Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Prośba w doborze sprężyn obniżających do B5 quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,chciałbym abyście pomogli mi wybrać zestaw sprężyn obniżających,wrzucę 3 linki z allegro,może ktoś miał styczność i się orientuje co warto wziąc a co omijać szerokim łukiem,jak nie te co wrzuciłem to może polecacie jakieś inne w rozsądnej cenie.Myslałem o gwincie,niestety ceny są jakie są wiadomo a używki w niewiadomym stanie chyba nie ma sensu.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.Auto to Audi b5 2.8 Quattrro.

http://moto.allegro.pl/audi-a4-avant-quattro-sprezyny-sportowe-35-35mm-i1769027917.html

http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-audi-a4-b5-quattro-supersport-i1781477101.html

http://moto.allegro.pl/audi-a4-1994-2001r-quattro-sportowe-sprezyny-35mm-i1811754348.html

[mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod][br]Dopisany: 12 Wrzesień 2011, 20:43_________________________________________________dodam że felga jaką chcę założyć to RH 9" 225/45/17 lub opona 215/50/17.

Ogólnie chodzi mi o zestaw obniżający o 3-3.5 cm,więcej nie chce.

Jak to wygląda z kolorem sprężyny - chodzi o to żeby nie był twardy jak deska,raczej średnio utwardzony.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja u siebie założyłem sprezyny BETATEC, raczej żadne z nich nie beda jakoś szczególnie twarde, najgroszy problem w Q to dostep odpowiednich utwardzonych amorów, bo jesli twoje sa już w nie najlepszym stanie to szybko doprowadzisz je do szrotu :wink4:

Do takich felg to wypadało by juz gwint nabyć, ponieważ bedzie niezly naciąg, a gleba -30-35 to gleba na dwa palce przy 17tce a to sporo jeszcze prześwitu

Ja sie czaje na to

http://www.ebay.de/itm/SUPERSPORT-Gewindefahrwerk-AUDI-A4-quattro-B5-1-95-/110730479713?pt=DE_Autoteile&hash=item19c80d0861#ht_1900wt_1139

tylko kurs euro z d*py bo 4,3Xzł :thumbdown:

Opublikowano

kolego przy RH 9" na przodzie i obniżeniu będzie Ci obcierać nadkole, musiałbyś bardziej utwardzić czego chyba nie chcesz robić, ewentualnie pokombinować z nadkolem i przynajmniej podgiąć lepiej ten rant nadkola, jeździć będziesz mógł ale przy pagórkach i hopach opony mogą nacinać się o ten rant nadkola, znajomy testował przy 225/45 na feldze 8,5. Na kolor sprężyn nie patrz, ale tak jak napisał Kowi seryjne amorki średnio nadają się do kompletu. Ja bym polecał jednak poszukać używanego gwintu, czasami można dostać za śmieszne pieniądze i będziesz mógł wyregulować tak jak chcesz, a cenowo wyjdzie trochę więcej niż za te sprężynki z allegro. Chociaż ja ostatnio kupiłem na przód obniżające eibachy za 160zł w stanie jak nowe ze sklepu. Jeżeli jednak chcesz kupić to wydaje mi się że max -30mm.

Ja mam takie doświadczenia że po obniżeniu muszę dużo bardziej uważać, problemy z wysokimi krawężnikami, do bagażnika nie włożę już tyle ile bym chciał bo szoruje d*pą po asfalcie i mimo że furka fajnie wygląda to wolę mieć w pełni funkcjonalne auto i nie martwić się że zaraz coś urwę dlatego zmieniłem na gwint.

Opublikowano

Kowi czemu mówisz że przy tej feldze "będzie niezły naciąg"? i musi być raczej już gwint?, nie załapałem chyba o co chodzi :wink4: Lepiej sprzedac te felgi i kupić inne bo nie podejdą czy jak? Felga jest szeroka bo ma 9",to stanowi jakiś problem w przypadku obniżenia -30 np ?

Opublikowano

ja bym szukal ori 1BE komplet z amorami można znaleźć za 400-500zł, ja i tak zahaczam o wiekszosc progów zwalniających, chyba że szukasz czegoś ostrzejszego to Eibach ProKit -30mm będzie ok - komplet chyba 850zł kosztuje, ale amorki do tego też by się jakieś krótsze przydały

Opublikowano

myślałem też o ori 1be a jeszcze bardziej 1bv tylko mało jest takich ofert sprzedaży w używkach,chyba zdecydowaną większość to kładli 1ba niestety.

