Zadymiacz Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 podpowiedzcie czym sie rozni silnik o oznaczeniach APU a AEB który najlepiej kupic czy nie gr a roli czym to się rożni? chodzi o silnik 1.8 TURBO
Wandej Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 podpowiedzcie czym sie rozni silnik o oznaczeniach APU a AEB który najlepiej kupic czy nie gr a roli czym to się rożni? chodzi o silnik 1.8 TURBO obydwa beda smigac
Zadymiacz Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 tyle to i ja wiem klego ale czym to sie rozni mniej wiecej pi razy oko
Wandej Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 tyle to i ja wiem klego ale czym to sie rozni mniej wiecej pi razy oko symbolem AEB jest starszy.Jako pierwszy 1.8T ma ponoc najtwardzy uklad korbowy ,tloki itp. Kucizna
Buba Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 tyle to i ja wiem klego ale czym to sie rozni mniej wiecej pi razy oko symbolem AEB jest starszy.Jako pierwszy 1.8T ma ponoc najtwardzy uklad korbowy ,tloki itp. Kucizna to akurat jest wątpliwe. osoby które rozbierały ten silnik twierdzą że nie ma kucizny.
bartek1605 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 AEB przepustnica na linke, APU elektroniczna
marcindlug Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 osprzet silnika aeb jest prostszy. nie ma mapsensora, przepustnica jest na linke. faktycznie kraza informacje ze aeb z rocznikow 95-96 mialy kute tloki i korby "skinny". jesli mnie pamiec nie myli mialy byc wykonane przez firme mahle
Buba Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 osprzet silnika aeb jest prostszy. nie ma mapsensora, przepustnica jest na linke. faktycznie kraza informacje ze aeb z rocznikow 95-96 mialy kute tloki i korby "skinny". jesli mnie pamiec nie myli mialy byc wykonane przez firme mahle dlatego mówię że to wątpliwe bo inni mówią że nie ma tam żadnej kucizny Fakt jest taki że AEB jest pancerny i idiotooporny
marcindlug Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 no i najwazniejsza informacja dla chcacych grubo rezac - glowica w aeb ma najwieksza srednice kanalow !
Gelooo Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 i roznia sie turbiny co odkrylem tez przypadkiem za aeb nie podejdzie do apu i odwrotnie niby tylko koncowka L w aeb i J w apu ale bebechami sie roznia
Zadymiacz Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 bierz AJL w Q :evil: mi chodzi na SWAPA potrzebuje i dlatego pytam co i jak;] a jeszcze jedno mam silnik tylko ze siedzi w a6 c5 1.8 T aeb podejdzie z all osprztem i innymi pierdulami do a4? jak myslicie niech ktos sie wypowie co czai mniej wiecj temat
Maxcudo Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 i roznia sie turbiny co odkrylem tez przypadkiem za aeb nie podejdzie do apu i odwrotnie niby tylko koncowka L w aeb i J w apu ale bebechami sie roznia Nie zgodzę się. Ja mialem silnik idiotoodporny AEB i padły panewki na 1 tłoku, kupiłem goły słupek APU, cały osprzęt założyłem od AEB i śmiga już prawie rok, ponad 20k km
WIŚNIA Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 bierz AJL w Q :evil: mi chodzi na SWAPA potrzebuje i dlatego pytam co i jak;] a jeszcze jedno mam silnik tylko ze siedzi w a6 c5 1.8 T aeb podejdzie z all osprztem i innymi pierdulami do a4? jak myslicie niech ktos sie wypowie co czai mniej wiecj temat napisz do Nosb-a on ma praktyke w takich zabawach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się