja nie zawsze. Tzn jest jakiś odstęp czasowy między kolejnymi spryskaniami, ale nie sprawdzałem jaki. Zauważyłem że jeśli często myje szybę jadąc w nocy to lampy są spryskiwane co któryś raz.

via Nexus6@Tapatalk

Edytowane przez marcinwhite
Opublikowano

A nie jest czasem tak ze trzeba trzymać parę sekund manetka, oczywiście światła mijania włączone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...