Opublikowano

trzeba bacznie czuwać w dziale giełda i może niedługo coś się trafi ;)

Opublikowano

Chodzi o to ze ta szerokosc felgi przy załozeniu normalnej opony robi naciag opony, wiec gleba -30 to moze być zdecydowanie za mało zeby to fajn ie wygladało

Wszystkie 4 felgi masz 9", nie wiem jak z przodem, ale beda juz fajnie wystawać

Opublikowano

no własnie problem w tym że tam ET jest 60 i felga się chowa w auto,musze dystanse i dłuższe śruby żeby to jeździło.Tam są opony teraz 225 szerokości,chciałem wrzucić 215 co najwyżej jakoś tak szerokie kapcie mi nie leżą z wiadomych przyczyn.Felgi są 4 sztuki 9"

Opublikowano

Dystans to solidny musisz wrzucić, a 225 na tej szerokosci bedzie miało juz naciąg, 215 jeszczewiekszy wiec skończy sie na tym ze z czasem gwint kupisz zeby wygladalo :kox:

Tylko nie jestem pewien ale 9" z przodu moze problemow narobić

Opublikowano

jak mierzylismy te felgi na auto to wychodzi na to że dystans jest potrzebny po 2 cm na koło i gdzies juz widziałem że w a4 ktoś tak samo miał.

Nie chcę bardzo obniżać auta wiadomo nasze drogi,ale chcę żeby było niżej około 3 cm i twardziej,wiem że gwint jest najlepszym rozwiązaniem,koła wrzuce te co mam jak będzie cos nie tak to sprzedam,chociaz widze że jednak sprzedać było by najlepszym wyjściem.Orientujesz się może czy RH wychodziło we wzorze tzw "prosiaki" tylko w 9 " czy innych też?

Opublikowano

Nie mam pojecia co do RH, ale wzór prosiaków chłopaki maja po 8-8,5" zwykle ale czy to RH jest to nie wiem, zobacz do armiego(8,5cala) i do Iversona czy masz takie same

A co do gleby w Q jak nie nzajdziesz konkretnych amorów to nie bedzie to twarda gleba :wink4: a znowu z tym ciezko bo mały wybór do Q jest

Opublikowano

no ok a jak z gwintem do Q i jaki byś polecał w rozsądnej kasie oczywiście nie mówię o nówce KW np,bo wiadomo jaka cena.Ile kosztuje amor do takiego zawieszenia gwintowanego?

Opublikowano

no ok a jak z gwintem do Q i jaki byś polecał w rozsądnej kasie oczywiście nie mówię o nówce KW np,bo wiadomo jaka cena.Ile kosztuje amor do takiego zawieszenia gwintowanego?

Sam szukam tej okazji :disgust: nowe niskobudzetowe zaczynają sie od 1400zł, używke ciezko znaleźć

Opublikowano

opłaca się dać za np TA Technix te 1400 zł ogólnie pojeździ się na tym czy nie warto się w to pakować?

ludzie jeżdża jedni narzekają drudzy nie, ale ogólnie nie jest to beton :wink4:

Opublikowano

no właśnie chodzi o to żeby było sprężyście i twardziej niż 1 ba po prostu ten zawias jest za wysoki,użyteczny ale wizualnie pupa.

-30 przy tych paramterach felgi też bedzie kiepsko wygladało, od 1ba to wszystko jest twardsze :wink4:

Opublikowano

no to mnie pocieszyłeś hehe[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 19:11_________________________________________________o wygląda mi też oczywiście chodzi ale użytkowo też ma być;) ile można obniżyć z 1 ba żeby dało się tym jeździć po naszych super drogach?;)[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 19:23_________________________________________________o wygląd mi też oczywiście chodzi ale użytkowo też ma być;) ile można obniżyć z 1 ba żeby dało się tym jeździć po naszych super drogach?;)

Opublikowano

zobacz do mnie w watek, -30 na 1ba, amory zaa czasów poprzedniego właściela

(1,5r na obniżeniu), tyl właśnie sie skończył...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...